Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Nyt ihan rehellisesti.. Minkä kokoisia olette?

Vierailija
24.03.2006 |

Kun lukee eka ton mässäilyketjun ja sitten ton mahdutko s-koon mekkoon-ketjun, niin haluaisin tietää minkä kokoista porukkaa täällä käy.



Siis pituus, paino ja vaatekoko.



Mä aloitan: 168cm, 64kg, vaatekoko s tai m, 38-40

Kommentit (56)

Vierailija
1/56 |
24.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yläosa S tai 36-38 (riippuu vaatteesta, olen aika rintava), alaosa 34-36

Vierailija
2/56 |
24.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen 161 cm ja normaalitilassa n. 63 kg, ja vaatekoko paidoissa 42/L (tai jopa XL kittanamalleissa), housuista saattaa mennä 40. Nuo koot vaihtelee hirveästi merkistä ja mallista riippuen. Farkkujen tuumakoon vaihteluväli mulla on varmaan 31-33.



Nyt menossa rv 21, painoa tullut vasta 3 kg, mutta vatsa on jo iso. Joten äitiyshousuissa olen kulkenut jo hyvän aikaa. Niistä menee koko M/40.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/56 |
24.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mistä te 170 cm naiset ne s koon vaatteet etitte???



Ystäväni 178 cm ja 60 kg on kokoa m, ihan sama mikä liike...

Vierailija
4/56 |
24.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:


Mua ärsyttää kun mitään ei voi enää sovittamatta ostaa esim. jos ostaa zarasta housuja on ne kokoa L ja taas esim. kappall, lindex, vero moda S!

Miten se voi olla mahdollista.

Onks muut huomannu tän saman et koot riippuu ihan vaatteen mallista ja ostopaikasta.

Ruotsalaiset on suurikokoista kansaa (Lindex, Kappahl) ja Zara on muistaakseni Espanjasta lähtöisin.

Euroopan matkalla huomasin tuon skaalaeron, kun Hollannissa olin kokoa xs/xxs ja Ranskan rajan toisella puolella s-vaatteet kiristi.

163 / 56 kokoa 38

Vierailija
5/56 |
24.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rintava olen aina ollut joten pusero pitää olla reilusti isompi. Mulla kerrokset on mahan ympärillä, joten housuissa monesti lahkeet liian löysät. Nyt on painonpudotus menossa...

Vierailija
6/56 |
24.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaatekoko xl, paita 44/46, housut -mallista riippuen- 40-42.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/56 |
24.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enne raskautta 164cm ja painoa 62kg. Alaosat yleensä 38 tai M.

Yläosa s tai m. Nyt tosin rv 37 ja painoa tullut 9kg lisää.

Vierailija
8/56 |
24.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rv 39 menossa. Pituus 170cm ja painoa 76kg.

Normaalisti painan noin 57kg. Olen aika ruipelo siis.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/56 |
24.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pituutta 159 senttiä ja painoa viime viikolla kuntosalin vaaka näytti 70 kiloa.



Painonpudotus meneillään! 60 tähtäimessä, 55 olis mukava paino!

Vierailija
10/56 |
24.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

En arvota ihmisiä koon tai ulkonäön mukaan. Mutta kun kysyttiin niin vastasin omasta vapaasta tahdostani, ketäänhän ei pakoteta kertomaan ;)



t. xl

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/56 |
24.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja vaate koko vaihtelee



housut 44-46

päidat 48

Vierailija
12/56 |
24.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

173 cm ja 57kg

Paidat pitää olla kokoa 40 ja joissain malleissa 42 (38 käy harvoin,ku oon rintava)

Housuista 36 menee, mut viihdyn 38

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13/56 |
24.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pituus 168cm, paino 59-61kg (riippuu siitä mässäilystä ;)). Vaatekoko 38/M, S-kokokin mahtuu joissain malleissa hyvin.

Vierailija
14/56 |
24.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki housut aivan liian pitkiä :(

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
15/56 |
24.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

166 cm

noin 67 kg

vaatekoko M 38-40, S koko ei mene rinnan kohdalta

Vierailija
16/56 |
24.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaatteet 36 tai S.

Vierailija
17/56 |
24.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paidat kokoa 38-42, merkistä riippuu.

Housut 38-40

Vierailija
18/56 |
24.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset


150cm, 43kg (vielä 3kg raskauskiloja jäljellä). Vaatekoko XS/32, farkut 26.



Minä syön joka päivä suklaata ja karkkia. Usein myös muita herkkuja (sipsejä, leivoksia, jätskejä, vanukkaita jne). Mutta mä en liho, vaikka mässäilisin miten paljon. Myös äitini ja siskoni ovat hoikkia, vaikka herkuttelisivat miten paljon. Toisaalta harrastan paljon liikuntaa. :)

Vierailija
19/56 |
24.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja 42 mahtuu hyvin, 40 ei enää kunnolla raskauden jälkeen. muuten M-koko.



Ennen raskautta olin 175 cm ja 70 kg, voi niitä aikoja. Silloin 38/40 koko. Tais olla lihastakin enemmän. Taas raskaana.

Vierailija
20/56 |
24.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mistä löydät sopivia housuja? Varsinkin ulkoiluhousuja joita useimmiten ei voi lyhentää.