Miksei miehille riitä se, että toisen seurassa on mukavaa?
Haetaan vaan kipinää ja "jalat alta"-elämystä vielä viisikymppisenäkin. Itse olen sen verran realisti, että tiedän, ettei tuollaisia ole enää vanhemmalla iällä luvassa..
Kommentit (21)
Mieti miksi naiset eroaa 4-kymppisenä. Syy on sama.
Tietenkin pitää olla kipinää. Ei kai nyt kukaan tyydy vähempään.
Koska monet miehet ovat lapsen tasolle jääneitä typeryksiä, jotka ajattelevat vain sillä pilillään.
Onneksi ei kaikki. Hyviä tyyppejä on vielä.
T: tuntematon
Koska useimmat nauttivat seksistä? Niin minäkin. Pelkkää mukavaa voi olla oman veljen tai siskon kanssa, muuta niiden kanssa asumaan.
T. Nainen, 58
Mieluummin yksin kuin miehen kanssa joka on vain hyvä mutta ei kipinää. Se kipinä erottaa kaverit miesmiehistä. Elämä on liian lyhyt elääkseen vaan jonkun kanssa "kaverimeiningillä". Mieluummin sitten yksin. Saa paremmat edut elämästä.
Olen nainen
Jos haluaa vain kivaa ja mukavaa ilman seksiä, oma veli tai joku omaishoidettava invalidimies on ap:lle se paras vaihtoehto. Miksei sulle sellainen kelpaa?
(ps. seksi on kivaa ja mukavaa kun hoitaa yläpäänsä kuntoon omista peloistaan ja alapäänsä fyysisistä vaivoistaan)
Miksi miehen tulisi tyytyä ihan hyvään, kun sitä ei naisetkaan tee?
On teillä traumat. Ilmeisesti ette ole niitä viitsineet käsitellä? Ihminen oppii haitallisiin reaktioihin ja ajatusmalleihin, mutta myös halutessaan niistä pois.
Vierailija kirjoitti:
Miksi miehen tulisi tyytyä ihan hyvään, kun sitä ei naisetkaan tee?
Typerää yleistämistä jälleen kerran, niin aloittajalta kuin sinulta. Etkö tajua, että hän on mielisairas.
Samaa mieltä kuin moni muukin tässä ketjussa: mukavaa on ystävien seurassa, ja näin kohta 5-kymppisenä miehenä olen tottakai avoin uusillekin ystäville, joiden seurassa on mukavaa. Se ei kuitenkaan tarkoita että haluaisin tällaisen ystävän nurkkiini pyörimään, enkä halua muutenkaan ystäviä ajatella romanttisessa mielessä enkä niihin romanttisia eleitä kohdistaa. Näillä reunaehdoilla olen tottakai valmis tutustumaan uusiin ihmisiin, joiden seurassa viihtyä.
Vierailija kirjoitti:
Koska monet miehet ovat lapsen tasolle jääneitä typeryksiä, jotka ajattelevat vain sillä pilillään.
Noin just, päästä miesviha ulos. Kuka sua satutti?
Kyllä tuo riittää monille miehille.
Iso osa parisuhteista on tyytymistä miesten puolelta.
Ihastumisen ja kipinöiden jahtaaminen voi johtaa ikisinkkuuteen.
Koska se viisikymppinen naapurinrouva hakee kipinää ja kovaa panoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap, älä ruinaa. Seksifobia on sairaus, eikä siihen pidä pakottaa toista ihmistä.
En ole sama henkilö kuin ap.
Mistä ihmeestä sait käsityksen, että ruinaan?
Vierailija kirjoitti:
Kyllä tuo riittää monille miehille.
Iso osa parisuhteista on tyytymistä miesten puolelta.
Ihastumisen ja kipinöiden jahtaaminen voi johtaa ikisinkkuuteen.
Nämä onkin samat naamat, jotka vuosikausia roikkuvat etsimässä "sitä oikeaa, joka vie jalat alta ensisilmäyksellä".
Meillä on hyvä meininki,mukavaa ja kipinää.
Voiko joku kertoa?