Nyt ihan rehellisesti.. Minkä kokoisia olette?
Kun lukee eka ton mässäilyketjun ja sitten ton mahdutko s-koon mekkoon-ketjun, niin haluaisin tietää minkä kokoista porukkaa täällä käy.
Siis pituus, paino ja vaatekoko.
Mä aloitan: 168cm, 64kg, vaatekoko s tai m, 38-40
Kommentit (56)
Itse olen 161 cm ja normaalitilassa n. 63 kg, ja vaatekoko paidoissa 42/L (tai jopa XL kittanamalleissa), housuista saattaa mennä 40. Nuo koot vaihtelee hirveästi merkistä ja mallista riippuen. Farkkujen tuumakoon vaihteluväli mulla on varmaan 31-33.
Nyt menossa rv 21, painoa tullut vasta 3 kg, mutta vatsa on jo iso. Joten äitiyshousuissa olen kulkenut jo hyvän aikaa. Niistä menee koko M/40.
mistä te 170 cm naiset ne s koon vaatteet etitte???
Ystäväni 178 cm ja 60 kg on kokoa m, ihan sama mikä liike...
Vierailija:
Mua ärsyttää kun mitään ei voi enää sovittamatta ostaa esim. jos ostaa zarasta housuja on ne kokoa L ja taas esim. kappall, lindex, vero moda S!
Miten se voi olla mahdollista.
Onks muut huomannu tän saman et koot riippuu ihan vaatteen mallista ja ostopaikasta.
Ruotsalaiset on suurikokoista kansaa (Lindex, Kappahl) ja Zara on muistaakseni Espanjasta lähtöisin.
Euroopan matkalla huomasin tuon skaalaeron, kun Hollannissa olin kokoa xs/xxs ja Ranskan rajan toisella puolella s-vaatteet kiristi.
163 / 56 kokoa 38
Rintava olen aina ollut joten pusero pitää olla reilusti isompi. Mulla kerrokset on mahan ympärillä, joten housuissa monesti lahkeet liian löysät. Nyt on painonpudotus menossa...
Vaatekoko xl, paita 44/46, housut -mallista riippuen- 40-42.
Enne raskautta 164cm ja painoa 62kg. Alaosat yleensä 38 tai M.
Yläosa s tai m. Nyt tosin rv 37 ja painoa tullut 9kg lisää.
Rv 39 menossa. Pituus 170cm ja painoa 76kg.
Normaalisti painan noin 57kg. Olen aika ruipelo siis.
Pituutta 159 senttiä ja painoa viime viikolla kuntosalin vaaka näytti 70 kiloa.
Painonpudotus meneillään! 60 tähtäimessä, 55 olis mukava paino!
En arvota ihmisiä koon tai ulkonäön mukaan. Mutta kun kysyttiin niin vastasin omasta vapaasta tahdostani, ketäänhän ei pakoteta kertomaan ;)
t. xl
ja vaate koko vaihtelee
housut 44-46
päidat 48
173 cm ja 57kg
Paidat pitää olla kokoa 40 ja joissain malleissa 42 (38 käy harvoin,ku oon rintava)
Housuista 36 menee, mut viihdyn 38
Pituus 168cm, paino 59-61kg (riippuu siitä mässäilystä ;)). Vaatekoko 38/M, S-kokokin mahtuu joissain malleissa hyvin.
Kaikki housut aivan liian pitkiä :(
166 cm
noin 67 kg
vaatekoko M 38-40, S koko ei mene rinnan kohdalta
Paidat kokoa 38-42, merkistä riippuu.
Housut 38-40
150cm, 43kg (vielä 3kg raskauskiloja jäljellä). Vaatekoko XS/32, farkut 26.
Minä syön joka päivä suklaata ja karkkia. Usein myös muita herkkuja (sipsejä, leivoksia, jätskejä, vanukkaita jne). Mutta mä en liho, vaikka mässäilisin miten paljon. Myös äitini ja siskoni ovat hoikkia, vaikka herkuttelisivat miten paljon. Toisaalta harrastan paljon liikuntaa. :)
Ja 42 mahtuu hyvin, 40 ei enää kunnolla raskauden jälkeen. muuten M-koko.
Ennen raskautta olin 175 cm ja 70 kg, voi niitä aikoja. Silloin 38/40 koko. Tais olla lihastakin enemmän. Taas raskaana.
mistä löydät sopivia housuja? Varsinkin ulkoiluhousuja joita useimmiten ei voi lyhentää.
Yläosa S tai 36-38 (riippuu vaatteesta, olen aika rintava), alaosa 34-36