Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lapsiperheet on aivan älyttömän itsekkäitä, nimenomaan pienten lasten vanhemmat!!!

Vierailija
18.04.2017 |

Mikään ei koske teitä koska teillä on ne pienet kiukkuiset lapsenne!! Tuli mieleen tuosta kärryjen jättö keskustelusta, sielläkin oletatte että eihän nyt TEIDÄN tarvitse viedä ostoskärryjä takaisin paikoilleen koska teillähän on PIENIÄ LAPSIA, tsiisus sentään!!!!!!!!!

Ja joku vielä kehtaakin väittää veloja itsekkäiksi!

Kommentit (208)

Vierailija
21/208 |
18.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ette kai te muut niitä jou'u keräilemään? Minä ainakin nuorena likkana olin kärrypojan hommissa.

Kaupassa on henkilökuntaa sitä varten.

Vierailija
22/208 |
18.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen myös sosiaalialalla ja tämä kärryjen jättö johtuu lapsista. Lapset pakottaa äidit jättämään kärryjä. Oon huolissani myös. Oisko lasun paikka?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/208 |
18.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin itsekkäitä ihmisiä jotkut ihan oikeasti. Toivottavasti lähtee kärryt tuulen mukana teidän autoihin niin siinähän näette!

Vierailija
24/208 |
18.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsiperheille kielto kauppoihin!

Vierailija
25/208 |
18.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan noita itsekkäitä paskiaista mutta älkää kaikkia tuomitko! On myös ihan asiallisesti ja muita huomioivasti käyttäytyviä mutta nuo ensin mainitut on vaan niin paljon helpompi huomata.

Vierailija
26/208 |
18.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omat lapseni eivät kyllä koskaan saaneet määrätä vanhempiaan. En ymmärrä tätä nykymeininkiä. 

Vierailija
27/208 |
18.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ette kai te muut niitä jou'u keräilemään? Minä ainakin nuorena likkana olin kärrypojan hommissa.

Kaupassa on henkilökuntaa sitä varten.

Ei ole nykyään erikseen henkilökuntaa tuota varten, kun on pantit. Toki ne varmaan joku henkilökunnan jäsen päivän aikana korjaa talteen, mutta sitä ennen joutuvat olemaan pitkään muiden haittoina.

Vierailija
28/208 |
18.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla 4 alle kouluikäistä lasta enkä edes pystyisi ottamaan kärryjä jos nuoremmat ovat mukana. Voisin väittää että harva rattaita työntävä kykenee tai haluaa ottaa kärryjä.

Jos taas olen yksin tai isompien lasten (5 ja 6 vuoden ikäiset) kanssa kaupassa niin tietysti myös palautan kärryt paikoilleen. Tosin harvoin silloinkaan otan kärryjä koska ilman autoa ei kerralla saa tavaraa kuitenkaan kärryllistä raahattua kotiin.

Pitäisikö aloituksen siis koskea vain autoilevia, laiskoja sekä itsekkäitä lapsiperheellisiä?

Vierailija
29/208 |
18.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Omat lapseni eivät kyllä koskaan saaneet määrätä vanhempiaan. En ymmärrä tätä nykymeininkiä. 

Jos Lissu 2 vee käskee äitiään olla viemättä kärryä, niin ei se vie.

T. Sossu

Vierailija
30/208 |
18.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

joo, sama pätee myös taloyhtiön säännöissä, lapsiperheitä ei ilmeisesti koske yleinen kotirauha sitten millään, pitää saada ulvoa kellon ympäri

Vierailija
31/208 |
18.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä on seurannut, niin kärryjä jättää palauttamatta mielenterveysongelmaisen oloiset ihmiset. Lapsia ei ole näkyvillä, mikä on tietysti hyvä asia.

Vierailija
32/208 |
18.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä voin myöntää että en vie autokärryjä paikalleen. Prismassa ne ohjataan palauttamaan sisälle, ja kun olen roudannut kaksi lasta ja kahdeksan kassia niillä kärryillä autolle eli kerroksen alaspäin liukutasolla ja sata metriä parkkipaikalle, palautan ne lähimpään katokseen (josta olen ne usein ottanutkin edellisen jäljiltä) enkä takaisin sisälle.

Olen aika sääntöuskovainen ja velvollisuudentuntoinen ihminen, mutta tässä sluibaan. Jos Prisma antaa minulle tästä syystä porttikiellon, katson sen ansaituksi ja siirryn asioimaan Citymarkettiin jossa tällaista sääntöä ei ole ainakaan esillä.

Vierailija
33/208 |
18.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä voin myöntää että en vie autokärryjä paikalleen. Prismassa ne ohjataan palauttamaan sisälle, ja kun olen roudannut kaksi lasta ja kahdeksan kassia niillä kärryillä autolle eli kerroksen alaspäin liukutasolla ja sata metriä parkkipaikalle, palautan ne lähimpään katokseen (josta olen ne usein ottanutkin edellisen jäljiltä) enkä takaisin sisälle.

Olen aika sääntöuskovainen ja velvollisuudentuntoinen ihminen, mutta tässä sluibaan. Jos Prisma antaa minulle tästä syystä porttikiellon, katson sen ansaituksi ja siirryn asioimaan Citymarkettiin jossa tällaista sääntöä ei ole ainakaan esillä.

Siis täh? MIksi katokseen saisi palauttaa kärryjä? Senhän takia ne on sinne laitettukin.

Vierailija
34/208 |
18.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko teidän miestenne homaa keräillä niitä kärryjä, vai millälailla tämä on ongelma? Lisäksi niissähän on se pantti ja pantittomia ei tietenkään kannata raijata kauas parkkiin saakka. Mitä tekemistä tällä on lasten kanssa?

Vierailija
35/208 |
18.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

m85 kirjoitti:

joo, sama pätee myös taloyhtiön säännöissä, lapsiperheitä ei ilmeisesti koske yleinen kotirauha sitten millään, pitää saada ulvoa kellon ympäri

Taloyhtiössämme parin perheen lapset leikkivät parkkipaikalla, koska pihan leikkikenttä on kuulemma ihan olematon. Näiden perheiden mielestä on autoilijoiden tehtävä ja velvollisuus varoa niitä muiden autojen takaa syöksähtäviä lapsia, ei heidän tehtävänsä vahtia lapsia tai käskeä heidän pysyä leikkikentällä.

Vierailija
36/208 |
18.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vartijat on sitä varten että voivat viedä ne paikalleen. Täysin turhanpanttina pullistelevat kädet lanteilla vaan. onneksi niitä näkee joskus oikeissa töissä työntämässä rattaita katoksiin.

Vierailija
37/208 |
18.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Massa Herra kirjoitti:

Mun puolesta saatte haukkua lapsiperheitä ja vaikka lapsiani mutta jos tulette lähelle pelottelemaan lapsiani tai koskette lapsiini niin sitten alkaa napsumaan napakoita suoria nekkuun.

Olkaapa varuillaan olen hyvin suojelevainen perheeni suhteen.

Saatte luvan länkyttää löysää leukaanne täällä tai missä tahansa mutta varokaa tekemästä sitä minun edessäni.

Herra Massa

Tuskin kukaan niin törkeä olisi että tulisi uhkailemaan lapsiasi. Sellainen ansaitseekin saada nenäänsä. Yritä nyt hyvä mies rauhoittua.

Vierailija
38/208 |
18.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikään ei koske teitä koska teillä on ne pienet kiukkuiset lapsenne!! Tuli mieleen tuosta kärryjen jättö keskustelusta, sielläkin oletatte että eihän nyt TEIDÄN tarvitse viedä ostoskärryjä takaisin paikoilleen koska teillähän on PIENIÄ LAPSIA, tsiisus sentään!!!!!!!!!

Ja joku vielä kehtaakin väittää veloja itsekkäiksi!

Mikäs kiukkunen vela siellä urputtaa?

Vierailija
39/208 |
18.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsiperhe kokee meidänkin taloyhtiössä, ettei normaalit järjestyssäännöt koske heidän perhettä, koska lapsi: surutta säilytetään lastenvaunuja, pikku polkupyörää ja talvella jopa potkukelkkaa oman oven takana kolmannessa kerroksessa. Sitä itsekkyyden määrää on vaikea käsittää!

Täälläkin on kuitenkin ulkoiluvälinevarasto käytettävissä ym. Mitä siitäkin tulisi, jos joka asunnosta alettaisiin säilyttää jotain kamppeita rappukäytävässä? Olisihan itsekin mukava tuoda pyörä sisälle kuivaan ja lämpimään, tai pitää suksia tuossa oman oven takana, nin jäisi enemmän tilaa omaan asuntoon. Laajentaisi vähän reviiriä.

Näillä samoilla itsekkäillä lapsiperheille on luonnollisestikin ovimatto ja ovikranssi ovessa, kun se elämä niin tursuilee nin iloisesti ettei pysy omien seinien sisäpuolella millään. Palokuormasta viis.

Vierailija
40/208 |
18.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

m85 kirjoitti:

Taloyhtiössämme parin perheen lapset leikkivät parkkipaikalla, koska pihan leikkikenttä on kuulemma ihan olematon. Näiden perheiden mielestä on autoilijoiden tehtävä ja velvollisuus varoa niitä muiden autojen takaa syöksähtäviä lapsia, ei heidän tehtävänsä vahtia lapsia tai käskeä heidän pysyä leikkikentällä.

Voi niiden päällekin ajaa jos sitä ajattelit. Toki sitten pitää ottaa vastuu seuraamuksista.

Sitähän tässä ajetaan takaa että pitäisi saada ajaa päälle ja nauraa että vitun kakarat kun ette osaa varoa liikennettä.

Se vaan on usein niin että on olemassa sellaisia aikuisia ihmisiä jotka ajaisivat muiden päälle ihan tahalleen jos siitä ei tulisi seuraamuksia. Olen nähnyt kun eläinten päälle on ajettu ihan tahallaan. Oikein kiihdytetty ja ajettu tiehensä.

Oli siinä katsottavaa kun kyyhky lennähti kumppaninsa vierelle katsomaan kun elämänkumppani oli tohjona. Yritti nokalla kääntää ja elvyyttää eloon...

Sellaisia kuskeja on olemassa. Voisit ihan vanhemmille sanoa suoraan että tekee mieli ajaa lasten päälle että pitäkää ne lapset poissa koska et kykene hillitsemään kaasujalkaasi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän kuusi