Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

oikeasti kestävä kenkämerkki?

Vierailija
17.04.2017 |

kysymys otsikossa. haluaisin kevääksi ja kesäksi jotkut kestävät kengät, saisivat maksaa alle 100€ ja niiden tulisi kestää enemmän kuin yhden kauden. olen kyllästynyt vanseihin yms jotka menee yhden kesän jälkeen rikki.

Kommentit (64)

Vierailija
61/64 |
24.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nekereitä olen käyttänyt 

Vierailija
62/64 |
24.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on sievit, Eccot ja riekerit kestäneet. Mutta vaikea sanoa nyjkyisistä, nuo ovat jo useita vuosia vanhoja. Sievit eivät ehkä kuitenkaan ole nuorten naisten tyyliä. 

Sievit ja Eccot nykyään yleensä liimattu eikä ommeltu pohjaan, mikä tekee niistä lyhytikäisempiä. 

Rieker mulla oli ikuiset, mutta katosivat. Caterpillar, Clarks ja Lowa myös hyviä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/64 |
24.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai että alle satasella pitäisi kestävät saada? Ei taida onnistua. Riippuu tietysti kuinka painava olet ja millainen askelkulma sinulla on?

Itselläni ainakin kaikki CAT, eli Caterpillar kengät on kestäneet hyvin. Jokainen pari on ollut käytössä vuosia. Tosin niistä saa pulittaa paljon enemmän kuin satasen. 

Vierailija
64/64 |
24.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vai että alle satasella pitäisi kestävät saada? Ei taida onnistua. Riippuu tietysti kuinka painava olet ja millainen askelkulma sinulla on?

Itselläni ainakin kaikki CAT, eli Caterpillar kengät on kestäneet hyvin. Jokainen pari on ollut käytössä vuosia. Tosin niistä saa pulittaa paljon enemmän kuin satasen. 

Eikä saa paitsi jos on hölmö ja köyhä elitisti

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän kahdeksan