Miksi uino saa noissa videoissa kampaajalla hiukset vaaleiksi mutta täällä väitetään ettei kampaaja saa vain keltaiseksi hiukset?
Kommentit (11)
Taas kalastellaan lukijoita blogiin. Onko mainosrahat tienestit vähentyneet?
Ne kampaajat, jotka osaavat värjätä ja vaalentaa hiuksia hyvin, ovat tooooooodella harvassa. Tietysti joku musta tai tummanruskea on helppo vetää tosta vaan, mutta vaalentamisessa on oikeasti kikkoja ja pitää tietää mitä tekee ja pitää tuntea ne asiakkaan hiukset.
Minä en ole kampaajaa löytänyt, joka saisi minun hiuksista viileän vaaleat, joten teen sen itse.
Kyllä mä ainaki luottaisin enemmä kampaajaan kun kotiväreihin vaalennuksessa!!
No sillä on varmaan hyvä kampaaja. Esim sellainen kylmä vaalea on tosi haasteellinen saavuttaa.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä mä ainaki luottaisin enemmä kampaajaan kun kotiväreihin vaalennuksessa!!
Minä taas en. Mun luottokampaaja värjäsi mun hiuksia tummanruskeiksi vuosia, mutta kun tuli aika vaalentaa, poltti mun hiukset niin, että ne katkeili n. 2cm tyvestä. Olin kaksi vuotta kasvattanut sitä omaa väriä ennen tätä, että saisin vaaleat hiukset ja sitten kävi noin. Seuraava kampaaja teki juurikasvusta oranssinkeltaisen, eikä saanut taitettua sitä pois, vaan lähetti minut kotiin n. 150€ köyhempänä ja oranssinkeltainen juurikasvu loistaen. Menin suoraan kampaamosta kauppaan hakemaan vaalennusaineen ja sävytteen ja tein sen kotona ja onnistui.
Täytyy tuntea hiukset mitkä vaalentaa ja minä tunnen omani. Tiedän mikä niihin tehoaa ja mikä ei. Kampaajat tekevät just kuten heidän tyylinsä on ja se ei kaikkiin hiuksiin toimi.
8: Ryhtyisit kampaajaksi, jos omaat tuollaiset maagiset taidot.
Mutta entäs jos on jo vaalea pohja niin eikös tuon pitäis onnistua?
Vaaleaa pohjaa ei tarvitse edes vaalentaa vaan taitolla ja sävytyksillä se valkoisuus saadaan
Upppp!!