Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Anoppikokelas tulee omilla avaimilla tyttiksen kotiin

Vierailija
17.04.2017 |

Viisi vuotta ollaan tunnettu ja lähes poikkeuksetta anoppi kulkee omilla avaimillaan mitenkään ilmoittamatta. Kulkuväli on aamu kymmenen ja ilta yhdeksän välillä. Aina on tuomassa jotain, milloin kukkia maljakkoon, muutamaa olutta kaappiin, leipää tai leikkelettä. Ei viivy mitenkään pitkään, mutta on aika häiritsevää mielestäni. Olen ottanut asian monta kertaa puheeksi, mutta tyttöystävä paremminkin loukkaantuu asiata. Hänestä on mukavaa kun äiti pistäytyy kylässä. En viitsisi välejäkään poikki laittaa anopin takia, mutta alkaa olla mitta täysi..

M48

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
17.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Taitaa olla niin, että anoppi omistaa sen kämpän, missä tyttöystävä asuu. Ja ap itse asuu lapsuudenkodissaan, tai jossain, johon ei voi tyttöystävää viedä. Kandee hankkia oma kämppä, voi sitten itse antaa avaimet tai olla antamatta.

Vaikka anoppi omistaisi kämpän niin se on silti toisten koti, ja toisten kotiin ei tulla ilman lupaa.

Kysehän ei ole siitä että tultaisiin ilman lupaa, vaan siitä, että tullaan etukäteen ilmoittamatta omilla avaimilla ja se on asunnon haltijalle täysin ok. Tämä on eri asia.

Vierailija
22/28 |
17.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

48-vuotias mies puhuu tyttiksestä. Hyi helvetti.

Kyllä kuuskymppisetkin puhuu työttö ja poikaystävistä, kun kyseessä on vähemmän kuin avopuoliso eikä edes pitkäaikainen seurustelukumppani.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
17.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Prototyyppi kirjoitti:

Lukkojen sarjoitus tai muutto uuteen yhteiseen kotiin ja avaimia ei anopille.

Jaa että ilman lupaa voi omin päin käydä tilailemassa sarjoituksia muiden ihmisten asuntoihin? Hyvä tietää.

Jokaisella on oikeus sarjoittaa uudelleen oman kotinsa lukot, vaikka sen asunnon omistaisi kuka. Sinun ei tarivitse luovuttaa kenellekkään oman kotisi avainta.

Vierailija
24/28 |
17.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Otetaanpas anopilta avain poiis. .

Ap:lla ei ole mitään valtuuksia ottaa toisen ihmisen kämpän avaimia pois keneltäkään. Omasta päätetään itse, yhteisestä yhdessä ja tyttöystävän asunnosta avaimineen päättää tyttöystävä.

Vierailija
25/28 |
17.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ap vain majailee tyttöystävänsä kodissa, niin eipä hänellä ole paljon sanomista siihen jos tyttöystävä sallii äitinsä käynnit kodissaan. Jos asunto on myös ap:n koti, niin sitten tyttöystävän hyvien tapojen mukaan tulisi sopia ap:n kanssa pelisäännöistä äitinsä suhteen, mutta mikään laki ei häntä tähän pakota.

Vierailija
26/28 |
17.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko ap asunnossa kirjoilla, eli onko se myös sinun kotisi, vai oletko sinäkin siellä vain kylässä?

Vierailija
27/28 |
17.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

1. Asutteko yhdessä?

2. Jos ette, niin mitä se sulle kuuluu, jos anoppikokelaalla on avain tyttiksesi asuntoon ja kulkee siellä itsenäisesti luvan kanssa?

Vierailija
28/28 |
17.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Prototyyppi kirjoitti:

Lukkojen sarjoitus tai muutto uuteen yhteiseen kotiin ja avaimia ei anopille.

Jaa että ilman lupaa voi omin päin käydä tilailemassa sarjoituksia muiden ihmisten asuntoihin? Hyvä tietää.

Jokaisella on oikeus sarjoittaa uudelleen oman kotinsa lukot, vaikka sen asunnon omistaisi kuka. Sinun ei tarivitse luovuttaa kenellekkään oman kotisi avainta.

Tässähän oli kuitenkin kyse siitä, että ap:n tyttöystävä antaa vapaaehtoisesti oman asuntonsa avaimet äidilleen. Ap:lla ei ole oikeutta tilata omin päin mitään lukkojen sarjoituksia tyttöystävän tai edes yhteiseen asuntoon, eikä siinä sitäpaitsi olisi edes mitään järkeä. Jos tyttöystävä itse olisi sitä mieltä, ettei hänen äitinsä saa asunnossa omin avaimin käydä niin hän voisi itse pyytää avaimet takaisin. Aloituksesta selviää kuitenkin varsin selkeästi, ettei tyttöystävä halua kieltää äitinsä vapaata vierailua.