Miksi ihmeessä värjäätte hiuksianne vielä vuonna 2017?
Kommentit (35)
No kun oma värini ei ole vieläkään yhtään sen parempi kuin vuonna 2003kaan.
Miksi en värjäisi? En kai nyt sentään mikään harmaavarpunen halua olla :D
Kummallinen kysymys - harva sentään viihtyy maantien tai likaisen oljen värisissä hiuksistossaan, kuten monilla meillä on luonnostaan.
Koska on aika noloa olla 25 ja jo nyt löytää harmaita.
Mielestäni hiusten värjääminen on aika pieni juttu joidenkin silikonien ja botoxien rinnalla. Joten miksi jättäisin värjäämättä.
Ekat harmaat alle 30. Nyt olen viiskyt. Arvaa sä lapsinero siellä että miksi.
Värjään, mutta käytän kasvi- tai suoravärejä.
Harmaannuin alle kolmekymppisenä, enkä nyt 45-vuotiaanakaan tunne vielä olevani valmis luonnolliseen mummotukkaan. Värjäsin hiuksiani kyllä sitäkin ennen, ihan ilmettä piristääkseni. Olen aina käyttänyt luonnollisia, omaa sävyä lähellä olevia värejä.
Olen 6-kymppinen, enkä tunne itseäni harmaavarpuseksi ja haluan erottua ladonseinästä. Onneksi on hiusvärit.
Vierailija kirjoitti:
Kummallinen kysymys - harva sentään viihtyy maantien tai likaisen oljen värisissä hiuksistossaan, kuten monilla meillä on luonnostaan.
Yleensä ihmisille sopii parhaiten se väri, mikä heillä on luonnostaan.
Vierailija kirjoitti:
Värjään, mutta käytän kasvi- tai suoravärejä.
Kerrotko mikä näistä toimisi tummanvaaleisiin ja tummanruskeisiin hiuksiin - mitä merkkejä käytät onko haittoja ja kertymiä hiuksiin?
En värjääkään, on luonnostaan tumma tukka.
Maantien harmaa nyt vaan ei ole mielestäni seksikäs...siksi.
Siksi koska en halunnut harmaantua jo 36v. Itselläni tosi tumma tukka joten harmaat näkyy hyvin. Muuten ei tarttis värjätä tyveä.