Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pääsiäisvapaat romuttivat avioliiton ja perheen.

Vierailija
17.04.2017 |

Olen itsekin ottanut vähän rennommin, kun on ollut pyhät. No tätäpä tämä minun kotona oleminen on, löhöilyä ja herkuttelua. Taitaa tulla ensiviikolla lähtöpässit.

Kommentit (46)

Vierailija
41/46 |
17.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi mies olettaa että kotitöitä riittäisi 16h vuorokaudessa? Kuinka monen huoneen kartano teillä oikein on? Teet ruuan ja välipalat, no siihen saa ehkä pari tuntia menemään jos leipookin, sitten pyykkien pesemiseen menee ehkä tunti päivässä jos silittää sukatkin. Loppuajan pyyhit pölyt, peset lattiat, peset vessan ja kylppärin... ja teet mitä? Peset ikkunat joka päivä? Meinaako mies että siivoojat tekee 16h päiviä töissä? 634 päivää vuodessa. Miksi sinulle ei kuulu vapaapäivät ja illat vapaat?

Vierailija
42/46 |
17.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehesi on sairas.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/46 |
17.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tekee aamupalan ja kattaa tarjoilee siivoaa jäljet huolella. Hakee ehkä kaupasta jotain, alkaa valmistella lounasta, syötte siivoat jäljet. Huollat pyykkiä. Järjestät keittiönkaapin, viet roskat. Samalla ulkoilet lasten kanssa. Tulet päivällisen tekoon, syötte, siivoat jäljet. Tyhjäät entiset tiskikoneesta, räytät uudelleen. Pyyhit kaappien ovet. Tällaista.

Vierailija
44/46 |
17.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos joku sietää sitä, että puoliso määrittää hänen oikeutensa rentoutua, niin vika on kyllä aivan hänen omansa. Ei pääsiäisen. Kuka käskee teeskennellä jotakin ihme kiiltokuvaa ja työn sankaria!

Vai onko kenties niin, että ap nalkuttaa miehelle tekemättömistä hommista, eikä siksi kehtaa itse olla jouten?

On se nyt jumal..ta ihme, jos miehellä muka on oikeus vaatia jatkuvaa työntekoa!

Ikinä kuullut tuollaisesta, en edes ennen muinoin maaseudulla. Toki, hyvän työihmisen maineessa olevia emäntiä kunnioitettiin, mutta oli heilläkin sentään pyhinä oikeus olla jouten.

Oiskohan tämä nyt silkkaa Porvoota, sen verran omituinen stoori tuossa on.

Jos ei ole, niin avioeron ottaisin heti. Minä olen vapaalla ja rentoudun tasan silloin kuin huvittaa.

N50

On jos on kotona hoitamassa lapsia kuten meillä ja mies joutuu elättämään. Itse laiskuuttani jäin kotiin, kun en jaksanut sitä aamurumbaa ja ruokaa ja kotitöitä ansiotyön lisäksi, tiedän olevani laiska. Mies epäili ja tiesi etten koko päivää tee jotakin, nyt on ollut vahtimassa neljä päivää ja joo, en ole jaksanut koko päivää. Välillä olen joutunut istahtamaan.

Joutuu elättämään? Eikö se mies sitten haluaisi käydä töissä? Voittehan tehdä niin,että mies jää kotiin ja sinä elätät. Win-wim-tilanne molemmille.

Onneksi oma mies ei ole niin idiootti,että kuvittelee kotiäidin siivoavan ja touhuavan taukoamatta. Miksi ihmeessä touhuaisi,eihän mieskään tee 24h työpäivää?

Ehkä siksi että kotona riittää hommaa kellon ympäri. Kuka sen tekisi, ellei kotiäiti joka sitä varten on kotona.

Jaa,en minä ainakaan sitä varten ole kotona että tekisin kotitöitä 24/7. Olen kotona siksi,että lapsi on vielä liian pieni päiväkotiin. Varhaiskasvatus ja hoito on siis päävastuullani. Kotitöitä teen vähän enemmän kuin mies,omasta aloitteestani. Kyllä se mieskin silti siivoaa,kokkaa ym.työpäivänsä jälkeen,ihan kuten teen itsekin työpäivän jälkeen kum kohta palaan takaisin työelämään.

Vierailija
45/46 |
17.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nytkin mies ja lapset ruokalevolla, istun hetken salaa ja otin jopa vähän jätskiä minulle ja kuopukselle. Miehen aikana ei pysty, koska rupeaa paiskomaan tavaroita ja tulee viereen kyttäämään, mitä teen puhelimella.

Valitettavasti olen elänyt tuollaisessa liitossa, josta sittemmin lähtenyt. Mitään muuta en olisi saanut tehdä kuin siivota tai laittaa ruokaa. Jos muuta tein niin heti alkoi valitus. Sen lisäksi kontrolloi mun menoja, mihinkään en saanut mennä.

Huh. Kertokaapas näin jälki-Päästäisen kunniaksi, että mikä tuollaisessa kiihottaa teitä? Vai käykö siinä vain niin, että aluksi se on niinku sillee tosi mageeta, ku äijä kyttää ihan jokaista liikettä, on se niin ehanan mustasukkainen (lue: sen täytyy olla toooosi rakastanut lue: mun täytyy olla tooodella ehana), ihanaa kun on joku, joka välittää juuri minusta, tunnen itseni niin tarpeelliseksi, merkitykselliseksi...

Niinkö se menee? Se ensihuuman haihduttua alkaa sitten tajuta, että et sinä, juuri sinä persoonana, ole siinä mitenkään merkityksellinen, edustat naista, pillua, esinettä, tavaraa, jota pitää vahtia ja kouluttaa? 

Vierailija
46/46 |
17.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellaista se on kun on narsistin kanssa. Jos narsistimiehesi päättää jättää sinut niin onneksi olkoon, pääset hänestä niinkin helposti eroon! Mutta ei hän sinua jätä vaikka mitä tekisit, pelottelee vain. Sittenhän hänellä ei olisi enää ketään siivoamassa kotia ja joutuisi maksamaan elareita jne.

Kotihoidontuki tarkoittaa sitä että saat tukea koska lapsesi on kotona hoidossa. Ei sitä että saat tukea että voit hoitaa kotia. Vaan sitä LASTA. Kotona.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme neljä