Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pääsiäisvapaat romuttivat avioliiton ja perheen.

Vierailija
17.04.2017 |

Olen itsekin ottanut vähän rennommin, kun on ollut pyhät. No tätäpä tämä minun kotona oleminen on, löhöilyä ja herkuttelua. Taitaa tulla ensiviikolla lähtöpässit.

Kommentit (46)

Vierailija
1/46 |
17.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän, ettei äiti saisi istua hetkeäkään ja yleensä teenkin sen salaa. Siksi nämä pitkät pyhät on niin hirveitä. Meinaan kuolla väsymykseen. Muilla samaa?

Vierailija
2/46 |
17.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu ollut lasten kanssa hoitanut kodin jne. Muija hypännyt baareissa shoppailemassa jne. Ei paljon kotona näkyny kai se illax tulee.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/46 |
17.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tiedän, ettei äiti saisi istua hetkeäkään ja yleensä teenkin sen salaa. Siksi nämä pitkät pyhät on niin hirveitä. Meinaan kuolla väsymykseen. Muilla samaa?

Mitä? Mulla on 2 lasta ja olen vapailla todellakin istuskellut ja lukenut, katsonut telkkaria ja pelannut pleikkaa. Olen myös

-käynyt leffassa yksin

-treenannut kunnolla x2

-käynyt kaverien kanssa baarissa

-leikkinyt pienemmän lapsen kanssa rauhassa ja pitkään

-käynyt isomman ja kaverinsa kanssa kiipeilemässä

Mies on tehnyt suunnilleen samat, paitsi ei baarissa mutta sen sijaan treenannut 4x.

Mikä siinä perhe-elämässä on niin vaikeaa?

Vierailija
4/46 |
17.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nytkin mies ja lapset ruokalevolla, istun hetken salaa ja otin jopa vähän jätskiä minulle ja kuopukselle. Miehen aikana ei pysty, koska rupeaa paiskomaan tavaroita ja tulee viereen kyttäämään, mitä teen puhelimella.

Vierailija
5/46 |
17.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä? Mulla on 2 lasta ja olen vapailla todellakin istuskellut ja lukenut, katsonut telkkaria ja pelannut pleikkaa. Olen myös

-käynyt leffassa yksin

-treenannut kunnolla x2

Mies on tehnyt suunnilleen samat, paitsi ei baarissa mutta sen sijaan treenannut 4x.

Jep, nyt tuli aikuisen ihmisen isojen tyttöjen juttuja. Joopa joo! " mä kävin ainakin *ittu baarissa ja vähä olin kännissä niiku mikä nii vaikeeta?" :D

Vierailija
6/46 |
17.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikun oikeasti. Ei nää pitkät vapaat ole todellakaan mukavia. Jatkuvasti joku vahtimassa että varmasti teen jotakin.

Vierailija
7/46 |
17.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vapaapäivät romuttivat paitsi avioliittosi myös koko perheen? Avaa nyt hieman tätä arvoitusta.

Vierailija
8/46 |
17.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-käynyt leffassa yksin

-treenannut kunnolla x2

Jep, nyt tuli aikuisen ihmisen isojen tyttöjen juttuja. Joopa joo! " mä kävin ainakin *ittu baarissa ja vähä olin kännissä niiku mikä nii vaikeeta?" :D

Lääkkeet vai kateellisuus?

Vierailija
9/46 |
17.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis Apn avioliitto romuttuu siitä että joku Jesse nousi kuolleista???

Tai oikeammin siitä että Jessen seuraajat varastivat tämän pakanallisten pyhän itselleen?

Joopa joo, helpompaa syyttää muita kuin katsoa peiliin....

Vierailija
10/46 |
17.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nytkin mies ja lapset ruokalevolla, istun hetken salaa ja otin jopa vähän jätskiä minulle ja kuopukselle. Miehen aikana ei pysty, koska rupeaa paiskomaan tavaroita ja tulee viereen kyttäämään, mitä teen puhelimella.

Valitettavasti olen elänyt tuollaisessa liitossa, josta sittemmin lähtenyt. Mitään muuta en olisi saanut tehdä kuin siivota tai laittaa ruokaa. Jos muuta tein niin heti alkoi valitus. Sen lisäksi kontrolloi mun menoja, mihinkään en saanut mennä.

Vierailija
11/46 |
17.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tai oikeammin siitä että Jessen seuraajat varastivat tämän pakanallisten pyhän itselleen?

Niin. Jotkut on saaneet muutakin työtä kuin kaupan kassa..

Vierailija
12/46 |
17.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikun oikeasti. Ei nää pitkät vapaat ole todellakaan mukavia. Jatkuvasti joku vahtimassa että varmasti teen jotakin.

No itsehän olet itsesi tuollaiseen tilanteeseen laittanut. Ei minua ainakaan kukaan määräile. Parhaillaan makoilen sohvalla koiran vieressä,kun mies tekee ruokaa. Kohta herkutellaan ja lähdetään ulos. Lapsi on mummolla yökylässä.

Vierailija
13/46 |
17.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vapaapäivät romuttivat paitsi avioliittosi myös koko perheen? Avaa nyt hieman tätä arvoitusta.

Minä olen poikki, ei tästä tule mitään että joudun jatkuvasti olemaan kotonani kuin piika. Mies on vihainen kun kuvittelee että huijaan sitä. Olen nyt kotona vapailla lapsista. Antoi minun jäädä pitkin hampain kotiin ja keskusteltiin kyllä, kuinka huijaan häntä ja olen vaan kotona tekevinäni kauheasti jotain.

Nyt en uskalla istua miehen aikana sekuntiakaan. Mies niin pettynyt ja kyllästynyt, että taitaa lähtö tulla minulle.

Vierailija
14/46 |
17.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ööh, miten tämä liittyy ap avioliiton ja perheen romahtamiseen pääsiäispyhinä?

Silläkö että jompi kumpi puolisosta on duunissa esim. kaupassa pääsiäisenä ja siten toinen joutuu hoitamaan kotia? Tai sairaalassa, poliisina, vartijana, palomiehenä?

Vai miten tuo kommennti pitäisi ymmärtää?

Vierailija
15/46 |
17.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Silläkö että jompi kumpi puolisosta on duunissa esim. kaupassa pääsiäisenä ja siten toinen joutuu hoitamaan kotia? Tai sairaalassa, poliisina, vartijana, palomiehenä?

Oletko vähän tyhmä? Miten uskonnot liittyvät kirkollisiin vapaapäiviin? Joo, nyt on perheissä pitkiä vapaita. Sitähän ap.n avaus käsitteli, ei uskontoa.

Vierailija
16/46 |
17.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletko vähän tyhmä? Miten uskonnot liittyvät kirkollisiin vapaapäiviin? Joo, nyt on perheissä pitkiä vapaita. Sitähän ap.n avaus käsitteli, ei uskontoa.

Lueppas nyt tuo otsikko uudelleen.. Siinä puhutaan nimenomaan pääsiäispyhistä.

Joten kyllä siihen nyt edes vähän uskonto liittyy, varsinkin KIRKOLLISET pyhät :-D

Edelleenkin, EI ole pääsiäisen syy, että apn avioliitto ja perhe romahtaa, kyllä ne syyt taitaa olla ihan muualla....

Vierailija
17/46 |
17.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Valitettavasti olen elänyt tuollaisessa liitossa, josta sittemmin lähtenyt. Mitään muuta en olisi saanut tehdä kuin siivota tai laittaa ruokaa. Jos muuta tein niin heti alkoi valitus. Sen lisäksi kontrolloi mun menoja, mihinkään en saanut mennä.

Meillä kyllä osataan myös osoittaa mieltä, jos meinaan liian kauan olla paikoillani.

Tiedän että siksi olen kotona, että teen kaiken mutta viikolla sentään uskallan edes hetken istua ja juoda kahvit. Onneksi tämä loppuu huomena.

Vierailija
18/46 |
17.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos joku sietää sitä, että puoliso määrittää hänen oikeutensa rentoutua, niin vika on kyllä aivan hänen omansa. Ei pääsiäisen. Kuka käskee teeskennellä jotakin ihme kiiltokuvaa ja työn sankaria!

Vai onko kenties niin, että ap nalkuttaa miehelle tekemättömistä hommista, eikä siksi kehtaa itse olla jouten?

On se nyt jumal..ta ihme, jos miehellä muka on oikeus vaatia jatkuvaa työntekoa!

Ikinä kuullut tuollaisesta, en edes ennen muinoin maaseudulla. Toki, hyvän työihmisen maineessa olevia emäntiä kunnioitettiin, mutta oli heilläkin sentään pyhinä oikeus olla jouten.

Oiskohan tämä nyt silkkaa Porvoota, sen verran omituinen stoori tuossa on.

Jos ei ole, niin avioeron ottaisin heti. Minä olen vapaalla ja rentoudun tasan silloin kuin huvittaa.

N50

Vierailija
19/46 |
17.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lueppas nyt tuo otsikko uudelleen.. Siinä puhutaan nimenomaan pääsiäispyhistä.

Joten kyllä siihen nyt edes vähän uskonto liittyy, varsinkin KIRKOLLISET pyhät :-D

Edelleenkin, EI ole pääsiäisen syy, että apn avioliitto ja perhe romahtaa, kyllä ne syyt taitaa olla ihan muualla....

Sanopa dorka joku toinen pyhä, jossa ihmisillä on neljän päivän vapaat? Ei ole tainnut olla joulunakaan vuosiin. Pääsiäisenä on joka vuosi.

Vierailija
20/46 |
17.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos parisuhde kaatuu neljän päivän vapaiden takia, niin mitä olisikaan tapahtunut kokonaisen kesäloman aikana...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi seitsemän