MIEHET! Mikä ammatti olisi mielestäsi kaikista mieluisin naisystävällesi?
Oikeastihan miehellä ei tietenkään ole yhtään mitään sanomista naisten ammatteihin, mutta hauska olisi kuulla joten kertokaahan! :)
Kommentit (34)
Vierailija kirjoitti:
Paras olisi yliopistolla töitä tekevä tutkija. Mieluiten ei kuitenkaan samalta alalta kuin minä, koska samaan kaupunkiin rekrytoituminen olisi silloin vaikeaa ja pahimmillaan tulisi kilpailua perheen sisällä.
Olen tähän asti etsinyt seuraa oman alani työkavereista, mistä on aiheutunut vaikka mitä hankaluuksia. Minunhan pitää tietenkin mennä johonkin sellaisiin tilaisuuksiin, jossa tapaan muiden alojen naisia. Minkähän takia en ole tajunnut asiaa ennen kuin luin tuon minkä itse kirjoitin?
Mielellään humanisti tai yhteiskuntatieteilijä. Haluan sivistyneen naisen, koska olen sivistynyt itsekin. Ammatilla ei väliä. Insinööriä tai kauppatieteilijää en huolisi. Yök.
Lääkäri. Ihmisläheinen ja hyväpalkkainen ammatti.
Mä en seurustele ammatin kanssa. Jos pärjää elämässään hyvin ja on itsenäinen sen avulla mitä osaa, mua ei niin kiinnosta vaikka lapioisi paskaa.
-m36
Prostitoitu joka ei tuo töitään kotiin
Eiku hetkinen
Työtön nainen, että voi maata kanssani ja nauttia toisistamme koko päivän.
Vierailija kirjoitti:
Opettaja. Täydellinen työ lapsiperhettä ajatellen, kotona lomat ja iltapäivät. Sivistyneitä, osaa tuoda kulttuurin osaksi lapsen elämää. Ulkomailla on kuin oma yksityinen matkaopas. Arjen pyörittäminen sujuu kuin tanssi, harrastusvälineet ei ole koskaan hukassa.
Heh. Olen opettaja, ja minusta opettaja on täydellinen ammatti vapaaehtoista lapsettomuutta ajatellen: kohtuullinen palkka, paljon vapaa-aikaa harrastuksia ja intohimoja varten ja kuitenkin saa tehdä työtä lasten ja nuorten parissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Paras olisi yliopistolla töitä tekevä tutkija. Mieluiten ei kuitenkaan samalta alalta kuin minä, koska samaan kaupunkiin rekrytoituminen olisi silloin vaikeaa ja pahimmillaan tulisi kilpailua perheen sisällä.
Olen tähän asti etsinyt seuraa oman alani työkavereista, mistä on aiheutunut vaikka mitä hankaluuksia. Minunhan pitää tietenkin mennä johonkin sellaisiin tilaisuuksiin, jossa tapaan muiden alojen naisia. Minkähän takia en ole tajunnut asiaa ennen kuin luin tuon minkä itse kirjoitin?
Yliopistossa on opiskelijoiden kesken vaikka mitä tapahtumia, joiden tärkein tavoite on pariutuminen. MInkähän vuoksi niitä ei järjestetä henkilökunnalle, jossa on paljon samoja arvoja jakavia, mutta usein sosiaalisesti taitamattomia ja introverttejä ihmisiä?
Ei riitä koulutustaso. On entinen apuhoitaja
Vierailija kirjoitti:
Miten kirjanpitäjä? Onko hyvä ammatti naiselle? Mitä mielikuvia herättää.
Täällä kirjanpitäjänainen! Oon uudessa seurassa hiljainen tarkkailija, tuttujen kanssa äänekäs nauraja. Erinomainen ja nokkela huumorintaju. Empaattinen ja lämmin. Harrastan joogaa ja uintia. Vaatteet klassisen tyylikkäät/rennot. Seksissä kiinnosta sitominen ja bdsm.
Vierailija kirjoitti:
Miten kirjanpitäjä? Onko hyvä ammatti naiselle? Mitä mielikuvia herättää.
Hyvä yritykselle.....joku on saatava tekemään sekin homma. Ihmisenä tyypillisesti hiirulainen,arka, nysväri. Ei oikein mitään omia mielipiteitä, lähinnä kykenee läräämään yrityksen papereita kuten ne kuuluu.
Konttorissaan piereksii salaa päivät pitkät. Alkaa aamusta odottamaan ja laskemaan kotiin pääsyyn aikaa. Ei oikein vetoa miehiin eikä naisiin.
Mitkä miehet? :D