Vitututtaa huoltoasemalle treffejä ehdottavat miehet!
Joita on ollut kaksi tolloa . Eikö niinkuin välähdä ettei koulutetut naiset minnekään huoltoasemalle nyt oikein niinkuin lähde ? Haloo!
Kommentit (222)
Jos vituttaa niin älä lähde ja valkkaa joku toinen. Problem solved.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Enpä ole koskaan törmännyt ihmiseen, joka ehdottaisi tapaamista huoltoasemalla. Miksi sellaiseen pitäisi mennä? Kannattaa valita vaikka joku kiva kahvila tai sitten sopia tietty paikka, jonne kaikkien on helppo mennä kuten kirkon luona tai meillä Stockan kellon alla.
Itse en ole eläissäni edes nähnyt huoltoasemaa, jonka nimi on ABC. Missä niitä on?Hellsingin ydinkeskustassa asuvalla ehkä noin, mutta ei tarvitse asua kauempana kuin vaikka Vantaalla niin molempien on pakko lähteä treffeille omalla autolla kun joukkoliikennettä ei ole. Aika hankalalta tuntuu jo parkkipaikankin vuoksi jos tapaaminen on Stockan kellon alla tai Ekbergillä.
Mistä Vantaalta ei pääse joukkoliikenteellä Helsingin keskustaan? Olen asunut Myyrmäessä ja Päiväkummussa. Molemmista pääsee helposti Stadiin julkisilla. Eipä koskaan lähdetty autolla vaan aina joko junalla tai bussilla.
Onko Helsingissä sellaista huoltoasemaa, josta saa kahvia? Itse tiedän vain yhden tankkauspaikan tässä lähellä, se on Nesteen kylmäasema.
Ensitreffeillä ABC:llä, äitienpäivät ABC:llä jne...Siitähän syntyy elämänpituinen tarina.
:D Ihanan liikkistä! Mäkin kävin 18-vuotiaana huoltoasemalla treffeillä. Jätkällä oli vielä kaveri mukana, tunnelma siis huippuintiimi ja tunsin itseni tärkeäksi. ;) Ja mun pikkuveli vei daamin huoltoasemalle treffeille, olisi tosin ostanut ihan ruuatkin. Vähän valistin häntä tästä valinnasta.
Että joo, jos treffikumppani oli alle 22, niin anna uusi mahdollisuus. Jos ei, niin anna olla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Treffaajamies kirjoitti:
Aikoinaan tapasin yhden tällaisen "paremman" naisen.
Hän oli apulaisrehtori. Härregud kun hän veti herneen nenuliin kun erehdyin kutsumaan häntä vararehtoriksi.Tietenkin veti herneen nenäänsä, onhan apulaisrehtori pysyväisluonteisempi tehtävä huojennuuksineen, vararehtorin hommia painetaan otona.
"Tietenkin"? Kuinka helposti te niitä herneitä imppaatte?
Mietippä nyt itekki, sama kuin sanoisit lehtoria tuntiopettajaksi, koulunkäynninohjaajaa kouluavustajaksi, sairaanhoitajaa lähihoitajaksi, diplomi-insinööriä insinööriksi tai maisteria kandidaatiksi.
Vierailija kirjoitti:
Enpä ole koskaan törmännyt ihmiseen, joka ehdottaisi tapaamista huoltoasemalla. Miksi sellaiseen pitäisi mennä? Kannattaa valita vaikka joku kiva kahvila tai sitten sopia tietty paikka, jonne kaikkien on helppo mennä kuten kirkon luona tai meillä Stockan kellon alla.
Itse en ole eläissäni edes nähnyt huoltoasemaa, jonka nimi on ABC. Missä niitä on?
Landella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No, jos ei omista autoa, kuten esim. minä, ni en kyllä mihinkään ABC:lle suostuis lähtemään. Ihme, kun ei kylmäasemalle.
En suostuisi tapaamaan ihmistä jolla ei ole edes autoa.
En minäkään viitsisi tapailla jotain landeböndeä.
Pitäsköhän ittekki ruvata treffaileen, että pääsis kalliin övereihin ravinteleihin ja tottakai toinen maksaa. Jos ei oo kravaattia ja pukua päällä niin on kyllä umpi tollo. Eihän treffejä voi mitenkään halvalla viettää, jos minut tahtoo tavata.
Minkä ihminen luonteellensa voi, sehän on sinun päätös astutko huoltoaseman ovesta sisään vai et.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Treffaajamies kirjoitti:
Hän oli apulaisrehtori. Härregud kun hän veti herneen nenuliin kun erehdyin kutsumaan häntä vararehtoriksi.Tietenkin veti herneen nenäänsä, onhan apulaisrehtori pysyväisluonteisempi tehtävä huojennuuksineen, vararehtorin hommia painetaan otona.
"Tietenkin"? Kuinka helposti te niitä herneitä imppaatte?
Mietippä nyt itekki, sama kuin sanoisit lehtoria tuntiopettajaksi, koulunkäynninohjaajaa kouluavustajaksi, sairaanhoitajaa lähihoitajaksi, diplomi-insinööriä insinööriksi tai maisteria kandidaatiksi.
Jos joku sanoisi minua kandidaatiksi, niin varmaan korjaisin asian, mutta en mä siitä nyt hernettä nokkaan vetäisi 😀
Huoltsikalla on aina vapaata tilaa ja jotain "pikku kahvilaa" edullisempaa. Eikä ole niin intiimiä tunnelmaa.
Kyllä ei sitten meidän isosta ystäväpiiristä kukaan kelpaa treffiseuraksi, koska kenelläkään ei ole autoa. Jää parikymmentä nättiä neitoa ilman miestä;).
Pääseekö huoltoasemalle julkisilla, vai miten tämmönen autoton sinne pääsee?
Ei voi puhua kovinkaan edullisista treffeistä jos taksilla pitää tulla. Pyöräilykin on kylmää touhua vielä tähän aikaan vuodesta.
Huoltsikka on hyvä paikka jos ei tartte lukita vielä kumppania ja joku näkee,joja voisi olla parempi vaihtoehto..Voi vedota tavanneensa tämän satunnaismatkailijan ja on juotu kahvit. Jos tämä on hyvä vaihtoehto,niin näkee tasokkaammassa paikkaa tai kutsuu kotia,joka pitää ala-arvoisena paikkana,niin turha nähdä vaivaa tavata uudelleen.. Poikkeus voisi olla jos tämä ei omista autoa,sillä huoltoasemat on jopa kaukana hänelle...
Vierailija kirjoitti:
Huvittaa tuo "huoltoasemakahvi". Miksi joku yleensä lähtisi kahville huoltoasemalle, nykyään on ihania kahviloita ihan joka paikkakunnan keskustassa.
Huoltoasemat ovat usein paikkakunnan sisääntulotien varrella. Sinne on helpompi löytää jos ei tunne paikkakuntaa.
Vierailija kirjoitti:
Huoltsikalla on aina vapaata tilaa ja jotain "pikku kahvilaa" edullisempaa. Eikä ole niin intiimiä tunnelmaa.
Nyt rupesi kiinnostamaan, että missä tavattaisiin Kuopiossa, jos ehdottaisit treffipaikaksi "huoltsikkaa" ?
Vierailija kirjoitti:
Treffaajamies kirjoitti:
Ihmetyttää nyt, siis ouhurtelitteko toisianne tyyliin, neiti vararehtori ottaa nyt kahvia?
Mikähän olisi ollut reaktio, jos opiskeluporukoille olisi sanonut, että jotkut kutsuvat treffeille huoltoasemalle?!
Huutonaurua, veikkaan!
Treffit paikkaan jossa on sähköauton latausmahdollisuus, en pääse muuten esittelemään Teslaani.
t.mies