Mihin näistä kaupungeista pk-seudulla muuttaisit kaikista mieluiten?
Kommentit (24)
Helsinkiin muuttaisin, asun Espoossa tällä hetkellä. Julkinen liikenne täällä ei toimi yhteen mun arkiaikataulujen kanssa (ja esim. sunnuntaisin tänne pääsee Helsingistä kerran puolessa tunnissa...) ja seutulippu on järjettömän kallis verrattuna, jos asuisin kaksi juna-asemaa tuonnempana. Yöelämä surkeaa, kukaan ei halua tulla käymään kylässä vaan joudun itse aina menemään muiden luokse, sosiaaliset piiritkin kun on Helsingin puolella. Harrastuspaikkakin Helsingin puolella.
Jos olisin perheellinen, yksityisautoilija tai ihminen jolla ei ole mitään muuta kuin aikaa niin Espoo toimisi mullekin. Tässä elämäntilanteessa en pysty ymmärtämään mitä ajattelin muutama vuosi sitten kun muutin tänne Hakaniemestä.
Asun itse Espoossa ja julkinen liikenne kulkee kyllä todella hyvin mielestäni. Helsinkiin on aivan loistavat kulkuyhteydet.
Joko metro ja raitiovaunu on tullu Espooseen? Ei varmaan :D
Espoolla ei ole mitään tarvetta tai halua yhdistyä Helsingin kanssa, eikä myöskään Kauniaisilla. Kauniainen yhdistyisi mieluummin Espooseen kuin Helsinkiin, paitsi ettei se halua yhdistyä Espooseenkaan.
Velkainen Helsinki on valmis yhdistymään kenen tahansa kanssa.