Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Työpaikan omituinen nainen johon olen ihastunut

Vierailija
15.04.2017 |

Olen mies ja olen ihastunut työpaikallani olevaan naiseen. Teemme samoja hommia. Nainen käyttäytyy oudosti, välillä vilkuilee minua ja hymyilee, välillä sitten taas välttelee katsettani minkä kerkeää. Emme juuri ole puhuneet, mutta olen kyllä aistinut välillämme voimakasta kemiaa. Mitä teen? Miten saan yhteyden häneen? Neuvoja saa antaa naiset ja miehet, mutta erityisesti kuulen mielelläni myös palstan miehiltä kokemuksia. Naiset osaavat varmaan analysoida tämän naisen käytöstä. Ollaan ikähaarukalla 20-25v.

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
16.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyydä facebookissa kaveriksi ja ala jutella.

Vierailija
22/26 |
16.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juttele sille jotain ihan perusjuttuja. Jos hän alkaa hymyilemään paljon ja ujostelemaan, voit olla varma ihastuksesta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
16.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seuraa ig:ssä ja tyksi sen kuvista ":D"

Vierailija
24/26 |
16.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä naisena arvostan herrasmiehiä. Mitä ystävällisempi ja mukavampi mies, sitä enemmän kiinnittää huomiota. Hymy on parhainta ikinä ja silmiin katsominen.

Vierailija
25/26 |
16.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos turhautuu ennen suhdetta, niin turhautuu myös suhteessa. Anna ajan hoitaa, asiat tapahtuu jos on tapahtuakseen eikä sitä tarvitse omilla teoilla pilata.

Vierailija
26/26 |
16.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se käyttäytyy samoin kaikkia muitakin miehiä kohtaan, eli ei kannata antaa ajatukselle jostain rakkaudesta jalansijaa. Sulje hänet pois mielestäsi ja keskity työntekoon.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän yksi