Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

Olen mies ja olen ihastunut työpaikallani olevaan naiseen. Teemme samoja hommia. Nainen käyttäytyy oudosti, välillä vilkuilee minua ja hymyilee, välillä sitten taas välttelee katsettani minkä kerkeää. Emme juuri ole puhuneet, mutta olen kyllä aistinut välillämme voimakasta kemiaa. Mitä teen? Miten saan yhteyden häneen? Neuvoja saa antaa naiset ja miehet, mutta erityisesti kuulen mielelläni myös palstan miehiltä kokemuksia. Naiset osaavat varmaan analysoida tämän naisen käytöstä. Ollaan ikähaarukalla 20-25v.

Sivut

Kommentit (26)

Vierailija

Käyttäydyn samoin kuin kuvailemasi nainen. Olen niin ihastunut. Molemmat ollaan varattuja. Olen ajatellut että kuvittelen vain miehenkin olevan ihastunut. Mutta toivoisin hänen joskus ihan vain hipaisevan kättäni tms.

Vierailija

Ihastunut nainen, joka ei kuitenkaan jostain syystä usko yhteiseen tulevaisuuteenne. Ehkä ajattelee, ettet sinä pidä hänestä tai olet varattu tms, joten pyrkii peittämään ihastuksensa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Noin käyttäytyvä nainen on yleensä epävarma miehen tunteista. Hymyilee ja välttelee vuoronperään, koska ei tiedä miten käyttäytyä. Ei tiedä, onko mies ihastunut vai vihastunut :D

Vierailija

Saattaa olla epävarma niin sinun kuin itsensäkin tunteista. Tunteiden sekamelska. Välillä hymyilyttää ja välillä v*tuttaa tilanne niin paljon, että mieluummin välttelee. Silmiin katsominen on todella hankalaa jos on ihastunut...

Vierailija

Menet juttelemaan tai kysyt Facessa mitä kuuluu? Ihan kaveripohjalta voit tehdä aloitteen. Vaikka nykyään ajatellaan että nainen voi tehdä aloitteen niin sinuna miettisin että se on tullut jo vastaan. Se etenee omalla painollaan jos alat pyöriä sen ympärillä.
Mitään suurempaa iskemistä ei tarvitse. Olet oma itsesi ja tutustu naiseen.

Mä itse katson miestä suoraan mutta vastaavasti myös tuijotan vastaan kävellessä ujosti lattiaa kun kemiat alkaa iskeä.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Ehkä se EI tykkää susta ja kuvittelet kaiken :D

Silloin ei saa vibaa että toinen on sut huomioinut.
Jos joku katselee, eikä sitä se ihminen oikeasti kiinnosta niin ei lue väärin.
Toinen saattaa olla lopulta haluton edetä mutta kuka nyt ottaa toisen kiinnostuksen huonona asiana? Jos ollaan molemmat aikuisia?

Vierailija

Ota vaikka facessa yhteyttä ja kysy jos voisitte seuraavan kerran työpaikalla vähän jutella jossain rauhassa. Työpaikalla voi olla hankalaa löytää yhteistä aikaa ellei siitä etukäteen sovi.

Vierailija

Juttele työpaikalla niitä näitä. Eihän sun tarvitse alkaa iskemään, kunhan otat yhteyttä niin äkkiä selvää millanen nainen se on.

Vierailija

Itse juttelisin työpaikalla. Kysyisin kuulumisia, juttelisin niitä näitä täysin viattomasti antamatta merkkejä ihastuksesta.

- Mies

Vierailija

Ei naiset jaksa miehiä jotka eivät tee mitään heidän eteensä. Jos tykkäät niin ole herrasmies. Jos et tee mitään, se tarkoittaa naiselle että ET tykkää. Naiset eivät tee vielä tänä päivänäkään aloitteita vaan odottavat sitä mieheltä. Jos sitä ei tule, niin seuraava on jo jonossa.

Kaikki miehet haluaa naisia ja kaikki naiset saavat miehiä. Kannattaa olla nopea.

Vierailija

Hirveesti näitä aloituksia. Mikä siinä on niin vaikeaa puhua itse kohteelle??? Ihminen se vain on! Jos tulee pakit niin mitä sitten, ei ihastuminen ole negatiivinen asia. Jokainen on otettu ihastumisesta.

Vierailija

Kyseinen nainen on todennäköisesti tottunut miesten tekemiin aloitteisiin. Jos sitä on aina ennenkin miehet pyytäneet treffeille ja kertoilleet suoraan tunteistaan, niin eipä se itse mitään aloitteita koskaan ryhdy tekemään.

Jos nainen on jokseenkin normaali tapaus niin todennäköisesti miehiä on riittänyt jo vuosikausia ja erilaisia iskuyrityksiä ja treffipyyntöjä sadellut. Silloin se sinun "tuijottelu" työpaikalla tuskin antaa mitään merkkejä ihastuksesta tälle naiselle.

Sivut

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat