Kelpaisiko Junes Lokka teille ulkonäkönsä puolesta? Entä ikänsä?
Kommentit (30)
Ei... tyyppi on kuin joku piritorilainen joten ei kiitos 🤢
Nyt pitää myöntää että kyseinen hlö ei sen vertaa mua kiinnosta että edes tietäisin miltä hän näyttää. En aio edes vaivautua ottamaan ulkonäöstä selvää kun ei vaan kiinnosta.
Vierailija kirjoitti:
En pidä Juneksen tavasta huoritella naisia.
En muuten minäkään pidä tuosta jutusta, selkeästi hän on jäänyt tuossa teinin tasolle. Isän malli puuttunut?
Tosin ei Junes ole ainoa laatuaan, vastaava epäkypsyys on aika yleistä ko. ikäryhmässä. Ei käyttäydytä kuten miehet ja oteta samalla tavalla vastuuta. Avioerojen ja paskahousuisien (terkut appiukolle!) myötä monella on haasteita käyttäytyä miehekkäästi.
Uskon kuitenkin, että Junes saattaa tuossa asiassa kehittyä, kunhan keräilee vähän itsevarmuutta ja muistaa oman arvonsa. Parisuhde Tiinan kanssa todennäköisesti tekee hyvää - järkeä ja omaatuntoa Juneksella on.
Juneksen ympärillä on aika kirjavaa sakkia, niitä kaikkia siellä ei kannattaisi aina niin vakavasti ottaa.
24
Turhan pisteliäs ja sarkastinen minun makuuni. Sen kanssa joutuisi perustelemaan jokaikisen lauseensa. En pidä myöskään pilvenpössyttelystä. Ihailen kuitenkin tuollaista intohimoista asioihin paneutumista ja onhan hänellä todella viehättävä hymy.
Onko juutalaismies tai iitten kamu?
Ei ole makuuni, koska pidän vain suomalaisista, en ulkolaisten jälkikasvusta.
Ei. Ikä ok. Kaikin puolin muuten ällöttävä tyyppi.
En tiiä miltä näyttää eikä kiinnosta EIKÄ edes kelpaisi
Vierailija kirjoitti:
Onpa tuo Tiina taas nätti tämäniltaisessa vihapuhe FM lähetyksessä.
Mistä lähetyksiä voi nähdä?
Kiinnitin Junekseen huomiota jo vuosikymmenen vaihteessa, jolloin hän ei vielä ollut julkkis. Näin kun hän jutteli todella terävä-älyisesti jonkun vähemmän terävän poliitikon kanssa tämän Facebook-seinällä. Olin ihan että wow.
Tuolloin hän oli vielä tosi kivan näköinenkin, kun ei ollut isoa partaa vaan piti ulkonäöstään enemmän huolta. Taisi opiskella vielä silloin.
Aloin seuraamaan Juneksen kuvioita, pyysin ja pääsin hänen Facebook-kaveriksi. Tyyppi on todella persoonallisuus ja sydämellinen tyyppi. Ikävää, ettei hänellä ollut sellaista tukea ympärillään, että olisi tehnyt uran työelämässä.
Tuo sama äly ja periksiantamattomuus kun olisi laitettu liiketoiminnan eteen, tyyppi olisi miljonääri. Vaan taitaa tuossa se tietty taitelijaluonne tulla hänellä vastaan.
Olin tosi iloinen Juneksen ja Tiinan puolesta, kun löysivät toisensa. Takakireästä känisijästä kuoriutui Juneksen kanssa reipas itseensä uskova "tutkiva journalisti", eikä Juneskaan enää ole niin ärtynyt mitä ennen. Seksi ja toimiva parisuhde on terveellistä. Ja 1 + 1 on enemmän kuin 3.
Jos olisin vapailla markkinoilla ollut, olisin ollut kiinnostunut Juneksesta aikoinaan, ainakin johonkin asti.
Tiina on kuitenkin hänelle huomattavasti parempi match. Viehättävä pari.