Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

Niin yksinkertaista huumoria siinä sarjassa ja vieläpä taustanaurulla höystettynä.

• ylös 6
  • alas 5

Kommentit (13)

Vierailija

Kyseinen sarja ei ole suunnattu älyköille, vaan nörteille. Jotkut tosin ovat molempia.

• ylös 16
  • alas 1
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Jaa. Mistä ihmeestä olet ap tuollaista päätellyt? Kyseinen sarja tekee pilkkaa nörttitutkijoista, eiköhän se naurata ennemminkin vähemmän koulutettuja kuin opillista sivistystä omaavia.

No joo, itse olen akateeminen uranainen ja tykkään sarjasta oikein paljon. Mutta tietenkään minään amerikkalaisen komedian katsominen ei ketään nosta älyköksi tai todista älykkyydestä (nuo ovat siis ap hyvä kaksi eri asiaa).

Jos joku olisi millään tavalla statusjuttu, niin veikkaan näinä maailmanaikoina vaikkapa uutisten seuraamisen kelpaavan ennemminkin sellaiseksi kuin amerikkalaisviihteen seuraamisen.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Sanasta sanaan sama avaus taas
Höpö höpö. Laitapa linkki edelliseen ketjuun.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Montako kertaa ajattelit laittaa saman aloituksen?

Ap on vielä teletapin tasolla, juu nou!

Vierailija

Ärsyttää muutenkin ihmiset, jotka nostaa itseään jalustalle vaan siksi että kattovat jotain tiettyä sarjaa. Tyyliin Avara luontoa.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä sinä katsot?

Korkeatasoisia dokumentteja ja laatuohjelmia.

Kiitos vastauksesta. 

Voisitko laittaa muutamia esimerkkejä? Etsin kiinnostavaa katsottavaa.

Vierailija

Sulla on erikoisia ihmisiä tuttavina (ystäviä tuskin onkaan), kun tuollaisia asioita itsestään kertovat - itse en tiedä ainuttakaan tuollaista henkilöä! Vai olisikohan niin, että sinä olet käsittänyt heidät(kin) väärin???