Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tinder-nainen lupasi soittaa minulle tänään yhdeksältä. Kauanko jään vielä odottamaan?

Vierailija
15.04.2017 |

Hän on jo myöhässä.

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
16.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä sinä sitten aiot tehdä kun lopetat odottamisen? 

Siirryn seuraavaan. Mitä nyt turhaan säätää.

Kai sinä voit siirtyä seuraavaan jo samalla kun odotat vastausta toiselta. Jos saat toisen kanssa jotain viritettyä ja ensimmäinen soittaakin sinulle, niin sitten sanot, että hän ei soittanut siihen mennessä kuin oli sanonut soittavansa, joten ehdit sopia jo jotain muuta. Sitten tapaat tämän ensimmäinen joku toinen kerta jos tapaat. 

En ole ap., mutta kysyn kuitenkin, että pidetäänkö tällaista yleisesti hyväksyttävänä? Olen jotenkin kasvanut sellaiseen käsitykseen, että ei saa olla kiinnostunut kuin yhdestä ihmisestä kerrallaan. Sitä jää joskus roikkumaan kuukausiksi tietämättä onko suhdeyritys vielä hengissä vai joko on lupa katsella muualle.

Vierailija
22/23 |
16.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja samat ihmiset sitten vollottaa kun ei löydä sitä oikeaa? Kuinka typerä ihminen voi olla...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
16.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja samat ihmiset sitten vollottaa kun ei löydä sitä oikeaa? Kuinka typerä ihminen voi olla...

Tämä kai viittaa siihen, että yrittää vain yhtä ihmistä kerrallaan? Seurausetiikan kannalta myönnänkin olevani typerä, mutta velvollisuuseettisesti ei ole lupa toimia toisinkaan. Vai eikö pelissä päde enää ne säännöt jotka minulle aikanaan kerrottiin? Säännöt ja seuraukset on minulle iso dilemma ja koskee elämää paljon laajemminkin kuin vain seuran etsimisen kannalta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä kahdeksan