Saisit 90 milliä, mutta sillä ehdolla menettäisit pippelisi/pimppisi
Ei voisi sekstailla eikä touhuta mitään intiimiä. ;)
Miten on? Kumpi?
Kommentit (37)
Vierailija kirjoitti:
Pitäisin penikseni, eikä tarvisi miettiä edes minuuttia. En usko, että saisin ilman penistä yhtään itseäni kiinnostavaa naista aidosti rakastumaan minuun. Se, että joku rakastuu sinuun on sellainen hyväksynnän osoitus, ettei mikään muu ole siihen verrattavissa. Ihminen tarvitsee noita kokemuksia ollakseen onnellinen.
Minä voisin elää ilman seksiä, mutta helpommin voisin elää ilman 90 miljoonaa euroa. Ilmankin noita rajoja pystyn tekemään elämässäni enemmän kuin mihin minulla on aikaa.
Eipä tuota tiedä, ainakin tuntemillani transihmisillä näyttää olevan ihan ok kumppaneita.
Vierailija kirjoitti:
Mulla on jo avanne. Rahat ottaisin. Kiitos.
xD Et saisi rahoja ilmaiseksi kuitenkaan. :D Sulle tulisi avanne kakalle. Kumpi otetaan?
Vierailija kirjoitti:
Saako avanne vuotaa maahan yleisillä paikoilla - vai pitääkö kerätä pussiin?
xD Omalla vastuulla saa!
Helppo valinta, meisseli. Vaikkei tulis avannettakaan ja kulli säilyisi paikallaan lerppana kusivehkeenä ja vaikken ole pannut moneen vuoteen ja olen tällä hetkellä niin persaukinen, ettei ole varaa edes pelkkään makarooniin, niin valinta siltikin kulli, ehdottomasti.
Käyn nyt puolen tunnin lenkillä. <3
ap
Jos samalla loppuu myös parrankasvu niin rahat.:)
M23
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huono kysymys. Pippeli on ulkoinen lerpake joka on helppo katkaista. Naisen sukupuolielimet ei ole.
Pimppi ei toimisi yhtään ja munasarjat ja kohtu pitäisi poistaa. Avanne pissiä varten.
ap
Miksi avanne? Miten se toimisi? Pystyisikö virtsaa pidättämään normaalisti?
Munasarjoista ja kohdusta luovun ilomielin, emättimen saa ommella umpeen ja häpyhuulet leikata pois ja klitoriksenkin, mukaan luettuna siihen liittyvät kropan sisäpuoliset kudokset. Mutta miksi virtsaputki sitä ympäröivine lihaksineen pitäisi poistaa, en minä miellä että se osa pimppiä on?
Tykkään orgasmeista. Pidän pimperoni.
No jos pimpin saisin pippelini tilalle niin vaikka heti ja' taskurahaakin ' tulisi vielä ihan mukavasti sen päälle,heh,heh ...
Mies 29v plus 1v miettii kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huono kysymys. Pippeli on ulkoinen lerpake joka on helppo katkaista. Naisen sukupuolielimet ei ole.
Pimppi ei toimisi yhtään ja munasarjat ja kohtu pitäisi poistaa. Avanne pissiä varten.
ap
Niinkuin sanoin. Huono kysymys. Naiselta leikattaisiin puoli maha irti; mieheltä pieni lerpake.
Erikoinen käsitys anatomiasta sinulla. Eiköhän sillä pimpillä tarkoiteta ulkoisia sukuelimiä eli häpyhuulia, klitoriksen näkyvää osaa ja vaginaa, joka on n.10 senttiä pitkä normaalitilassa.
Naisten ympärileikkauksen vastustajien mukaan se radikaalimpi toimenpide, jossa poistetaan klitoriksen näkyvä osa, mikä biologian oppikirjoissa esitellään koko klitorikseksi, käytännössä tuhoaa naisen orgasmikyvyn ja kyvyn nauttia seksistä ylipäänsä.
Ja myös miehellä on paljon muitakin sukupuolielinten osia kuin penis ja kivekset. Olet varmaan kuullut esim.eturauhasesta ja muista näkymättömistä osista, mutta molemmilla sukupuolilla orgasmikyvyttömyyteen ja seksielämän tärvelemiseen riittää paljon pienempi operaatio kuin koko lantion kaivelu.
Mistähän nyt ympärileikkeuksen tähän väänsit? Miehillä siinä muuten otetaan pelkkä esinahka.
rahat jos viet kassitkin niin ei tule haluja
Rahat. Pitäisin muuten sekstailun, mutta kellekään en kelpaa, joten sama ottaa rahat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pitäisin penikseni, eikä tarvisi miettiä edes minuuttia. En usko, että saisin ilman penistä yhtään itseäni kiinnostavaa naista aidosti rakastumaan minuun. Se, että joku rakastuu sinuun on sellainen hyväksynnän osoitus, ettei mikään muu ole siihen verrattavissa. Ihminen tarvitsee noita kokemuksia ollakseen onnellinen.
Minä voisin elää ilman seksiä, mutta helpommin voisin elää ilman 90 miljoonaa euroa. Ilmankin noita rajoja pystyn tekemään elämässäni enemmän kuin mihin minulla on aikaa.
Eipä tuota tiedä, ainakin tuntemillani transihmisillä näyttää olevan ihan ok kumppaneita.
Eihän heiltä ole poistettu sukupuolielimiä.
Vertaistukiryhmäni on isompi silloin jos elän ilman 90 miljoonaa euroa, joten valitsen sen.
Mulla on jo avanne. Rahat ottaisin. Kiitos.