Saisit 90 milliä, mutta sillä ehdolla menettäisit pippelisi/pimppisi
Ei voisi sekstailla eikä touhuta mitään intiimiä. ;)
Miten on? Kumpi?
Kommentit (37)
Ottaisin rahat. Tällä tahdilla saan bildeä enää viisi kertaa elämäni aikana. Ja onhan se bilde maukasta, mutta ei ehkä ihan 20 miljoonan arvoista per kerta.
Pimppi ja pippeli menettävät kaiken toimintakykynsä. Ei voi edes pissiä, vaan pitäisi laittaa avanne.
ap
Huono kysymys. Pippeli on ulkoinen lerpake joka on helppo katkaista. Naisen sukupuolielimet ei ole.
Vierailija kirjoitti:
Huono kysymys. Pippeli on ulkoinen lerpake joka on helppo katkaista. Naisen sukupuolielimet ei ole.
Pimppi ei toimisi yhtään ja munasarjat ja kohtu pitäisi poistaa. Avanne pissiä varten.
ap
Rahat, helppo valinta. Seksi on maailman yliarvostetuin asia, minulle täysin yhdentekevä.
M
Tällaisten arvuutteluleikkien jälkeen omaa terveyttään arvostaa pikkuisen enemmän. :)
ap
Aika hyvä kilohinta tulis häppäreille
Vierailija kirjoitti:
Lähtisikö pallit myös pois?
Pippeli ja pallukat pois. Avanne pissiä varten.
ap
Pitäisin penikseni, eikä tarvisi miettiä edes minuuttia. En usko, että saisin ilman penistä yhtään itseäni kiinnostavaa naista aidosti rakastumaan minuun. Se, että joku rakastuu sinuun on sellainen hyväksynnän osoitus, ettei mikään muu ole siihen verrattavissa. Ihminen tarvitsee noita kokemuksia ollakseen onnellinen.
Minä voisin elää ilman seksiä, mutta helpommin voisin elää ilman 90 miljoonaa euroa. Ilmankin noita rajoja pystyn tekemään elämässäni enemmän kuin mihin minulla on aikaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pimppi ei toimisi yhtään ja munasarjat ja kohtu pitäisi poistaa. Avanne pissiä varten.
ap
Niinkuin sanoin. Huono kysymys. Naiselta leikattaisiin puoli maha irti; mieheltä pieni lerpake.
Mä nautin isosti myös peppuseksistä ja rinnoistakin tulee orkkuja. Ja suuseksiäkin pystyisin antamaan. Joten voisin ottaa rahat...
En ole penistä koskaan käyttänyt muuhun kuin virtsaamiseen, joten kyllä siitä voisi luopua noin hyvästä korvauksesta.
Eipä tuolta mieheltä nytkään saa seksiä, joten samapa olis vaihtaa käyttämätön ja turha pimppi rahaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ap
Niinkuin sanoin. Huono kysymys. Naiselta leikattaisiin puoli maha irti; mieheltä pieni lerpake.
PIENI??? :O
Saako avanne vuotaa maahan yleisillä paikoilla - vai pitääkö kerätä pussiin?
Rahat