Naisille kysymys miehen pituudesta
Mikä on se alaraja, jonka pituisen miehen kanssa voisitte seurustella, jos miehessä olisi muuten kaikki kohdillaan? Kerrothan myös oman pituutesi. Kiitos.
Kommentit (92)
Aluksi ajattelin että oma rajani olisi reilu 170cm, mutta tutustuin ja rakastuin lopulta 165cm mieheen. Aluksi asia häiritsi, mutta lopulta siihen tottui. Nyt kyllä ollaan alarajalla, sillä itseä lyhyempää en kyllä haluaisi. Toisaalta niinhän sanoin aiemminkin, joten mistä sitä tietää kuka lopulta vie jalat alta...
Nainen 165cm
Itse olen 160cm ja puolisoni 179cm. Sanoisin että 165-180cm on sellainen ihanteellinen. Tulee "turvallinen" olo kun mies on pitempi. Eipä tällaisena tonttuna sihen kyllä paljon vaadita. :D
En alle 180 cm miestä ottaisi.
Oma pituuteni on 167 cm.
Pitkä mies vain on visuaalisesti viehättävämpi.
Olen itse 160 cm ja mieheni on 168 cm. Pituus ei ole ollut minulle koskaan mikään kriteeri parin valinnassa.
Vierailija kirjoitti:
Itse olen 160cm ja puolisoni 179cm. Sanoisin että 165-180cm on sellainen ihanteellinen. Tulee "turvallinen" olo kun mies on pitempi. Eipä tällaisena tonttuna sihen kyllä paljon vaadita. :D
Vaaditaanhan, jos mies on vaikka 160cm. 5cm hankkiminen on todella vaikeaa
173 cm, eli itseni pituisen kanssa voisin hyvin seurustella.
Suomalaisten naisten keskipituus on 167,5 cm. Nuorissa ikäluokissa naisten keskipituus on jo suunnilleen 170 cm, koska suomalaisten keskipituuden muutoksen trendi on noususuuntainen useamman vuosikymmenen ajan.
Näin ollen 170 cm pitkä 15-35-vuotias nainen ei ole ollenkaan pitkä nainen, vaan aivan keskimääräinen. Puolet ikäluokan naisista on häntä pidempiä.
Naiset haluaa yleensä, että mies on häntä vähän pidempi, edes muutaman sentin. Helpolla matematiikalla voi laskea, että arviolta vähintään puolet nuorista tai nuorehkoista naisista haluaa, että mies on vähintään 173 cm pitkä.
Vierailija kirjoitti:
Hmm, laitetaan vaikka 168cm, koska se on lyhyin minkä pituisen kanssa olen ollut.
Ideaali on kyllä ~170-180cm.Itse olen 175cm.
Väitätkö tosissasi, että 175cm pitkänä naisena ottaisit mieluummin 175cm pitkän miehen kuin 185cm pitkän miehen? Ei 10cm pituusero ole vielä mikään hankala pituusero. Tuskin ottaisit siten mieluummin itseäsi lyhyemmän miehen kuin 10cm pidemmän. Ymmärtäisin tuon pituusvälin jos olisit itse 170cm tai alle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hmm, laitetaan vaikka 168cm, koska se on lyhyin minkä pituisen kanssa olen ollut.
Ideaali on kyllä ~170-180cm.Itse olen 175cm.
Väitätkö tosissasi, että 175cm pitkänä naisena ottaisit mieluummin 175cm pitkän miehen kuin 185cm pitkän miehen? Ei 10cm pituusero ole vielä mikään hankala pituusero. Tuskin ottaisit siten mieluummin itseäsi lyhyemmän miehen kuin 10cm pidemmän. Ymmärtäisin tuon pituusvälin jos olisit itse 170cm tai alle.
Korjaus. Siis ottaisit muka mieluummin 170cm pitkän miehen kuin 185cm pitkän miehen.
Olen 173 cm nainen. Tottakai ainakin minä otan mieluummin vaikka 185 cm pitkän miehen, jos muuten samanluonteisia ja samannäköisiä miehiä on tarjolla useita eri pituuksilla varustettuina. Mutta näinhän ei tietystikään olen, vaan jokaisessa ihmisessä on joukko hyviä puolia ja joukko huonoja puolia. Minun näkökulmasta yli 180 cm pituus on miehen hyvä puoli. Samaten raamikkuus ja lihaksikkuus on hyviä puolia. Laihuus on ehdottomasti huono puoli. Huonompi jopa kuin lyhyys.
Mutta näitä ulkoisia seikkoja (kuten pituus) tärkeämpiä asioita on luonne, persoona, arvomaailma ja tulevaisuuden toiveet. Ne merkitsee eniten. Jos olisi tarjolla pitkä mies, joka haluaa tulevaisuudelta eri asioita kuin minä, ja lyhyt mies, joka haluaa tulevaisuudelta samoja asioita kuin minä, niin tietysti ottaisin sen lyhyen noista kahdesta.
165 taitaa olla lyhyin mies ketä olen tapaillut. En ole ikinä mitään pituusrajaa miettinyt kun itse olen 153, kertaakaan tavannut itseäni lyhyempää miestä.
gf f f dggf kirjoitti:
Mikä on se alaraja, jonka pituisen miehen kanssa voisitte seurustella, jos miehessä olisi muuten kaikki kohdillaan? Kerrothan myös oman pituutesi. Kiitos.
170, eka poikakaveri oli samanpituinen (ei pituuteen kaatunut, vaan muutti valtameren taakse).
Tykkään pidemmistä - lähemmäs 180 cm.
Voisin olla lyhemmänkin kanssa JOS miehen oma itsetunto sen kestää. Yleensä miehillä ei kestä, vaan saa kuunnella keveyttä kettuilua (esim. ei saisi pitää enää korollisia kenkiä ym.).
Vierailija kirjoitti:
165 taitaa olla lyhyin mies ketä olen tapaillut. En ole ikinä mitään pituusrajaa miettinyt kun itse olen 153, kertaakaan tavannut itseäni lyhyempää miestä.
Vaude. Kolmasosa on lyhyempiä kuin minä. Ja ne kitisee pahasti.
Olen itse 157 cm pitkä ja voisin seurustella vaikka 160 senttisen miehen kanssa. Ei mulla ole väliä, kun on itse hobitti en edes kehtaa vaatia 185 senttistä.
Vierailija kirjoitti:
Olen itse 160 cm ja mieheni on 168 cm. Pituus ei ole ollut minulle koskaan mikään kriteeri parin valinnassa.
Viestia56/58 on 153 cm nainen, joka sanoo, että ei ole koskaan itseään lyhyempää miestä tavannut. Luulen, että tilanne on sinullankin sama, joten tuo on melkoisen tekopyhä väite.
Olen 175cm pitkä nainen ja tapainen tällä hetkellä miestä, joka on ehkä noin 170cm pitkä. Olen aina haaveillut itseäni paljon pitemmästä miehestä, mutta aina kuitenkin lopulta kiinnostunut itseäni lyhyemmistä. Luonne on pituutta tärkeämpi.
Vierailija kirjoitti:
Olen 172 cm itse. Lyhin mies on ollut 167 cm. Sen pituinen kelpaisi kyllä uudelleenkin. Itse asiassa pituus ei ole niinkään minulle edes se juttu. Enemmän minua kiinnostaa miehen paino, johon siihenkään ei tietysti voi sanoa kilorajaa, koska se riippuu miehen pituudesta. Mutta kovin hoikan kanssa ei voi olla, en kiihotu ollenkaan laihoista miehistä. Haluan että mies on raamikas. Vähän pulskakin menee hyvin. Lyhyt mies, jolla on massaa, on oikein hyvä juttu.
Sama.. Olen tosin pidempi mutta ei haittaa jos mies on vaikka kymmenen senttiä lyhempi minua. Mutta hintelä ei saa olla. Maha ei ole miinus jos ei nyt ihan järkky ole.
Seksikkäintä miehessä on käsivarret. Enkä tarvitse mitään supermuskeleita (ne ovat jopa turnoff). Luonnolliset lihaksikkaat käsivarret, vähän mahaa, hyvä niska.. Itseasiassa pituus on listalla aika kaukana..
Näissä on vaan se ero, että suurin osa miehistä kuitenkin nisisi ylipainoista naista jne.
Joten naiset eivät ota tosissaan miesten "vaatimuksia" koska kaikki naiset kuitenkin kelpaa lähes kaikille miehille.
Naiset sen sijaan ovat tosissaan!