Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naisille kysymys miehen pituudesta

gf f f dggf
15.04.2017 |

Mikä on se alaraja, jonka pituisen miehen kanssa voisitte seurustella, jos miehessä olisi muuten kaikki kohdillaan? Kerrothan myös oman pituutesi. Kiitos.

Kommentit (92)

Vierailija
81/92 |
15.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

170 mutta sitten ei saa olla mitään isompaa muuta "vikaa" (vika = ei mieltymykseni mukainen). 175 niin ei tarvitse enää olla melkein täydellinen vaan tosi hyvä riittää. Itse olen 158 cm.

Vierailija
82/92 |
15.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen 166cm, eikä niin lyhyttä ole vastaan vielä tullut ettei pituuden puolesta kelpaisi.

Liian pitkistä en tykkää eli kaikki yli 183-185cm ovat makuuni liian pitkiä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/92 |
15.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itse 166cm ja miehen pitää omasta mielestäni olla vähintään 185cm. Nykyinen on 192cm. Kaveriporukan lyhyet (170<) miehet aina loukkaantuvat tästä mielipiteestä, mutta on valitettava tosiasia, että kyllä naiset haluaa vähintään itseään pidemmän tai saman mittaisen miehen. Poikkeuksena lyhyemmät miehet, joilla on mieletön karisma/luonne tai/ja paksu lompakko. Sori vaan, mutta näin on vaikkei sitä ääneen ehkä saisi sanoa.

Vierailija
84/92 |
15.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen itse 166cm ja miehen pitää omasta mielestäni olla vähintään 185cm. Nykyinen on 192cm. Kaveriporukan lyhyet (170<) miehet aina loukkaantuvat tästä mielipiteestä, mutta on valitettava tosiasia, että kyllä naiset haluaa vähintään itseään pidemmän tai saman mittaisen miehen. Poikkeuksena lyhyemmät miehet, joilla on mieletön karisma/luonne tai/ja paksu lompakko. Sori vaan, mutta näin on vaikkei sitä ääneen ehkä saisi sanoa.

Niin joku asia vain miellyttää.

Mutta eihän tuo sillälailla ole, että pitkä inhottava mies olisi ihana vain sen pituuden takia. Kyllä se luonne on oikeasti se tärkein

Samoin jos on mies joka on kaikinpuolin juuri hyvä, mutta pituus on se ainoa miinus niin kyllä tietenkin se kaikki muu vaikutta enemmän.

Mutta jos kävelen kadulla ja katson miehiä niin kiinnostavan näköiset ovat itseäni pidemmät.

Itse en vain viehäty lyhyistä miehistä.

Mutta tunnen kyllä naisia jotka tykkäävät.

Joten se minun mielipiteeni ei pitäisi olla niin suuri vääryys.

Vierailija
85/92 |
15.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et oo tosissas! Ihanko oikeesti joku valitsee elämänkumppaninsa pituuden perusteella? Naurettavaa pinnallisuutta. Kyllä on tärkeämmät asiat mielessä itellä. Toki pitkä mies voi olla komea ja seksikäs mutta kyllä jotain muutakin täytyy olla. 

Itse ajattelen että ihan täydellistä miestä ei voi löytää. Joissakin asioissa on vaan ns tyydyttävä vähempään. Ja aina pitää muistaa että omassa itsessäkään tuskin kaikki palaset on ihan kohdillaan vastapuolen mielestä.

Vierailija
86/92 |
15.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 164 cm ja voisin seurustella 120 cm miehen kanssa, jos synkkaisi hyvin.

Vierailija
87/92 |
15.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka lyhytkasvuisen jos on ihana.

Vierailija
88/92 |
15.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kaikki muu kohdallaan, niin en osaa sanoa, onko sitä alarajaa. En ole vielä tavannut ketään kuka tuntuisi oikealta, niin jos löytäisin sielunkumppanin niin silloin saattaisi olla pituus toisarvoinen juttu.

Mutta olen itse 169cm ja mieluiten 175cm - > miehet kiinnostaa.

Vierailija
89/92 |
15.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon 170cm ni sanoisin että 175cm

Vierailija
90/92 |
15.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

150cm olis alaraja, itse olen 185 :)

Vierailija
91/92 |
15.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Et oo tosissas! Ihanko oikeesti joku valitsee elämänkumppaninsa pituuden perusteella? Naurettavaa pinnallisuutta. Kyllä on tärkeämmät asiat mielessä itellä. Toki pitkä mies voi olla komea ja seksikäs mutta kyllä jotain muutakin täytyy olla. 

Itse ajattelen että ihan täydellistä miestä ei voi löytää. Joissakin asioissa on vaan ns tyydyttävä vähempään. Ja aina pitää muistaa että omassa itsessäkään tuskin kaikki palaset on ihan kohdillaan vastapuolen mielestä.

Ei tuo ole mikään joko tai kysymys. Jos pitkä mies viehättää, niin tottakai silloin tutustuu pitkiin miehiin ja siten heidän joukostaan löytyy mies, joka on myös muilla tavoilla miellyttävä. Nykyään on kuitenkin niin helppo tavata valtava määrä ihmisiä, että pituutta voi ihan hyvin pitää tapaamisen kriteerinä.

Tottakai voi käydä myös niin, että tykkää pitkistä miehistä, mutta tapaakin sattumalta lyhyen miehen, johon ihastuu. 

Vierailija
92/92 |
15.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keneenkään ei pidä "tyytyä". Sillä kukaan ei halua olla henkilö johon " tyydyttiin" kun parempaa ei ollut.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän kolme