Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naisille kysymys miehen pituudesta

gf f f dggf
15.04.2017 |

Mikä on se alaraja, jonka pituisen miehen kanssa voisitte seurustella, jos miehessä olisi muuten kaikki kohdillaan? Kerrothan myös oman pituutesi. Kiitos.

Kommentit (92)

Vierailija
21/92 |
15.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kepeää miesten esineellistämistä ja seksismiä.

Tiedämme mikä haloo nousisi, vähintään F-ideologien leirissä, jos miehet asettaisivat naisten  kelpuuttamiseksi vaikkapa painorajan. Tai rintojen vähimmäiskoon. 

:)

Suurin osa miehistä asettaa naisen kelpuuttamiseksi ulkonäköön liittyviä rajoja. Esim mainitsemasi painoraja on erittäin yleinen. Harva mies haluaa ylipainoisen naisen. Joillakin miehillä on vaatimuksia myös esim. koskien naisen rintojen kokoa, naisen pituutta jne. Ihan yhtä lailla se ulkonäkö miehillekin merkkaa kuin mitä naisille.

Eivät ne ole samalla tavalla täsmällisen numeerisia. Rintojen koosta en ole esim. deitti-ilmoituksessa nähnyt yhdenkään miehen mainitsevan toiveitaan.

Mitähän tapahtuisi, jos miehille olisikin hyvin tärkeää, että nainen on heitä lyhyempi. Luulenpa että tästä eräästä leiristä älähdettäisiin melko kovaa. Sehän olisi mm. selvä osoitus miehen halusta olla naisen yläpuolella ja kontrolloida tätä.

Miksi niinkin triviaali asia kuin pituus on naisille tärkeä? Miksi naiset ovat niin pinnallisia?

Vierailija
22/92 |
15.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen maimisissa ja rehellisesti oman mieheni kanssa olisin vaikka hän olisi kääpiön kokoinen :D

Mutta silloin nuorempana parikymppisenä ajattelin, että pitää olla vähintään 168cm eli samanpituinen kuin minä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/92 |
15.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tiedämme mikä haloo nousisi, vähintään F-ideologien leirissä, jos miehet asettaisivat naisten  kelpuuttamiseksi vaikkapa painorajan. Tai rintojen vähimmäiskoon. 

Suurin osa miehistä asettaa naisen kelpuuttamiseksi ulkonäköön liittyviä rajoja. Esim mainitsemasi painoraja on erittäin yleinen. Harva mies haluaa ylipainoisen naisen. Joillakin miehillä on vaatimuksia myös esim. koskien naisen rintojen kokoa, naisen pituutta jne. Ihan yhtä lailla se ulkonäkö miehillekin merkkaa kuin mitä naisille.

Eivät ne ole samalla tavalla täsmällisen numeerisia. Rintojen koosta en ole esim. deitti-ilmoituksessa nähnyt yhdenkään miehen mainitsevan toiveitaan.

Mitähän tapahtuisi, jos miehille olisikin hyvin tärkeää, että nainen on heitä lyhyempi. Luulenpa että tästä eräästä leiristä älähdettäisiin melko kovaa. Sehän olisi mm. selvä osoitus miehen halusta olla naisen yläpuolella ja kontrolloida tätä.

Miksi niinkin triviaali asia kuin pituus on naisille tärkeä? Miksi naiset ovat niin pinnallisia?

Jos miehille olisi hyvin tärkeää, että nainen on heitä lyhyempi, niin sitten se olisi pariutumiskriteeri. "Mitähän tapahtuisi?" No ei yhtään mitään sellaisille ihmisille, jotka elävät omaa elämäänsä ja tekevät omat ratkaisunsa! Mitä ihmeen väliä on "eräällä leirillä" ja sen mahdollisilla älähdyksillä kenellekään itsenäiselle ihmiselle? Kenenkään ei tarvitse valita itselleen vastenmielistä kumppania, kriteerit voivat olla mitä vain. Aina on vaihtoehto olla ilman kumppania.

En vain voi ymmärtää muiden hyväksyntää kerjäävät ihmisiä, jotka eivät kykene elämään omannäköistä elämää.

Vierailija
24/92 |
15.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos kaikille tähän asti vastanneille!

-ap

Vierailija
25/92 |
15.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suosikkimieheni

- ihan minkä mittainen tahansa

- painaa ihan mitä haluaa

- hiuksia, osa-aikahiukset tai kalju

- tumma, vaalea, Sheeran-hiukset - kaikki käy

- siisti, käy viikoittain suihkussa, peseytyy kerran vuodessa, raapii itseään joka toinen vuosi

- töissä, ei töissä, harkinnut joskus työssäkäyntiä

- absolutisti, illallisnaukkailija, rapajuoppo

Kaikki käy, koska minulla ei tietenkään ole minkäänlaisia mieltymyksiä.

PS Ap, suosittelen sinulle, että tutustut naisiin.

Vierailija
26/92 |
15.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

175. Olen itse 147 ja mies on 183

Vierailija
27/92 |
15.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suunnilleen samoilla hujakoilla kuin itse olen eli 158 cm, tämän pituiset miehet taitaa kyllä olla jo harvassa.

Vierailija
28/92 |
15.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En oikein osaa sanoa alarajaa kun se miehen pituus ei merkkaa mitään. Olen ollut kihloissa jopa lyhytkasvuisen miehen kanssa ja ei se minua haitannut että mies on lähemmäs 10cm lyhyempi (itsekin olen vähän alle 160cm).

Vierailija
29/92 |
15.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suosikkimieheni

- ihan minkä mittainen tahansa

- painaa ihan mitä haluaa

- hiuksia, osa-aikahiukset tai kalju

- tumma, vaalea, Sheeran-hiukset - kaikki käy

- siisti, käy viikoittain suihkussa, peseytyy kerran vuodessa, raapii itseään joka toinen vuosi

- töissä, ei töissä, harkinnut joskus työssäkäyntiä

- absolutisti, illallisnaukkailija, rapajuoppo

Kaikki käy, koska minulla ei tietenkään ole minkäänlaisia mieltymyksiä.

PS Ap, suosittelen sinulle, että tutustut naisiin.

Ööh nyt meni vähän ohi. Miksi suosittelet tätä minulle?

-ap

Vierailija
30/92 |
15.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos miehille olisi hyvin tärkeää, että nainen on heitä lyhyempi, niin sitten se olisi pariutumiskriteeri. "Mitähän tapahtuisi?" No ei yhtään mitään sellaisille ihmisille, jotka elävät omaa elämäänsä ja tekevät omat ratkaisunsa! Mitä ihmeen väliä on "eräällä leirillä" ja sen mahdollisilla älähdyksillä kenellekään itsenäiselle ihmiselle? Kenenkään ei tarvitse valita itselleen vastenmielistä kumppania, kriteerit voivat olla mitä vain. Aina on vaihtoehto olla ilman kumppania.

En vain voi ymmärtää muiden hyväksyntää kerjäävät ihmisiä, jotka eivät kykene elämään omannäköistä elämää.

Kriteerit voivat olla mitä vain, mutta kyse on siitä miten eri tavalla yhteiskunta suhtautuu - tässäkin asiassa - tilanteeseen riippuen siitä, mikä on sukupuoli. Tuplastandardit ovat huono juttu, eivätkä oikein sovi tasa-arvon käsitteeseen.

Jos miehille olisi hyvin tärkeää, että nainen on miestä lyhyempi ja miehet ryhtyisivät asettamaan naisille maksimipituusrajoja, sitä ei varmasti kuitattaisi olan kohautuksin pelkkänä parinvalintakriteerinä.

Vierailija
31/92 |
15.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hmm ehdoton alaraja 170cm, olen n 165cm.

Vierailija
32/92 |
15.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivoisin, että mies olisi minua pidempi. Olen 160-senttinen, ja pituiseni miehet ovat usein aika hinteliä. Olen itse hieman ylipainoinen, ja minulle olisi kynnyskysymys se, että mies näyttäisi ja tuntuisi minuun verrattuna "pieneltä". Eräs pituiseni, minua hoikempi mies oli kerran minuun kovin ihastunut, ja vaikka pidinkin hänen luonteestaan, en tuntenut yhtään seksuaalista kiinnostusta häntä kohtaan. Oli kuin naisen kättä olisi pidellyt ja naista suudellut, kun yritin antaa hommalle mahdollisuuden.

Vierailija
33/92 |
15.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No itse olen 159cm niin alaraja on minulla on yli 165cm, pidän pitkistä miehistä

Yläraja on 190cm mutta jos luonne kolahtaa niin ei haittaa jos olisikin pari senttiä pidempi :-)

Vierailija
34/92 |
15.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 172 cm itse. Lyhin mies on ollut 167 cm. Sen pituinen kelpaisi kyllä uudelleenkin. Itse asiassa pituus ei ole niinkään minulle edes se juttu. Enemmän minua kiinnostaa miehen paino, johon siihenkään ei tietysti voi sanoa kilorajaa, koska se riippuu miehen pituudesta. Mutta kovin hoikan kanssa ei voi olla, en kiihotu ollenkaan laihoista miehistä. Haluan että mies on raamikas. Vähän pulskakin menee hyvin. Lyhyt mies, jolla on massaa, on oikein hyvä juttu.

Vierailija
35/92 |
15.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis jos miehet laittaisivat jonkun pituusrajan niin en välittäisi siitä höykäsen pöläystä. Siitä vaan! Ei mun tarvi kaikkia suomalaisia miehiä miellyttää, riittää että yksi sopiva löytyy. Muuten olen sitä mieltä että on turha verrata esim rintoja ja pituutta. Rintoja voi verrata vastaavaan asiaan eli muna pituuteen, painoa naisilla voi verrata painoon miehillä jne.

Vierailija
36/92 |
15.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Korkkarinaisille tiedoksi: voit hankkia pätkälle miehellesi korolliset buutsit tai kengät.

Etenkin meille peppujalkaisille suomalaisille sellaiset sopivat.

Vierailija
37/92 |
15.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos vastaisin tähän ketjuun, niin vastaisin 185 cm ihan vain siksi, että olen niin kurkkuani myöten täynnä tätä pituusjankutusta. Todellisuudessa pidän alle 180 cm miehistä.

Siksi toisekseen, miehillä todellakin on naisille painoraja, eikä heille mitkä tahansa tissitkään kelpaa.

Painoraja on kyllä, mutta kaikki tissit kelpaa. Kaikky peput ei, siinä olen vähän tarkempi.

Vierailija
38/92 |
15.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voisihan siitä noustakin haloo, jos joku siitä jossain lehdessä avautuisi omalla naamallaan.

Kuitenkin totuus on se, että miehet ovat visuaalisia olentoja ja miehillä on kautta historian ollut ulkonäkövaatimuksia.

Minä ainakin voin miehenä rehellisesti myöntää, että minulla on todella korkeat ulkonäkövaatimukset vaikka en tosiaan ole mikään statuksen suhteen hierarkian huipulla oleva mallimies. Omaan tasooni nähden minulla on siis epärealistisen korkeat vaatimukset.

Ei varmaan tarvitse sanoa, että olen sinkku.

Vierailija
39/92 |
15.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kriteerit voivat olla mitä vain, mutta kyse on siitä miten eri tavalla yhteiskunta suhtautuu - tässäkin asiassa - tilanteeseen riippuen siitä, mikä on sukupuoli. Tuplastandardit ovat huono juttu, eivätkä oikein sovi tasa-arvon käsitteeseen.

Jos miehille olisi hyvin tärkeää, että nainen on miestä lyhyempi ja miehet ryhtyisivät asettamaan naisille maksimipituusrajoja, sitä ei varmasti kuitattaisi olan kohautuksin pelkkänä parinvalintakriteerinä.

Tarkoitat, että naisiin kohdistuva (ulkonäkö)syrjintä saa miehiin kohdistuvaa syrjintää enemmän huomiota, kun syrjintä tunnistetaan ilmiönä? Se voi olla totta ja on tottakai valitettavaa.

Kuitenkin sanoisin, että henkilökohtaisella tasolla jokainen asettaa omat vähimmäiskriteerinsä eikä niistä luovu, vaikka yhteiskunta kuinka yrittäisi arvovaikuttaa. Seksuaalista mielenkiintoa ei voi pakottaa.

Vierailija
40/92 |
15.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

about 175. itse olen 174.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi kolme