Vierailija

?

• ylös 0
  • alas 1

Sivut

Kommentit (27)

Vierailija

Pideätäänkö? En tiennytkään. Kuka pitää?  Sen tiesin, että yli 40 vuotiaita pidetään "ikääntyvänä" väestönosana.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Pideätäänkö? En tiennytkään. Kuka pitää?  Sen tiesin, että yli 40 vuotiaita pidetään "ikääntyvänä" väestönosana.

Useat miehet tuntuvat ainakin pitävän.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Koska se on fakta

Miksi mulla sitten on säännölliset kuukautiset?

• ylös 12
  • alas 0
gu

Koska miehellä biologinen takuu loppuu siinä 45 ikäisenä. Saa vetasta ruksin seinään joka kerta, kun aamulla ei jostain paikasta kolota. 

Vierailija

gu kirjoitti:
Koska miehellä biologinen takuu loppuu siinä 45 ikäisenä. Saa vetasta ruksin seinään joka kerta, kun aamulla ei jostain paikasta kolota. 

Mun miehellä tuo loppui jo 40v.

Vierailija

Enpä ole kuullutkaan. Oma vv oli 48-53v:nä mutta vieläkään ei kukaan ole huomannut sitä:) Oma mies toki tietää että nykyään voi rakastella joka päivä eikä tarvitse pitää menkkapausseja mutta muut ei ole huomanneet mitään muutosta. En tosin minäkään muuta kuin PMS oireiden puuttumisen:D

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska se on fakta

Miksi mulla alkoi vaihdevuodet vähän yli nelikymppisenä? Ymmärrä hyvä ihminen, että kaikki naiset eivät ole samanlaisia. Vaihdevuodet osuu välille 40-60 -vuotta.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska se on fakta

Miksi mulla alkoi vaihdevuodet vähän yli nelikymppisenä? Ymmärrä hyvä ihminen, että kaikki naiset eivät ole samanlaisia. Vaihdevuodet osuu välille 40-60 -vuotta.

Niin osuu mutta silti ei kenenkään kannattaisi olettaa että jokaisella yli nelikymppisenä naisella olisi vaihdevuodet.

• ylös 13
  • alas 1
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska se on fakta

Sulla ollut huono tuuri kun alkanut niin aikaisin. Poltatko?

Vierailija

Mulla ei alkanut vaihdevuodet vähän yli 40, mutta estrogeenin lasku ja oireet alkoi hiipimällä.
Ei ne tule yhdessä yössä.

Vierailija

Puhutaan "vaihdevuodet" siis useamman vuoden ajanjakso jolloin tapahtuu pieniä muutoksia pikku hiljaa. Joka tapauksessa 40 täyttäneillä tilastot osoittavat että raskaaksi tuleminen vaikeutuu, kuukautisiin tulee epäsäännöllisyyttä, lasten riski syntyä kehitysvammaisena nousee.. Eli puhutaan tilastoista. Tilastoihin mahtuu 13 vuotias, mahtuu siihen 65 vuotias, mutta keskimäärin siinä reilu 40vuotias.

Vierailija

En tiedä, mutta alle 30v pitävät vanhoina kaikkia. Ikäkäsitys muuttuu iän myötä. Mulla loppui kuukautiset 53v. Vaihdevuodet kai kestää useamman vuoden. Mulla ei ole ollut mitään erityisiä oireita, ne vaan loppui ja thats it. Ei sillä ollut juuri vaikutusta miesten kanssa olemiseen. Kaikki miehet ei halua lapsia.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Kolmen lapsen saaminen on epätodennäköistä. Siihenhän miehet tähtäävät.

44 vuotiaalla miehellä yleensä on jo lapset 😊 naapurilla juurikin 3 ja hänen uudella samaa ikäluokkaa olevalla naisystävällään 2.

Vierailija

Mitä ihmeen väliä sillä on vaikka pidettäisiin? Mulle ainakin yksi ja sama hailee. :D

Vierailija

Jotka luulette että kukaan ei huomaa teidän vaihdevuosioireita: kaikki huomaa että teidän mielialat ailahtelee, olette kireitä ja raivoatte miehelle. Yöllä hikoiluttaa ja uni on huonoa, ja olette äreitä väsyneinä.
Töissä kaikki tietää ne viisikymppiset naiset, joille ei kelpaa mikään, ja menevät naama norsunveellä kaiket päivät.

Terveisin yksi joka käyttää hormonikorvaushoitoa.

• ylös 1
  • alas 11

Sivut

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.