Se fiilis kun et voi lähteä muiden ystävien mukaan enää naisten hakureissulle baariin koska kaljuunnut :(
Hiustenlähtö on suoraan sanottuna tehnyt minusta perseen näköisen. En muutenkaan ole mikään komea niin tämä pilaa kyllä mahdollisuuden saada nainen täysin. Ei mikään mukava ilta olla yksin kun muut nauttivat nuoruudestaan perjantai illat. Naisiahan ne kaverit sinne lähtee etsimään, minä en enää kaljupäänä mukaan mahdu. Parikymppinen mies tässä vasta olen. Pitäisikö hirveää vain itsensä pois ?
Kommentit (70)
Mun isoveli kaljuuntui nuorena. Ajoi lyhyen siilin parikymppisenä, enkä itse asiassa edes muista, miten paljon hänellä enää hiuksia on 20 vuoden jälkeen.
Tapasi kauniin naisen 27v ja meni naimisiin 30v. Heillä on kaksi lasta. Ikinä ei kaljua itkenyt. Ai niin! On myös lyhyt mieheksi, noin 174cm. Vaimonsa on pidempi. Mutta on aina ollut siististi pukeutunut, puhdas, hyvän tuoksuinen, lihaksikas ja ennen kaikkea hauska ja fiksu.
Aja kaikki hiukset pois. Kaljut miehet on komeita. Mitä sitä häpeemään.
Epäseksikkäintä miehessä on just toi huono itseluottamus ja ruikutus. Ei kukaan, oli se mies tai nainen jaksa kuunnella negatiivista ihmistä joka ruikuttaa.
Mitäpäs jos ajaisit koko harventuneen hiustupsusi pois. Nykyään täysi kaljukin on muotia.
Rogaine auttaa ja Propecia, varsinkin, kun on tuore tapaus. Mitään peruuttamatonta ei ole ehtinyt tapahtua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Otan osaa, nuorena tuo voi olla vaikeaa. Entä jos ajat ihan lyhyeksi niin ei kaljuuntuminen näy? Kuinka paha tilanne on?
Päällä on hiuksia mutta ne on harvana niin että päälaki näkyy läpi selvästi. Keskellä päätä on semmoinen kalju läntti mikä näkyy kun pitää siilinä tukkaa
Eli älä ainakaan siiliä pidä
Ei haittaa mitään! Aja kokonaan kalju ja anna mennä. Elät parasta aikaa elämässä. Mitä se hidastaa. Et ole halvaantunut tai sairas. Ole sellainen kuin olet. Jos jotain haittaa niin ei ole pakko katsoa. Sitä paitsi; tuo ongelma on oikeasti sinun pääsi sisällä eikä peilissä. Näytöt varmasti ihan normaalilta ja hyvältä.
No koita nyt tehdä töitä sen kanssa, että sulla on toi murhe elämässä. Mietipä, miten kivaa oli kun on nainen, joka häpeää vartaloaan, vaikkapa? Okei, miesten oletetaan iskevän, mutta auttaako se asiaa, että lyöt hanskat tiskiin vaan? Jos et itse tajuaisi surkutella tilannettasi, etkä ajattelisi siitä MITÄÄN, niin olen varma, että saisit edelleen naisia. Kaikki on tosiaankin kiinni vain korvienvälistäsi.
Miksi et hakenut lääkäriltä reseptiä kaljuuntumisestolääkitykseen? Kaljuuntumisen voi estää, mut tuskimpa sua oikeesti harmittaa.. kuhan vaan tykkäät valittaa ja käyttää kaljuuntumista tekosyynä naisettomuuteen
Kyllä on sitten pinnallista porukkaa jos hiukset on iso osa siinä elämässä että on esteenä??!!
Mun miehellä puuttuu molemmat jalat!! Ja silti hän tuli iskemään ja loppu on historiaa! Ei se onni ole noin pienestä kiinni!!!
Vierailija kirjoitti:
Mun isoveli kaljuuntui nuorena. Ajoi lyhyen siilin parikymppisenä, enkä itse asiassa edes muista, miten paljon hänellä enää hiuksia on 20 vuoden jälkeen.
Tapasi kauniin naisen 27v ja meni naimisiin 30v. Heillä on kaksi lasta. Ikinä ei kaljua itkenyt. Ai niin! On myös lyhyt mieheksi, noin 174cm. Vaimonsa on pidempi. Mutta on aina ollut siististi pukeutunut, puhdas, hyvän tuoksuinen, lihaksikas ja ennen kaikkea hauska ja fiksu.
174 ei kyllä enää ole mikään lyhyt että olisi pätkä. Ei mikään pitkäkään mutta ei liian lyhyt että naisilta katoaa halut
Tuttu tunne. Itsellä tuli uimalakki jo päälle 20 vuotiaana. Nyt 35 ja en ole ikinä seurustellut
Minunkin nykyinen mieheni oli jo alkanut kaljuuntua kun parikymppisenä tapasimme. Ajaa kaikki pois jaon kasvattanut parran. Itse on kärsinyt siitä paljon muttei minua ole haitannut koskaan. Kyllä se kaikki muu on tärkeämpää, mitä pään sisällä on jne
Mun mielestä kaljut on seksikkäitä. Kuten niin moni täällä on sanonut, niin aja ne haivenet pois. Ja kasvata parta.
Vierailija kirjoitti:
Mun mielestä kaljut on seksikkäitä. Kuten niin moni täällä on sanonut, niin aja ne haivenet pois. Ja kasvata parta.
Onko parta ja komea naama must kaljun kanssa että naiset hyväksyy?
Ei oo merkitystä onko sulla hiukset vai ei jos kemiat kohtaa.Itsevarma ,rento , hauska ja hyvin pukeutuva mies saa kyllä sukat pyörimään jaloissa.Ei muuta ku baanalle.
Itsevarmuus on sata kertaa tärkeämpi asia kuin hiukset. Koettakaa oikeasti sisäistää tämä. Itsevarmuus tulee itsensä hyväksymisestä. Okei, olet kalju. Niin on miljoonat muutkin miehet jotka ovat pariutuneet. Ei teidän tarvi kaikkia maailman naisia miellyttää, riittää että yhtä. Moni nainen pitää kaljuista.
Voisitko kuvitella, että ehkä joku nainen ei ole niin pinnallinen ja arvostaa luonnettakin? Vai onko sinulla muuta tarjottavaa kuin ulkonäkö? Entä ajatteletko sinäkin naisessa pelkkää ulkonäköä? Ehkä seksiseuran hakeminen vaikeutuu, jos sitä tarkoitit naisten hakemisella.
Kaffepulla kirjoitti:
Odota muutama vuosi, niin muutkin ovat kaljuja. Nelikymppisenä viimeistään huomaat, että olet aivan samassa veneessä kuin muutkin.
Nyt vaan ajat itsesi kaljuksi, ja kasvatat trendikkään metsuriseksuaaliparran. Avot, tämä on ratkaisu.
Ja eiku baariin!
Mul ikää jo 2*15v+13v ja kaikki hiukset tuuheana päässä. Eikä ne siitä enää mihinkään lähdekään. Isällänikään ei ole tippunut ainoata hiussuortuvaa.
Samat fiilikset. Kun nuorena kaljuuntuu niin naiset voipi unohtaa jollei nyt ole joku erityistapaus. Tuntuu itsekkin että elämä olisi jo jotenkin eletty ja kaikesta jää paitsi. 21 vuotias olen