Se fiilis kun et voi lähteä muiden ystävien mukaan enää naisten hakureissulle baariin koska kaljuunnut :(
Hiustenlähtö on suoraan sanottuna tehnyt minusta perseen näköisen. En muutenkaan ole mikään komea niin tämä pilaa kyllä mahdollisuuden saada nainen täysin. Ei mikään mukava ilta olla yksin kun muut nauttivat nuoruudestaan perjantai illat. Naisiahan ne kaverit sinne lähtee etsimään, minä en enää kaljupäänä mukaan mahdu. Parikymppinen mies tässä vasta olen. Pitäisikö hirveää vain itsensä pois ?
Kommentit (70)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaffepulla kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Päällä on hiuksia mutta ne on harvana niin että päälaki näkyy läpi selvästi. Keskellä päätä on semmoinen kalju läntti mikä näkyy kun pitää siilinä tukkaa
Anteeksi nyt, mutta tuollainen ohuen tukan läpi loistava kiiltävä päänahka keskellä päätä näyttää ihan kamalalta. Aja nyt jo hyvä mies se helkkariin se tukka. Opettele olemaan coolisti kalju. Ja muista se parta!
En ole ap., mutta nähtävästi samassa tilanteessa hiustenlähdön suhteen. Parturissa käydessäni olen viime aikoina kysynyt mielipidettä kaljuksi tai siiliksi ajamisesta, mutta joka kerta ovat olleet sitä mieltä että ei vielä kannata. Kuitenkin lopputuloksessa kalju kiiltää harvenevien hiusten alta. Mihinkähän tässä luottaisi?
Harmi, ettei partani kasva kunnolla. Muutaman millin sänkeä voin pitää ihan uskottavasti, mutta pitemmäksi kasvatettuna se on vain harva ja epäsiisti. Huonot geenit, mutta minkäs teet.
Parturi saattaa ajatella myös sitä, että jos alat pitää kaljua et enää käy asiakkaana koska teet sen itse. Kuinka monta senttiä pitkät hiukset sinulla on, eli käytännössä jos kokeilet siiliä, kuinka monta kuukautta sinun tarvitsee kasvattaa hiuksia pidemmäksi jos ei ollutkaan hyvännäköinen?
Sänkihän on juuri hyvä ja seksikäs, toimii myös niille naisille jotka eivät välitä pidemmistä parroista :)
Parturini ovat olleet vaihtelevasti keski-ikäisiä rouvia tai nuoria maahanmuuttajataustaisia naisia tai miehiä. Kukaan ei ole suositellut kaljua. On jotekin helpompi uskoa heidän tyylitajuun kuin salaliittoon asiakkaiden säilyttämiseksi :-D
Minulla niska ja sivut on ihan lyhyet. Päälaen etuosassa ja otsalla pisimmät hiukset on jotain 8 cm (olipa hankala mitata). Päälaen takaosan kaljuuntuvalla alueella hiukset on 5-6 cm, mutta sen verran harvassa että näkyy selvästi läpi. Jos siis ajaisin kesäksi kaljun tai siilin, niin jouluna olisi taas hiukset nykymitoissa. Vaatii siis jonkin verran rohkeutta ja sen jälkeen mahdollisesti asiointia hattuosastolla
Kuule teet nyt ihan liian suuren numeron asiasta. Mun 25v mies on ajanut tukan jo 4v pois ja mä en edes tiedä kasvaako sillä kaikki hiukset. Koska mua ei edes kiinnosta, se on hyvännäköinen silti.
Vierailija kirjoitti:
Kuule teet nyt ihan liian suuren numeron asiasta. Mun 25v mies on ajanut tukan jo 4v pois ja mä en edes tiedä kasvaako sillä kaikki hiukset. Koska mua ei edes kiinnosta, se on hyvännäköinen silti.
Sinun tavallasi ajattelevia naisia on harmillisen vähän ja se vaikeuttaa kumppanin löytämistä.
Kun ap:lla on tuollainen 1st world problem ja hiukset ovat hänen mielestään koko elämä niin pysyköön kotona. Mä tunnen monia nuorena kaljuuntuneita miehiä jotka ovat onnellisissa parisuhteissa ja menestyvät elämässään. Yhteistä heille on se etteivät paru julkisesti hiusten menettämistä eikä se ole heille ylitsepääsemätön ongelma kuten ap:lle joka on nyt jauhanut tätä samaa levyä jo monta kuukautta. Vika on ap:lla elämänasenteessa ja luonteessa, ei hiusten lähtemisesstä.Ap on kokenut karanneiden hiustensa puolelta narsistisen loukkauksen eikä pääse siitä yli.
Ei kukaan nainen kiinnostu jos mies ei osaa muuta kuin itkeä hiuksiaan.Kasva aikuiseksi ulisija.Lakkaa itse olemasta noi pinnallinen niin ehkä vähemmän pinnalliset naiset kiinnostuu sinusta. Tuollaista kitisijää ei kukaan ristikseen halua eli tällä hetkellä et edes ole parisuhdekelpoinen- eikä se johtu hiuksista vaan tuosta valittamisesta.
Nuorille miehille toi on paha. Nuorena kumppanit ja seksiseura valitaan ulkonäön perusteella ja naiset on tietty pinnallisia. Lisäksi alle 30 vuotiassa harvemmin näkyy edes kaljuja eli se varmasti on vähän vierastettava asiakin.
Naiset puhuu skeidaa jos väittää että kaljuus ei haittaa suurimmalla osalla miehiä: ei ehkä niillä komeilla mutta suurinosa miehistä ei ole komeita muutenkaan
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinun tavallasi ajattelevia naisia on harmillisen vähän ja se vaikeuttaa kumppanin löytämistä.
Puhumattakaan siitä kuinka monelle miehelle oikeasti sopii kalju että käyttäisi siinä oikeasti hyvältä viennin kannalta
Erikoiset ongelmat ihmisillä. Itse ajan hiukseni pois ihan vaan sen takia, että kalju (tai no millin parin sänki) on treeneissä huomattavasti viileämpi eikä tarvitse kammata. :D
Ehkä se on sitten niin tavallista, kun 20-35v tutuista varmaan neljäsosa on kaljuja.
..miespuolisista tutuista siis. :D
Parturi saattaa ajatella myös sitä, että jos alat pitää kaljua et enää käy asiakkaana koska teet sen itse. Kuinka monta senttiä pitkät hiukset sinulla on, eli käytännössä jos kokeilet siiliä, kuinka monta kuukautta sinun tarvitsee kasvattaa hiuksia pidemmäksi jos ei ollutkaan hyvännäköinen?
Sänkihän on juuri hyvä ja seksikäs, toimii myös niille naisille jotka eivät välitä pidemmistä parroista :)