Se fiilis kun et voi lähteä muiden ystävien mukaan enää naisten hakureissulle baariin koska kaljuunnut :(
Hiustenlähtö on suoraan sanottuna tehnyt minusta perseen näköisen. En muutenkaan ole mikään komea niin tämä pilaa kyllä mahdollisuuden saada nainen täysin. Ei mikään mukava ilta olla yksin kun muut nauttivat nuoruudestaan perjantai illat. Naisiahan ne kaverit sinne lähtee etsimään, minä en enää kaljupäänä mukaan mahdu. Parikymppinen mies tässä vasta olen. Pitäisikö hirveää vain itsensä pois ?
Kommentit (70)
Vierailija kirjoitti:
Eikö sellaista tukka-spraytä ole olemassa myös? Eri värisiä. Toisaalta, en alkaisi leikkiä tuollaisilla.
Kekkonenkin oli kalju ja todellinen naistenmies. Rillipääkin vielä.
Niin joo, mikäs se Kekkosen asema olikaan. Ai niin, 25 vuotta presidenttinä. Oliskohan sillä jotain vaikutusta, hmm...
Oon nelikymppinen kalju, parrakas mies. Valitettavasi ikä eikä parta auta asiaa, jos koko iän on ollut saldo 0. Mutta sulla on toivoa jos kerran on ollut joskus menekkiä. Toivottavasti löydät puoliskon itsellesi.
Mikäs ihme tämä kaljuusviha nyt oikein on? Itse olen kalju mutta naista on enemmän kun jaksaa kiinnostaa! Vastahan muutama vuosi sitten tuo kaljuus tuli trendiksi! Oli Pako sarjan michael scofield, sitten on the rock ja monet monet julkkikset ja kuuluisuudet jotka on kaljuja!
Kaljuudessa on jotain primitiivistä ja testosteronit puhkuu läpi! Tietty autaa kun on tällainen jykevä leuka ja leveät hartijat. Mutta itse ainakin olen ollut paljon enemmän naisten mieleen kaljuna kuin paksutukkaisena.
Mutta jos mies on henkisesti kunnon väkevä mies niin hiuksilla ei ole tasan minkään vertaan väliä usko AP vaan!
Nyt vaan treenamaan kroppaa kuntoon (ei pelkästään punttia) ja lukemaan vanhan ajan sankarimiestarinoita niin kyllä se siitä! Jätät kaikki metroseksuaaliset piirteet itsestäsi pois niin jo rupee feministitkin iskemään sulle silmää ja hymyilemään kun karskisti katsot niiden rintoja ja ehkä läimäset kunnolla persiille!
Kaffepulla kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Päällä on hiuksia mutta ne on harvana niin että päälaki näkyy läpi selvästi. Keskellä päätä on semmoinen kalju läntti mikä näkyy kun pitää siilinä tukkaa
Anteeksi nyt, mutta tuollainen ohuen tukan läpi loistava kiiltävä päänahka keskellä päätä näyttää ihan kamalalta. Aja nyt jo hyvä mies se helkkariin se tukka. Opettele olemaan coolisti kalju. Ja muista se parta!
En ole ap., mutta nähtävästi samassa tilanteessa hiustenlähdön suhteen. Parturissa käydessäni olen viime aikoina kysynyt mielipidettä kaljuksi tai siiliksi ajamisesta, mutta joka kerta ovat olleet sitä mieltä että ei vielä kannata. Kuitenkin lopputuloksessa kalju kiiltää harvenevien hiusten alta. Mihinkähän tässä luottaisi?
Harmi, ettei partani kasva kunnolla. Muutaman millin sänkeä voin pitää ihan uskottavasti, mutta pitemmäksi kasvatettuna se on vain harva ja epäsiisti. Huonot geenit, mutta minkäs teet.
Telkussa on nyt mainostettu sitä ruotsalaista kaljuuntumislääkettä, kokeile sitä. Vaikutti pätevälle aineelle, päinvastoin kuin monet muut.
Vierailija kirjoitti:
Kaffepulla kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Päällä on hiuksia mutta ne on harvana niin että päälaki näkyy läpi selvästi. Keskellä päätä on semmoinen kalju läntti mikä näkyy kun pitää siilinä tukkaa
Anteeksi nyt, mutta tuollainen ohuen tukan läpi loistava kiiltävä päänahka keskellä päätä näyttää ihan kamalalta. Aja nyt jo hyvä mies se helkkariin se tukka. Opettele olemaan coolisti kalju. Ja muista se parta!
En ole ap., mutta nähtävästi samassa tilanteessa hiustenlähdön suhteen. Parturissa käydessäni olen viime aikoina kysynyt mielipidettä kaljuksi tai siiliksi ajamisesta, mutta joka kerta ovat olleet sitä mieltä että ei vielä kannata. Kuitenkin lopputuloksessa kalju kiiltää harvenevien hiusten alta. Mihinkähän tässä luottaisi?
Harmi, ettei partani kasva kunnolla. Muutaman millin sänkeä voin pitää ihan uskottavasti, mutta pitemmäksi kasvatettuna se on vain harva ja epäsiisti. Huonot geenit, mutta minkäs teet.
Kokeile kesätukkana. Kaljunhan ajaa itsekin ihan helposti. Toisaalta Viking-sarjan hiukset on olleet muodissa; eli osa kaljuna, ja pikkukohta hiuksia.
https://www.google.fi/search?q=vikings+hair+styles&client=firefox-b&sou…
Miten te aikoisitte tupeen tai peruukin kanssa toimia naisten suhteen? Kun jos kalju on ongelma, niin eihän tupee tai peruukki poista sitä ongelmaa, että pääsisi petiin naisen kanssa? Kun se tupee voi päästä irti? Vai seinäpano baarinnurkalla? Jos naisen saisi, mutta pitäisi sanoa, että älä koske tukkaani äläkä roikota minua ylösalaisin?
En suosittelisi niitä kaljunestolääkkeitä. Ehkä hiusten oheneminen hidastuu, mutta mieheltä himmenee myös seksihalut. Mitä iloa on olla tuuheatukkainen, mutta frigidi?
Vierailija kirjoitti:
Telkussa on nyt mainostettu sitä ruotsalaista kaljuuntumislääkettä, kokeile sitä. Vaikutti pätevälle aineelle, päinvastoin kuin monet muut.
Hm, jos ne toimisivat, niin niitä lääkkeitä kehittelevät henkilöt tuskin itse olisivat kaljuja...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaffepulla kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kokeile kesätukkana. Kaljunhan ajaa itsekin ihan helposti. Toisaalta Viking-sarjan hiukset on olleet muodissa; eli osa kaljuna, ja pikkukohta hiuksia.
Komeita sällejä. Pitkästi tukkaa päälaella, eli siellä missä minulla sitä on vähiten.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaffepulla kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuollaisen Viking tukan saisi päältä kalju hiustensiirrolla niin että poistaa kaikki hiukset ja keskittää ne kaljulle päälaelle. Koko pää tulisi täyteen pieniä arpia mutta en sitten tiedä miten naiset siihen suhtautuisivat. Voisihan nuo arvet peittää jollain pigmentoinnilla tai tatuoinneilla. Jokatapauksessa helvetin kalliiksi tulisi tuon toteutus
Rahat pois kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hm, jos ne toimisivat, niin niitä lääkkeitä kehittelevät henkilöt tuskin itse olisivat kaljuja...
Kai ne jossain määrin toimii joillakin. On kyllä totta, että se joka keksii täysin toimivan peniksenkasvatuslääkkeen tai kaljuuntumisenestolääkkeen tulee jokaisen tietoon.
Vierailija kirjoitti:
En suosittelisi niitä kaljunestolääkkeitä. Ehkä hiusten oheneminen hidastuu, mutta mieheltä himmenee myös seksihalut. Mitä iloa on olla tuuheatukkainen, mutta frigidi?
No eihän sitä seksiä saa kaljunaan :D sehän se näyttää olevan täällä suurin ongelma että flaksi ei käy naisten kanssa..
On muuten aivan turha puhua yleisesti, että kaljut on seksikkäitä tai komeita, koska se on TÄYSIN siitä kaljusta henkilöstä kiinni. Minä esimerkiksi näytän paljon paremmalta hiukset päässä kuin kaljuna. Itseni ja monen muun mielestä. Se johtuu osaksi pääni muodosta ja osaksi ruumiinrakenteestani. Jos jollekin oikeasti sopii kalju, niin hän on onnekas. Heitäkin on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No eihän sitä seksiä saa kaljunaan :D sehän se näyttää olevan täällä suurin ongelma että flaksi ei käy naisten kanssa..
Mutta kaljuuntuminen ei kuitenkaan ole mikään takuuvarma este naisen löytämiselle, koska maailma on täynnä kaljuuntuvia miehiä, jotka ovat pariutuneet. Ja hätätapauksessa seksiä saa rahalla.
Kannattaako terveyttään vaarantaa sen takia, että ei parikymppisenä poikasena ole vielä naista löytänyt? Varsinkin kun mitään takeita tyydyttävästä lopputuloksesta ei saa lääkkeilläkään.
Vierailija kirjoitti:
Otan osaa, kurjasti on käynyt. Mutta katsele nyt niitä naisia joissa on myös jotain vikaa, läskejä vaikka.
Tämä saattaa tulla järkytyksenä, mutta en kyllä vilkaisisikaan jotain itsesäälissä vellovaa ukkoa.
t. läski
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta kaljuuntuminen ei kuitenkaan ole mikään takuuvarma este naisen löytämiselle, koska maailma on täynnä kaljuuntuvia miehiä, jotka ovat pariutuneet. Ja hätätapauksessa seksiä saa rahalla.
Kannattaako terveyttään vaarantaa sen takia, että ei parikymppisenä poikasena ole vielä naista löytänyt? Varsinkin kun mitään takeita tyydyttävästä lopputuloksesta ei saa lääkkeilläkään.
Suurin osa kaljuista miehistä on 40-50 vuotiaita, lapset tehneitä perheenisiä. Suurin osa heistä ei kuitenkaan ole varmasti olleet nuorina ja siinä vaiheessa kun naisensa tavanneet kaljuja sillä 20-30 vuotiaana kaljuuntuminen on suht harvinaista. On siis täysin eri asia olla nuori naisia vasta etsivä mies kaljuna
Vierailija kirjoitti:
On muuten aivan turha puhua yleisesti, että kaljut on seksikkäitä tai komeita, koska se on TÄYSIN siitä kaljusta henkilöstä kiinni. Minä esimerkiksi näytän paljon paremmalta hiukset päässä kuin kaljuna. Itseni ja monen muun mielestä. Se johtuu osaksi pääni muodosta ja osaksi ruumiinrakenteestani. Jos jollekin oikeasti sopii kalju, niin hän on onnekas. Heitäkin on.
Ihan totta. Kalju ei todellakaan kaikille käy. Minulle esimerkiksi kalju on tuhoon tuomittu idea (vaikka kaljuunnun) pään muodon, lyhyyden,todella vaalean ihon, pienen leuan,habituksen ja rumien epäsymmetrisien kasvojeni takia. Yleensä jos naiset sanoo että kalju ei haittaa tai että tietävät naisia saavia viehättäviä kaljuja miehiä, ne ovat aina todella maskuliinisia, pitkiä, tummia,lihaksikkaita ja komeita miehiä muutenkin. Huomioitavaa on sekin että näillä miehillä on usein edes sänki tai höylätty kalju mikä ei ole sama kun olisi kalju oikeasti. Nämä toki selviävät kaljun kanssa naisrintamalla, en sitä yhtään epäile.
Eikö sinne baariin kannata mennä ydtävin kanssa ihan muuten vaan? Juttelemaan ystäville? Tuskin ne ystävätkään ihan koks sekunti naisia metsästää, vai onko ne sinun kaveritkin yhtä toivottomia naisten kanssa? Vai peräti mielikuvitusystäviä?
Eikö sellaista tukka-spraytä ole olemassa myös? Eri värisiä. Toisaalta, en alkaisi leikkiä tuollaisilla.
Kekkonenkin oli kalju ja todellinen naistenmies. Rillipääkin vielä.