Metallica on keski-ikäisten faijarokkia
Viikonloppufaija luukuttaa Metallicaa Skoda Octaviassaan kuskatessaan muksuja harrastuksiin.
Kommentit (44)
Hmm. Näiden faijat sitten luukuttaa Sabbathia, Purplea ja Maidenia...
Vierailija kirjoitti:
On varmaan mutta on se muutakin.
Faijarokkia JA huonoa musiikkia.
Ihan hyvää faijarokiksi, samoin tuo Black Sabbath jne. Pink Floydin ja muutamat brittirokin klassikot osaisin lukea samaan kategoriaan. Jos siis faijarokilla tarkoitetaan kohtalaisen hyvää klassisen rockin tai hardrockin makua.
Jotenkin veikkaan, ettei kovin moni faija kuuntele biibereitä tai robineita.
Vierailija kirjoitti:
Ihan hyvää faijarokiksi, samoin tuo Black Sabbath jne. Pink Floydin ja muutamat brittirokin klassikot osaisin lukea samaan kategoriaan. Jos siis faijarokilla tarkoitetaan kohtalaisen hyvää klassisen rockin tai hardrockin makua.
Jotenkin veikkaan, ettei kovin moni faija kuuntele biibereitä tai robineita.
Metallica ja Biiberi. Siinäpä ne ainoat vaihtoehdot tässä maailmassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On varmaan mutta on se muutakin.
Faijarokkia JA huonoa musiikkia.
Niin, minustakin faijarock ja huono musa on kaksi eri musiikin joukkoa. Faijarock on musiikkia, jota moni faija on jaksanut kuunnella vuosikymmeniä. Siitä on seuloutunut ajan saatossa huono musiikki, jota ehkä yksittäiset faijatkin jaksavat kuunnella pidempään.
Lista tärkeämmistä tai edes paremmista bändeistä viimeiseen 35:een vuoteen?
Mä listaan oman matkamusan:
Camel (yhtye)
XTC (yhtye)
Eikä oo Skodaa.
Mitäs me naispuoliset Metallicaa kuuntelevat äitylit ollaan? 😎
Vierailija kirjoitti:
Mitäs me naispuoliset Metallicaa kuuntelevat äitylit ollaan?
Mammarokki muijia.
Itse olen 42v perheenäiti. Työssäni minä käytän jakkupukua ja korkkareita, eli lookki todella konservatiivinen. Päältä päin katsottuna ei vois uskoa että luukutan Metallicaa, Panteraa, Sepulturaa, White Zombieta jne. Joten kyllä sitä kuuntelee keski-ikäiset naisetkin. Mikään purkkapoppi nyt ei vaan iske. Samalta se jumputus kuullostaa kun 80 ja 90 luvullakin... Purkkapopin suosikit tulee ja menee, suosio kestää sen pari vuotta, mutta klassikot on klassikoita, niinkuin Metallica!!
Ei luulis toisten musiikkimaku ketään häiritsevän
Just näin, ap! Skodassa soi myös Journey, Asia, Styx, Reo Speedwagon ja Rainbow!
Faijatko ei saa kuunnella musiikkia?
Lähinnä sitten oman ikäkauden musiikkia joka sitten niinkään löytänyt enään nuorempia sukupolvia kuulijoikseen joten faija rock.
Vierailija kirjoitti:
Mitäs me naispuoliset Metallicaa kuuntelevat äitylit ollaan? 😎
upeita naisia olette ! Sellaisen kun joskus vielä löytää seuraks keikalle ja mieluusti pidemmäksi aikaa kainaloon .
Vierailija kirjoitti:
Hmm. Näiden faijat sitten luukuttaa Sabbathia, Purplea ja Maidenia...
No, kyllä noita luukuttaa ihan ne Metallicankin kuuntelijat.
Justin Bieberi on pissisten musaa.