Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mä en rakasta lastani ja tämä luulee, että se on hänen syy

Vierailija
14.04.2017 |

Haluaa syliin silti edelleen. Sanoin lapselle tänään, kun tuli tielleni kun koitin mennä auttamaan miestäni kadonneiden avainten haussa, ja lapsi halusi leivän sitä ennen, jota en heti ehtinyt tehdä, että "pois tieltä kakkapää". :(

Kommentit (166)

Vierailija
161/166 |
14.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ihmeessä olet hankkinut lapsia, jos et halua hoivata ja rakastaa niitä? Ymmärrätkö että he kärsivät sinun takiasi. Oikeasti: mene hoitoon!

Vierailija
162/166 |
14.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isä vielä sanoi, että on ihan selvää, että kaikki tulee mulle, mutta kun sanoin, että laadi siitä paperia, niin isä vielä käytti tuota syynä, että "ei tarvii, kun ei vaimo tahdo niitä rahoja". Halusiko uskoa niin, vai sumuttiko minua ja voiteli rahalla, enpä vain ois uskonut, että se oli mitään voitelua, luulinpa hänen ihan oikeasti välittävän minusta ja hyvinvoinnistani.

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
163/166 |
14.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

AI jaa, nyt mä tiedän, että oletkin sama joka kirjoittelit tänne aiemminkin noista perintöasioista. Et sä oikeasti täältä mitään neuvoja hae.

Vierailija
164/166 |
15.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmisestä tulee yleensä ahne kun joku sukulainen kuolee.Esim. mennään ottamaan parhaat tavarat pois jo ennen ositusta.Ei isäsi mitään sinulle valehdellut,hän sanoi niin kuin koki,ettei tarvii papereita täytellä.Tietysti uusi vaimo saa osansa jos ei papereita tehty eikä vaimo kiellä perintöä.

165/166 |
15.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lääkkeet...

166/166 |
15.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeesti, tarvitset pitkää psykoterapiaa ja rauhoittavia. Kenties masennuslääkkeet kylkeen. B12- vitamiinia, magnesiumia ja e-epaa siihen lisäksi. Mene lääkäriin / psykologille, hae apua. Tarvitset sitä. Koko perheesi tarvitsee. Olet negatiivinen, sisäistä tuskaa täynnä ja katkera. Pystyt kuitenkin parantumaan, joten hoida itsesi ensin kuntoon. Sen jälkeen pystyt varmasti rakastamaan lastasi. Lapsesi kuitenkin rakastaa sinua, ja kärsii käytöksestäsi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme yksi