Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen 193.3cm pitkä, komeahko tyylitajuinen nuori mies. Mitä mietit minusta?

Vierailija
13.04.2017 |

Niin, mitä miettisit minusta? Tulisiko turvallinen olo kävellä minun kanssani ulkona? Kamppailulaji ja salitaustaa löytyy.

M21

Kommentit (61)

Vierailija
1/61 |
13.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävelevä vaateripustin. Ei kiinnosta.

Vierailija
2/61 |
13.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisinpa nuorempi. ;)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/61 |
13.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että oletko varmasti mitannut pituutesi oikein. Ettet olisikin 193,2 tai 193,4 cm.

Vierailija
4/61 |
13.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

mm mm mmmmm

Vierailija
5/61 |
13.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että olet liian pitkä.

Vierailija
6/61 |
13.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että et osaa käyttää yhdysviivaa ja sen takia sinulta löytyy kamppailulaji.

Vierailija
7/61 |
13.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei todellakaan tulisi turvallinen olo. Pätkisit varmaan mua turpaan tai olisit muuten väkivaltainen/omistushaluinen. Itse sua 40 cm lyhyempänä koen sut uhkana turvallisuudelleni.

Vierailija
8/61 |
13.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä romaanin tai runokokoelman luit viimeksi?

Vierailija
9/61 |
13.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No että fyysiset ominaisuudet hyvät, päällepäin varmasti oikein bueno. En nyt tiedä turvallisuudesta tämän tekstin perusteella, siihen tarvittaisiin myös sellainen rohkea luonne. Jos meinasit esim. Että toi pituus toisen sitä turvallisuuden tunnetta, niin yhtälailla lyhyenkin kanssa ois turvallinen olo, jos se olisi luonteeltaan rohkea ja peloton.

N19

Vierailija
10/61 |
13.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä tiedät olevasi komeahko etkä vain liikaa itsestäsi kuvitteleva mies? Näitä on nimittäin nähty...ja paljon.

Vierailija
11/61 |
13.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että mitä *ttua parikymppinen poika tekee vauvapalstalla :O

Vierailija
12/61 |
13.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostat vähän vanhanaikaiselta ja stereotypioihin uskovalta ihmiseltä. Ei minulla ole turvaton olo oikeastaan ikinä yksin kävellessäkään, harvoin siis miehen kanssa on mitenkään enemmän turvallinen olo.

Vierailija
13/61 |
13.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisinpa nuorempi. ;)

Mitäs meinasit tolla? :) Minkäs ikäinen sitten olet?

Ja olennaisin jäi puuttumaan! 

Painoa löytyy 97kg rasvaprosentti 13,2.

Vierailija
14/61 |
13.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulin kuinka kylällä puhuttiin, että tykkäät välillä pukeutua naisten alusvaatteisiin ja "hömpötellä" peilin edessä, pitääkö paikkansa?

Vierailija
15/61 |
13.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No että fyysiset ominaisuudet hyvät, päällepäin varmasti oikein bueno. En nyt tiedä turvallisuudesta tämän tekstin perusteella, siihen tarvittaisiin myös sellainen rohkea luonne. Jos meinasit esim. Että toi pituus toisen sitä turvallisuuden tunnetta, niin yhtälailla lyhyenkin kanssa ois turvallinen olo, jos se olisi luonteeltaan rohkea ja peloton.

N19

Kyllä minä olen rohkea, en mikään pupupöksy. Jos rakkaimpaani joku tulisi tuuppimaan, niin se olisi sen henkilön viimeinen virhe.

Osaan kyllä paapoa ja hoivata mun vauveli tyttöystävää, olen kohtelias ja romanttinen jne - herkkäkin puoli siis löytyy.. :)

ap

Vierailija
16/61 |
13.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, mitäpä mä susta tiedän, mutta yleisesti ottaen en tykkää pitkistä miehistä. Salitausta ei myöskään kiinnosta.

Mikset käytä ihan vain olla-verbiä? Löytyä-verbiä käytetään suomen kielessä silloin, kun joku asia on ollut kateissa.

Vierailija
17/61 |
13.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enpä oikein tiedä, kun en sinua tunne. Jos liikkuisimme yhdessä ulkona, lähinnä ihmettelisin, miksi haluat kulkea 37-vuotiaan täti-ihmisen seurassa.

Vierailija
18/61 |
13.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N19

Kyllä minä olen rohkea, en mikään pupupöksy. Jos rakkaimpaani joku tulisi tuuppimaan, niin se olisi sen henkilön viimeinen virhe.

Osaan kyllä paapoa ja hoivata mun vauveli tyttöystävää, olen kohtelias ja romanttinen jne - herkkäkin puoli siis löytyy.. :)

ap

Oikeasti nyt... sä sait mut juuri sairastumaan sokeritautiin, kiitti vaan!

t: toinen mies

Vierailija
19/61 |
13.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ihmettä kirjoittelet tänne? Sitä mä susta mietin... Blaah!

Vierailija
20/61 |
13.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otsikon perusteella ajattelin että ihanaa, sitten luin ap:n kirjoituksen ja totaali turn off. Kamppailulajit on jees, mut en tarvitse miestä suojakseni vaan kumppanikseni.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän kahdeksan