Olen 193.3cm pitkä, komeahko tyylitajuinen nuori mies. Mitä mietit minusta?
Niin, mitä miettisit minusta? Tulisiko turvallinen olo kävellä minun kanssani ulkona? Kamppailulaji ja salitaustaa löytyy.
M21
Kommentit (61)
Vierailija kirjoitti:
Kyllä minulla olisi ainakin turvallinen olo tämmöisen körilään seurassa:
http://3.bp.blogspot.com/-9lPpEUAlMZ0/UA7fK_nyKaI/AAAAAAAAAEs/r04BvYerM…
:) N23
Kivat mummokengät miehellä. Eikö oikeasti keksinyt muuta jalkaan?
Olen 166cm voittanut 3 amatööri ottelua ja 5 ammattilais ottelua vaparissa. Mitä mieltä tästä?
Ois niin söpöä, jos mulla olis joku 150-160 cm tyttöystävä.. :) Voi että sitä lutuista pikku pötkylää.. <3 Olisi niin ihana olla semmoisen kanssa!
Ap
Vierailija kirjoitti:
Miks kaikki niin dissaavia täällä :D mulla tulee aina pitkän miehen vierellä turvallinen olo, varmasti siis sinunkin. Kaveri on 200cm joten hänen seurassaan on ihanaa olla. Tykkään pitkistä miehistä, kun itse olen tällainen pikkunen.
Koska mulle tulee, niin varmasti ihan pakolla kaikille maailman ihmisille tulee... Ei helvetti, minne jäi logiikka?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No että fyysiset ominaisuudet hyvät, päällepäin varmasti oikein bueno. En nyt tiedä turvallisuudesta tämän tekstin perusteella, siihen tarvittaisiin myös sellainen rohkea luonne. Jos meinasit esim. Että toi pituus toisen sitä turvallisuuden tunnetta, niin yhtälailla lyhyenkin kanssa ois turvallinen olo, jos se olisi luonteeltaan rohkea ja peloton.
N19
Kyllä minä olen rohkea, en mikään pupupöksy. Jos rakkaimpaani joku tulisi tuuppimaan, niin se olisi sen henkilön viimeinen virhe.
Osaan kyllä paapoa ja hoivata mun vauveli tyttöystävää, olen kohtelias ja romanttinen jne - herkkäkin puoli siis löytyy.. :)ap
Äkkipikainen ja hullu vauvakielellä lässyttäjä. Tällainen vaikutelma tulee.
Täällä taas kimpaantuneet mammat vauhdissa esittämässä muka, että ei kelpaa pitkä mies, koska oma mies 165cm vaahtosammutin. Pitää päästä tänne MUKA selittelemään ja uskottelemaan itselleensä tommoista potaskaa, vaikka todellisuudessa haluaisi pitkän, komean, lihaksikkaan vapaaottelija miehen rinnalleen.
Vierailija kirjoitti:
Miks kaikki niin dissaavia täällä :D mulla tulee aina pitkän miehen vierellä turvallinen olo, varmasti siis sinunkin. Kaveri on 200cm joten hänen seurassaan on ihanaa olla. Tykkään pitkistä miehistä, kun itse olen tällainen pikkunen.
Ollaan dissaavia siksi, että tällä aloituksella kalastellaan kohteliaisuuksia sillä perusteella, että ollaan tietyn pituisia, veikkaisin.
Pitikö se 0,3 cm vielä siihen laittaa.
Vierailija kirjoitti:
Täällä taas kimpaantuneet mammat vauhdissa esittämässä muka, että ei kelpaa pitkä mies, koska oma mies 165cm vaahtosammutin. Pitää päästä tänne MUKA selittelemään ja uskottelemaan itselleensä tommoista potaskaa, vaikka todellisuudessa haluaisi pitkän, komean, lihaksikkaan vapaaottelija miehen rinnalleen.
Taidat olla taas ap kun et saa noita yhdyssanoja kohdilleen?
Sitä että mä voisin olla iän puolesta vaikka sun äiti. =D
N42
Lähdetään nyt ensiksi liikkeelle siitä että turn Off jos mies kutsuu mua pötkyläksi ja vauveliiniksi XDddddddd
N20
Ajattelisin, että olisipa se 20v vanhempi ja kävisipä vähemmän salilla.
Sä oot kyllä aika pihalla. Ai vapaaottelijat on kaikki pitkiä? Kuule niissä on ihan painoluokat. Löytyy ihan niin sanottu kääpiösarjakin jossa ottelijat painaa alle 60kg. Ja voin sanoa aika moni täällä ottais miehekseen UFC:een kääpiösarjan mestarin.
Kerropa nyt miten tyylitietoinen nuorimies pukeutuu...
Hissi ei taida kulkea ihan sinne yläilmoihin asti...
Naurettavan pikkutarkalta vaikutat. Jos mies on 193 cm, ei niitä millejä tarvitse enää mainita 😀 Ihme kun et ilmoittanut iäksesikin jotain 21,25 vuotta.
Vierailija kirjoitti:
Että et osaa käyttää yhdysviivaa ja sen takia sinulta löytyy kamppailulaji.
Sori, mihin kohtaan yhdysviiva, meni ohi? t: ohis
Eipähän tarvitse miettiä etten olisi korkojen kanssa pidempi kuin toinen...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No että fyysiset ominaisuudet hyvät, päällepäin varmasti oikein bueno. En nyt tiedä turvallisuudesta tämän tekstin perusteella, siihen tarvittaisiin myös sellainen rohkea luonne. Jos meinasit esim. Että toi pituus toisen sitä turvallisuuden tunnetta, niin yhtälailla lyhyenkin kanssa ois turvallinen olo, jos se olisi luonteeltaan rohkea ja peloton.
N19
Kyllä minä olen rohkea, en mikään pupupöksy. Jos rakkaimpaani joku tulisi tuuppimaan, niin se olisi sen henkilön viimeinen virhe.
Osaan kyllä paapoa ja hoivata mun vauveli tyttöystävää, olen kohtelias ja romanttinen jne - herkkäkin puoli siis löytyy.. :)ap
Ensimmäinen ajatukseni oli että oletpas ihana pitkä ja että olisinpa nuorempi. Luettuani tuon ylle linkkaamani tekstin, jonka olet ap kirjoittanut, ajattelin että eihhhhh mikä ällötys!