Olen 193.3cm pitkä, komeahko tyylitajuinen nuori mies. Mitä mietit minusta?
Niin, mitä miettisit minusta? Tulisiko turvallinen olo kävellä minun kanssani ulkona? Kamppailulaji ja salitaustaa löytyy.
M21
Kommentit (61)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Että et osaa käyttää yhdysviivaa ja sen takia sinulta löytyy kamppailulaji.
Sori, mihin kohtaan yhdysviiva, meni ohi? t: ohis
"kamppailulaji- ja salitaustaa" olisi looginen kirjoitusasu, vaikka saattaahan aloittaja tietenkin omistaa kamppailulajin.
En jaksa innostua kamppailulajeja harrastavista miehistä. Tunnen muutamia kolmikymppisiä. Jokaiselta on vähintäänkin yksi paikka ruumiista peruuttamattomasti hajalla. Harrastin itsekin jonkin aikaa potkunyrkkeilyä, mutta sitten tuli mieleen, että aikaa voisi käyttää paremminkin. Oli tehokasta treeniä kyllä, mutta rupesin pelkäämään terveyteni puolesta.
Epäilen, ettei isosta koosta tai kamppailulajiharrastuksesta ole välttämättä edes mitään hyötyä, jos joutuu pahoinpitelyn uhriksi. Hyökkääjällä on tavallisesti puolellaan yllätysetu, joskus jopa ase - ne riittävät pitkälle. Iso ei tunnu siis yhtään sen turvallisemmalta, paitsi ehkä isojen päälle ei niin usein uskalleta käydä. Muuten pitkä ja treenattu vartalo on kyllä kiva juttu.
Mietin, että kuulostat pelleltä.
Lisäksi olet yli 10cm liian pitkä. Hujopit eivät miellytä silmää vaikka olisivat muuten minkä näköisiä.
Minä olen maailman kaunein yksisarvinen. Mitä ajattelet minusta?
Joku väkivaltainen SOD salimarkku? Enpä ole suojelua tähän päivään mennessä tarvinnut.
Ottaisitko mut seinää vasten ;)
T: 161cm nainen
Mietin että mitä helvettiä teet vauvapalstalla.
Vierailija kirjoitti:
Että oletko varmasti mitannut pituutesi oikein. Ettet olisikin 193,2 tai 193,4 cm.
Opiskelet siis jotain matemaattista alaa, kun tykkäät desimaalipilkuista?
Minä taiteenalan naisena pyöristän lähimpään taasasenttiin; ei se nyt pilkun päälle tarkkaa ole.
Muuten sinusta ei voi juuri mitään sanoa, kun et kerro - paitsi pituus ja ikä. Pitkä olet ja nuori. Ilmeisesti et kimppuuni hyökkäisi, koska ehdotat turvallisuutta harrastustesi taitojen myötä. (Suomalaisittain) isosta kaupungista, kun tyylijutut tärkeitä, myös siis syntyisin. (Junttigeenit ei muutu parissa vuodessa noin lujaa - lukiosta 19 vee, ja sitten opiskelemaa; oletan sinut yliopisto-opiskelijaksi).
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No että fyysiset ominaisuudet hyvät, päällepäin varmasti oikein bueno. En nyt tiedä turvallisuudesta tämän tekstin perusteella, siihen tarvittaisiin myös sellainen rohkea luonne. Jos meinasit esim. Että toi pituus toisen sitä turvallisuuden tunnetta, niin yhtälailla lyhyenkin kanssa ois turvallinen olo, jos se olisi luonteeltaan rohkea ja peloton.
N19
Kyllä minä olen rohkea, en mikään pupupöksy. Jos rakkaimpaani joku tulisi tuuppimaan, niin se olisi sen henkilön viimeinen virhe.
Osaan kyllä paapoa ja hoivata mun vauveli tyttöystävää, olen kohtelias ja romanttinen jne - herkkäkin puoli siis löytyy.. :)ap
Oikeasti nyt... sä sait mut juuri sairastumaan sokeritautiin, kiitti vaan!
t: toinen mies
Homogeenisyys nollassa. ;-)
Että onpa tarkkaan mitattu tuo pituutesi, ihan millilleen. Olisi järkevämpää ilmoittaa 193 senttiä. Tuskin ne ylimenevät kolme milliä niin olennaisia ovat.
Vierailija kirjoitti:
Täällä taas kimpaantuneet mammat vauhdissa esittämässä muka, että ei kelpaa pitkä mies, koska oma mies 165cm vaahtosammutin. Pitää päästä tänne MUKA selittelemään ja uskottelemaan itselleensä tommoista potaskaa, vaikka todellisuudessa haluaisi pitkän, komean, lihaksikkaan vapaaottelija miehen rinnalleen.
AV-pappa, hiljaa. Ota päiväunet välillä, niin stressi putoaa.
Vierailija kirjoitti:
Ois niin söpöä, jos mulla olis joku 150-160 cm tyttöystävä.. :) Voi että sitä lutuista pikku pötkylää.. <3 Olisi niin ihana olla semmoisen kanssa!
Ap
Onnee, että löydät jonkun, joka haluaa olla lutuinen pikku pötkylä.
Vierailija kirjoitti:
Mietin että mitä helvettiä teet vauvapalstalla.
Vauvakuume iskee miehiinkin.
Kevättää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miks kaikki niin dissaavia täällä :D mulla tulee aina pitkän miehen vierellä turvallinen olo, varmasti siis sinunkin. Kaveri on 200cm joten hänen seurassaan on ihanaa olla. Tykkään pitkistä miehistä, kun itse olen tällainen pikkunen.
Koska mulle tulee, niin varmasti ihan pakolla kaikille maailman ihmisille tulee... Ei helvetti, minne jäi logiikka?
Relaa, käsitit väärin. Sanoin että mulla tulee pitkän miehen vierellä turvallinen olo, varmasti siis sinunkin eli ap:n rinnalla tulisi turvallinen olo. sitähän ap kysyi. Puhun vain itsestäni ;)
Vierailija kirjoitti:
Minä rakastan pitkiä miehiä, ne on parhaimmillaan maassa selällään alakoukun jäljiltä.
T: Boxing Boy 177cm
Tuossa paino tuolla sanalla "boy". Kaikilla nuorilla pojuilla ei vielä ole kokemukseen perustuvaa itseluottamusta ja identiteetti perustuu siihen lihasäkkinä olemiseen; itseä isomman lihapalan näkeminen saa sitten aikaiseksi tuollaisen primitiivireaktion kun oma miehuus on uhattuna; väkivaltafantasiat alkavat pörisemään pikkupäässä.
Vierailija kirjoitti:
Niin, mitä miettisit minusta? Tulisiko turvallinen olo kävellä minun kanssani ulkona? Kamppailulaji ja salitaustaa löytyy.
M21
Heh, no et sinä minun kanssani kävelisi, vaikka kaunis olenkin - koska voisin olla sinun mummisi, mutta tottakai olisi turvallista kävellä tuollaisen raamikkaan nuorukaisen kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Tulisiko turvallinen olo kävellä minun kanssani ulkona? Kamppailulaji ja salitaustaa löytyy.
Ehkä pelkäisin, että hyökkäät kimppuuni. Yksin kulkiessani en pelkää, en ole koskaan joutunut mihinkään tappeluun.
Jaa-a mietin vaan että vois ottaa yhteyttä? :D
Kummasti täältä poistuu liian negatiiviset kommentit. Luulin että täällä kysyttiin mielipiteitä.
Vierailija kirjoitti:
Minkä romaanin tai runokokoelman luit viimeksi?
Heh, oletpa sivistynyt - Ei mustalaisia lueta, mutta romaneja kyllä. Tirsk!
Minä rakastan pitkiä miehiä, ne on parhaimmillaan maassa selällään alakoukun jäljiltä.
T: Boxing Boy 177cm