Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehet jotka ette saa naista tässä teille ohjeita

Vierailija
12.04.2017 |

Miehet ottakaa mallia tv-sarjoista ja olkaa luovia. Mikään ei ole itselleni enempää turn off kuin mielikuvitukseton, tylsä ja juntti suomalainen mies. Siinä missä amerikkalaiset treffikumppanini ovat vieneet mua piknikille taivasalle, polttaneet ällöromanttisia mixtapeja, tuoneet yllärinä kukkia ja tehneet mulle illallisen, suomalaiset ovat lähinnä vieneet kahville huoltoasemalle (eikä edes tarjonneet sitä kahvikupposta vaikka ovat itse treffeille kutsunut) ja kyselleet sitten että hei milloinkas pannaan. :DDD Suomalainen mies ei osaa edes flirttailla, Amerikkalaiset ovat osanneet pitää kipinää ja jännitystä hienosti olemalla salaperäisiä ja ns. vaikeasti tavoiteltavia ja romanttisia. Suomalaisen käsitys flirttailusta on omien kokemuksieni mukaan ilmeisesti rivoja vitsejä ja epäsuoria viittauksia ja kysymyksiä seksikokemuksista. nice.

Eli jos haluat että naiset pyörii sun ympärillä:
1. _Panosta ulkonäköön_. Ihan oikeasti vuonna 2017 naiset katsoo eniten niitä miehiä jotka on trendikkäitä, pukeutuu hyvin ja huolehtii itsestään. Liian monta suomimiestä tulee hupparissa treffeille, kun taas nainen pistää parastaan. Huoh!
2. Ota vinkkejä vaikka elokuvista, tee romanttisia asioita myös arjessa ja yritä huomata arjen pienetkin romanttiset asiat. Kaikki suomalaiset naiset ei kuitenkaan tykkää ehkä ihan korneimmista jutuista (tai no mä tykkään haha), mutta tee jotain herrasmiesmäistä ja romanttista silti pienemmässä mittakaavassa!
3. Käytä mielikuvitusta, tee treffeistä unohtumattomat ja uniikit. Anna kukkia, avaa ovia, hae ovelta ja vie keskellä yötä katsomaan tähtiä, pidä kädestä, halaa pitkään.
4. Flirttailu ei ole rivoja vitsejä!! Se on katseita, kosketuksia, hymyjä, kiusoittelua ja kehumista.
5. Kaikista tärkeintä on varmaan se että teet naiselle olon että hän olisi ainoa nainen maailmassa, ainoa jota juuri sinä haluat. Älä vastaa puheluihin treffien aikana, älä puhu eksistä, kerro että olet ajatellut juuri häntä jne.
6. Muista että treffeille suostuminen ei ole lupaus tulevaisuudesta, edes seuraavat treffit ei ole itsestäänselvyys. Panosta treffeihin, ole läsnä, keksi puheenaiheita päässäsi jo etukäteen, ole kohtelias ja huomaavainen.

Tässä ois niin paljon mitä haluaisin vielä sanoa mutta laittakaa alle omia vinkkejänne!

T: Asunut Amerikassa, nyt muuttanut Suomeen ja käynyt treffeillä ja traumatisoitunut. :DD

Kommentit (515)

Vierailija
201/515 |
12.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos näin mies perspektiivistä saa teille naisille kertoa mikä minua suomalaista miestä miellyttää suomalaisessa naisessa. Parasta teissä on, että te ette ole aloituksen kuvauksen kaltaisia prinsessoja joita ilmeisesti Usa on täynnä.

Katson kun minä tykkään urheilla, mökkeillä, saunoa, ottaa alkoholia, hengailla noin muutenkin täysin luontevasti tehden kaikkea mitä päähän juolahtaa sen naisen kanssa, räväköitäkin juttuja niinkuin kavereiden kanssakin tehdään. 

Älkää muuttuko suomalaiset naiset tuollaiksi prinsessoiksi, tuo kuulostaa ihan kauhealta ja aika moni suomalainen mies rakastaa suomalaista naista juuri noiden edellä mainittujen asioiden takia.

Miten sitten on, että aika moni suomalainen tykkää minun kaltaisista naisista: pukeudun naisellisesti, pidän pitkiä kiharia hiuksia ja korkeita korkoha, en juo olutta, en mökkeile, röyhtäile enkä sauno jätkien kanssa. Jalkapallokentän laidalle minua ei saa ellei ole aitio, ja verkkareissa minua ei näe, sen sijaan kahden kesken sukkanauhoissa kyllä.

Silti ainoakaan tuntemani suomalainen mies ei ole toivonut että muuttuisin. Mukisematta ovat avanneet ovia ja tarjonneet käsivartta, tuolia ja juomia.

Älä puhu kaikkien miesten puolesta kuitenkaan.

Hieno juttu, itse en olisi kiinnostunut kaltaisestasi naisesta, en tarjoaisi juomia en mitään muutakaan, en avaisi ovea jne. Mutta hyvä, että sinulla hännystelijöitä riittää.

Ja lisään vielä senverran, että minun ei ole ikinä tarvinnut naista saadakseni tehdä mitään noita asioita enkä tule tulevaisuudessakaan niitä tekemään. 

Okei, miten sinä huomioit kumppaniasi tai ehdokasta?

Voisin vaikka rakentaa talon tai kesämökin, tuollainen huomioiminen on enemmän mun juttu.

Ensitreffeillä? Aika hurjaa.

Ei vaan tulevalle elämänkumppanille, voi olla että en ole yhtä lipevä hurmuri kuin jenkkimies, mutta minä pystyn rakentamaan talon ja nainen tulisi huomioitua vaikka millä tavalla. En vain osaa noita Hollywood juttuja enkä jaksa edes opetella, sori vaan naiset.

Talon voi aina ostaa. Puhumattomalla ja huomioonottamattomalla miehellä ei tee mitään.

Juu, en edes halua mitään prinsessaa joten se on win win tilanne kun aloittaja ja hänen kaltaiset ei huoli, kun en huoli minäkään.

Vierailija
202/515 |
12.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka ette miehet tuollaisista asioista välittäisikään itse, miksette niitä naisenne eli rakkaanne vuoksi halua niitä tehdä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
203/515 |
12.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaikka ette miehet tuollaisista asioista välittäisikään itse, miksette niitä naisenne eli rakkaanne vuoksi halua niitä tehdä?

Rakkaalle voin tehdä paljonkin. Tuntemattomille naisille joihin olen vasta tutustumassa en ryhdy sirkuspelleksi.

Tuossa on iso ero.

Vierailija
204/515 |
12.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyselijöille: en pysty oikein tekemään naisille vastaavaa listaa tasa-arvon vuoksi, sillä en ole ollut naisten kanssa treffeillä, niin en oikein tiedä missä naiset mokaa ja missä ei.

Varmaankin jotain että ei yritä liikaa pukeutumisella, eli ei verkkosukkahousuja jne. Sitten huomioi toisen mielipiteet, ei puhu rivouksia. Ottaa miehen toiveet myös huomioon treffipaikkaa valittaessa yms. Mutta kattavaa listaa en saa kun ei ole kokemusta.

Ap

Vierailija
205/515 |
12.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Rakkaalle voin tehdä paljonkin. Tuntemattomille naisille joihin olen vasta tutustumassa en ryhdy sirkuspelleksi.

Tuossa on iso ero.

No onkse ny nii vaikeeta kehuu vähä kauniiksi, availla ovia ja ostaa se kahvikupponen, kun se kuitenkin lisää sitä mahdollisuutta huomattavasti, että edes joku päivä sulla on se rakas?

Vierailija
206/515 |
12.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

niinettä kirjoitti:

Niin kertokaapa nyt naiset se oikea tapa teidän mielestä miten haluatte että mies ehdottaa seksiä ??

Oletan, että kysyt tosissasi, joten vastaan.

Seksiä ei ehdoteta. Jos tilanne on sellainen että seksiä pitäisi erikseen ehdottaa, siinä tilanteessa ei pidä yrittää harrastaa seksiä.

Seksiin edetään luontevasti tilanteen ja tunnelman asettamissa puitteissa. Hyvät treffit, joiden aikana huomioit naista ja saat tämän tuntemaan olonsa hyväksi, mutta et odota siihen minkäänlaista vastapalvelusta, ovat hyvä alku. Useimmat naiset pitävät seksistä ihan paljonkin, ja johdattelevat itsekin tilanteita siihen suuntaan että seksiä voisi olla, jos kokevat miehen olevan sitä lajia joka huomioi heitä. Naisen huomioimisen pihtaamisessa kunnostautunut mies taas yleensä pihtaa sitä huomioimista myös sängyssä, jolloin seksi jää naisen kannalta aika vähäpätöiseksi kokemukseksi. Siksi tällaisen miehen on kohtalaisen vaikeaa saada naista petiin, varsinkaan sellaista naista jolla on valinnanvaraakin.

t. 47

Vierailija
207/515 |
12.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan tämä provo? Ihanko oikeasti joku nainen haluaa vielä vuonna 2017 että hänelle auotaan ovet? Ja minä kyllä en tykkäisi siitä, että minut keskellä yötä herätettäisiin katsomaan tähtiä. Anna minun kaikki kestää :D

Vierailija
208/515 |
12.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyselijöille: en pysty oikein tekemään naisille vastaavaa listaa tasa-arvon vuoksi, sillä en ole ollut naisten kanssa treffeillä, niin en oikein tiedä missä naiset mokaa ja missä ei.

Varmaankin jotain että ei yritä liikaa pukeutumisella, eli ei verkkosukkahousuja jne. Sitten huomioi toisen mielipiteet, ei puhu rivouksia. Ottaa miehen toiveet myös huomioon treffipaikkaa valittaessa yms. Mutta kattavaa listaa en saa kun ei ole kokemusta.

Ap

Ihan hyvä, että et tee yhtään listaa, edellistäkään ei tule yksikään mies noudattamaan, saati kiinnostaisi tuon taivaallista. 

T.Suomalainen Mies

Vierailija
209/515 |
12.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

N28 kirjoitti:

Onhan tämä provo? Ihanko oikeasti joku nainen haluaa vielä vuonna 2017 että hänelle auotaan ovet? Ja minä kyllä en tykkäisi siitä, että minut keskellä yötä herätettäisiin katsomaan tähtiä. Anna minun kaikki kestää :D

Aloittaja on ihastunut Usan special snowflake ilmiöön. 

Vierailija
210/515 |
12.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennen kaikki oli niin paljon helpompaa. Nykyään treffeillä käyntikin vaatii jo niin paljon ohjeita ja viilaamista, ettei käytännössä tiedä, miten päin perin pitäisi olla. Vähän sama kuin nämä ohjeet "Näin teet naiseen vaikutuksen nettideiteissä". Tutustu naisen profiiliin hyvin, laadi persoonallinen aloitus ja mitä yhteistä teillä voisi olla, miksi kirjoitit juuri hänelle, kerro itsestäsi jotain tärkeää, kirjoita hauskasti, yritä erottua joukosta, vältä ainakin alussa kirjoitusvirheitä. Sitten, kun olen tehnyt jotain. Ei ei. Tekstisi oli liian pitkä ja en jaksanut lukea loppuun asti, joten seuraava... kiitos.

Tietysti kiva, että joku jaksaa ohjeistaa ja ehkä ajattelee vain auttavansa, mutta täytyy sanoa, että kilpailu on kovaa, kun ei suomalainen "jurrikka" meinaa pärjätä enää omana itsenään ;). Itse olen peruskohtelias, kiltti, ihan mukava ja kiva, mutta harvemmin teen mitään kummoista vaikutusta naisiin. No sentään vanhemmat tädit yleensä pitävät, mutta ikävä kyllä vanhempien tätien tyttäret eivät yhtä usein ;).

Vierailija
211/515 |
12.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

N28 kirjoitti:

Minulle avataan ovet ja kannetaan kauppakassit. Pidän sitä itsestäänselvänä asiana. T: n43

Vierailija
212/515 |
12.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos näin mies perspektiivistä saa teille naisille kertoa mikä minua suomalaista miestä miellyttää suomalaisessa naisessa. Parasta teissä on, että te ette ole aloituksen kuvauksen kaltaisia prinsessoja joita ilmeisesti Usa on täynnä.

Katson kun minä tykkään urheilla, mökkeillä, saunoa, ottaa alkoholia, hengailla noin muutenkin täysin luontevasti tehden kaikkea mitä päähän juolahtaa sen naisen kanssa, räväköitäkin juttuja niinkuin kavereiden kanssakin tehdään. 

Älkää muuttuko suomalaiset naiset tuollaiksi prinsessoiksi, tuo kuulostaa ihan kauhealta ja aika moni suomalainen mies rakastaa suomalaista naista juuri noiden edellä mainittujen asioiden takia.

Vaikka te alapeukutatte tätä, niin väitän enemmistön suomalaisista ajattelevan noin, en usko edes naisten haluavan jotain pelimiestä joka osaa kaikki kikat ja temput kuinka päästä petiin. Aloittaja haluaa Usan pick up artisti ja player kulttuurin rantautuvan myös Suomeen, minä taas en halua.

Vierailija
213/515 |
12.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

N28 kirjoitti:

Minulle avataan ovet ja kannetaan kauppakassit. Pidän sitä itsestäänselvänä asiana. T: n43

Ok, se on sinun tapasi elää. Minä taas en voisi sietää oikeastaan mitään ap:n mainitsemaa. Lähtisin mieluusti vaikka kumisaappaat jalassa kalalle miehen kanssa tai muuta rentoa.

Olemme me naisetkin erilaisia keskenämme.

Vierailija
214/515 |
12.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kisoihin valmistaumassa kirjoitti:

Ennen kaikki oli niin paljon helpompaa. Nykyään treffeillä käyntikin vaatii jo niin paljon ohjeita ja viilaamista, ettei käytännössä tiedä, miten päin perin pitäisi olla. Vähän sama kuin nämä ohjeet "Näin teet naiseen vaikutuksen nettideiteissä". Tutustu naisen profiiliin hyvin, laadi persoonallinen aloitus ja mitä yhteistä teillä voisi olla, miksi kirjoitit juuri hänelle, kerro itsestäsi jotain tärkeää, kirjoita hauskasti, yritä erottua joukosta, vältä ainakin alussa kirjoitusvirheitä. Sitten, kun olen tehnyt jotain. Ei ei. Tekstisi oli liian pitkä ja en jaksanut lukea loppuun asti, joten seuraava... kiitos.

Tietysti kiva, että joku jaksaa ohjeistaa ja ehkä ajattelee vain auttavansa, mutta täytyy sanoa, että kilpailu on kovaa, kun ei suomalainen "jurrikka" meinaa pärjätä enää omana itsenään ;). Itse olen peruskohtelias, kiltti, ihan mukava ja kiva, mutta harvemmin teen mitään kummoista vaikutusta naisiin. No sentään vanhemmat tädit yleensä pitävät, mutta ikävä kyllä vanhempien tätien tyttäret eivät yhtä usein ;).

Juuri näin. Melkoisen laskelmoivaa touhua. Vähän kuin työpaikankin hakeminen, johon löytyy samanlaisia oppaita, miten voittaa muut. Kilpailua koko touhu.

Vierailija
215/515 |
12.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

N28 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N28 kirjoitti:

Ok, se on sinun tapasi elää. Minä taas en voisi sietää oikeastaan mitään ap:n mainitsemaa. Lähtisin mieluusti vaikka kumisaappaat jalassa kalalle miehen kanssa tai muuta rentoa.

Olemme me naisetkin erilaisia keskenämme.

Sinun kaltaista naista itse etsin, en aloittajan kaltaista. Joten minulle tuo lista ei toimi koska tuollaisia naisia pyrin välttämään.

Vierailija
216/515 |
12.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Osta Eurojackpot rivi ja voita 86 miljuunaa niin suurinpiirtein kaikki naiset on lääpällään. Muuta ei tarvita.

Tämä. Kyllä se on miljuunista kiinni. Helppoa kuin mikä!

Vierailija
217/515 |
12.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloittajan vinkit on suoraan kuin jostain pick up artistin käsikirjasta, joilla pyritään maksimoimaan seksin saanti mahdollisimman monelta naiselta. Kuinka ainutlaatuiseksi nainen tuntee itsensä, kun tajuaa että nuo samat temput on tehty useille naisille, jopa kymmenille. Voin vain kuvitella sen raivon kun kaksi naista jotka on saman miehen pelailun kohteeksi joutunut vaihtaa kokemuksia, kumpaakin on vedätetty täysin identtisellä tavalla, luultavasti viety samoihin paikkoihin, kerrottu samoja tarinoita ryyditettynä samoilla kikoilla.

Vierailija
218/515 |
12.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aloittajan vinkit on suoraan kuin jostain pick up artistin käsikirjasta, joilla pyritään maksimoimaan seksin saanti mahdollisimman monelta naiselta. Kuinka ainutlaatuiseksi nainen tuntee itsensä, kun tajuaa että nuo samat temput on tehty useille naisille, jopa kymmenille. Voin vain kuvitella sen raivon kun kaksi naista jotka on saman miehen pelailun kohteeksi joutunut vaihtaa kokemuksia, kumpaakin on vedätetty täysin identtisellä tavalla, luultavasti viety samoihin paikkoihin, kerrottu samoja tarinoita ryyditettynä samoilla kikoilla.

Sinustako on vain kaksi vaihtoehtoa. Auervaara tai epäsiisti juntti, joka ei naista turhaan liehittele, arkisesti vaan panna paksauttaa ja sittenhän nainen onkin vapaa tiskaamaan?

Vierailija
219/515 |
12.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehet ottakaa mallia tv-sarjoista ja olkaa luovia. Mikään ei ole itselleni enempää turn off kuin mielikuvitukseton, tylsä ja juntti suomalainen mies. Siinä missä amerikkalaiset treffikumppanini ovat vieneet mua piknikille taivasalle, polttaneet ällöromanttisia mixtapeja, tuoneet yllärinä kukkia ja tehneet mulle illallisen, suomalaiset ovat lähinnä vieneet kahville huoltoasemalle (eikä edes tarjonneet sitä kahvikupposta vaikka ovat itse treffeille kutsunut) ja kyselleet sitten että hei milloinkas pannaan. :DDD Suomalainen mies ei osaa edes flirttailla, Amerikkalaiset ovat osanneet pitää kipinää ja jännitystä hienosti olemalla salaperäisiä ja ns. vaikeasti tavoiteltavia ja romanttisia. Suomalaisen käsitys flirttailusta on omien kokemuksieni mukaan ilmeisesti rivoja vitsejä ja epäsuoria viittauksia ja kysymyksiä seksikokemuksista. nice.

Eli jos haluat että naiset pyörii sun ympärillä:

1. _Panosta ulkonäköön_. Ihan oikeasti vuonna 2017 naiset katsoo eniten niitä miehiä jotka on trendikkäitä, pukeutuu hyvin ja huolehtii itsestään. Liian monta suomimiestä tulee hupparissa treffeille, kun taas nainen pistää parastaan. Huoh!

2. Ota vinkkejä vaikka elokuvista, tee romanttisia asioita myös arjessa ja yritä huomata arjen pienetkin romanttiset asiat. Kaikki suomalaiset naiset ei kuitenkaan tykkää ehkä ihan korneimmista jutuista (tai no mä tykkään haha), mutta tee jotain herrasmiesmäistä ja romanttista silti pienemmässä mittakaavassa!

3. Käytä mielikuvitusta, tee treffeistä unohtumattomat ja uniikit. Anna kukkia, avaa ovia, hae ovelta ja vie keskellä yötä katsomaan tähtiä, pidä kädestä, halaa pitkään.

4. Flirttailu ei ole rivoja vitsejä!! Se on katseita, kosketuksia, hymyjä, kiusoittelua ja kehumista.

5. Kaikista tärkeintä on varmaan se että teet naiselle olon että hän olisi ainoa nainen maailmassa, ainoa jota juuri sinä haluat. Älä vastaa puheluihin treffien aikana, älä puhu eksistä, kerro että olet ajatellut juuri häntä jne.

6. Muista että treffeille suostuminen ei ole lupaus tulevaisuudesta, edes seuraavat treffit ei ole itsestäänselvyys. Panosta treffeihin, ole läsnä, keksi puheenaiheita päässäsi jo etukäteen, ole kohtelias ja huomaavainen.

Tässä ois niin paljon mitä haluaisin vielä sanoa mutta laittakaa alle omia vinkkejänne!

T: Asunut Amerikassa, nyt muuttanut Suomeen ja käynyt treffeillä ja traumatisoitunut. :DD

Ja naisen ei tarvitse tehdä muuta kuin laittautua ja sanoa kyllä tai ei.

Olen yrittänyt useasti kysyä mitä sen naisen konkreettisesti pitäisi tehdä, mutta et vain halua vastata, et taida edes tietää kunhan lässytät.

Vierailija
220/515 |
12.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eipä noista neuvoista mitään hyötyä ole kun ei ole hyvän näköinen naisten mielestä. Se on kuitenkin se ratkaiseva ensimmäinen kriteeri

Myös oikeinkirjoitus on suurelle osalle naisista tärkeää.

En kutsuisi noita naisiksi. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi yksi