Miehet jotka ette saa naista tässä teille ohjeita
Miehet ottakaa mallia tv-sarjoista ja olkaa luovia. Mikään ei ole itselleni enempää turn off kuin mielikuvitukseton, tylsä ja juntti suomalainen mies. Siinä missä amerikkalaiset treffikumppanini ovat vieneet mua piknikille taivasalle, polttaneet ällöromanttisia mixtapeja, tuoneet yllärinä kukkia ja tehneet mulle illallisen, suomalaiset ovat lähinnä vieneet kahville huoltoasemalle (eikä edes tarjonneet sitä kahvikupposta vaikka ovat itse treffeille kutsunut) ja kyselleet sitten että hei milloinkas pannaan. :DDD Suomalainen mies ei osaa edes flirttailla, Amerikkalaiset ovat osanneet pitää kipinää ja jännitystä hienosti olemalla salaperäisiä ja ns. vaikeasti tavoiteltavia ja romanttisia. Suomalaisen käsitys flirttailusta on omien kokemuksieni mukaan ilmeisesti rivoja vitsejä ja epäsuoria viittauksia ja kysymyksiä seksikokemuksista. nice.
Eli jos haluat että naiset pyörii sun ympärillä:
1. _Panosta ulkonäköön_. Ihan oikeasti vuonna 2017 naiset katsoo eniten niitä miehiä jotka on trendikkäitä, pukeutuu hyvin ja huolehtii itsestään. Liian monta suomimiestä tulee hupparissa treffeille, kun taas nainen pistää parastaan. Huoh!
2. Ota vinkkejä vaikka elokuvista, tee romanttisia asioita myös arjessa ja yritä huomata arjen pienetkin romanttiset asiat. Kaikki suomalaiset naiset ei kuitenkaan tykkää ehkä ihan korneimmista jutuista (tai no mä tykkään haha), mutta tee jotain herrasmiesmäistä ja romanttista silti pienemmässä mittakaavassa!
3. Käytä mielikuvitusta, tee treffeistä unohtumattomat ja uniikit. Anna kukkia, avaa ovia, hae ovelta ja vie keskellä yötä katsomaan tähtiä, pidä kädestä, halaa pitkään.
4. Flirttailu ei ole rivoja vitsejä!! Se on katseita, kosketuksia, hymyjä, kiusoittelua ja kehumista.
5. Kaikista tärkeintä on varmaan se että teet naiselle olon että hän olisi ainoa nainen maailmassa, ainoa jota juuri sinä haluat. Älä vastaa puheluihin treffien aikana, älä puhu eksistä, kerro että olet ajatellut juuri häntä jne.
6. Muista että treffeille suostuminen ei ole lupaus tulevaisuudesta, edes seuraavat treffit ei ole itsestäänselvyys. Panosta treffeihin, ole läsnä, keksi puheenaiheita päässäsi jo etukäteen, ole kohtelias ja huomaavainen.
Tässä ois niin paljon mitä haluaisin vielä sanoa mutta laittakaa alle omia vinkkejänne!
T: Asunut Amerikassa, nyt muuttanut Suomeen ja käynyt treffeillä ja traumatisoitunut. :DD
Kommentit (515)
Edelleenkään sillä ulkonäköön panostuksella ei ole hirveästi vaikutusta naiseen jos et omaa klassisen komeita kasvoja. Nykypäivänä tää tarkoittaa niitä sankareita, joilla on kasvonpiirteet kuin veistoksella ja pässä liehuu ananastukka tai joku muu trenditukka mikä nyt onkaan in. Minäkin olen koko ikäni pukeutunut trendikkäästi, käynyt salilla ja pelannut jalkapalloa ja panostanut miesten kosmetiikkaan ja palveluihin, mutta ei tällä rumalla savolaisnaamalla helposti naista tule saamaan. Ei geeneilleen mahda mitään, mutta aika moni mies joutuisi käymään "veitsen alla" jos naiselta huomiota mielii saada. Melko turhaa alkaa vertaamaan amerikkalaismiehiin. Heillä on monesti geenien sekoittumisen ansiosta hyvät geenit etenkin ulkonäön suhteen. m27
Vierailija kirjoitti:
Juntti rintsikatko kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehille kysymys jotka peräänkuluttavat täällä että naisilta vaadittava sama: Ihanko oikeasti syvästi ihastuisitte naiseen joka pyytäisi teitä ulos, suunnittelisi treffit, nainen hakisi sinut kotoasi autollaan, ihastelisi uutta huiviasi ja miten oletkaan söpö tänään, avaisi sinulle oven ja auttaisi istumaan riisuen sinulta takin, nainen ojentaisi sinulle tarjoilijalta ostamansa ruusun ja hymyillen iskisi silmää "ruusu kaunokaiselle ;)" ruuan jälkeen nainen nappaisi laskun ja maksaisi sen, veisi sinut kotiin ja yrittäisi suudella. Really?
Kuka sanoi että samaa? Edes jotain vastaavaa panostamista / huomioon ottamista.
Mitä se mielestäsi voisi olla? Itse ainakin laittaudun yleensä treffeille tuntikausia, osaltani pidän keskustelua yllä ja olen kiinnostunut miehen jutuista, kehun miestä jos erityisesti pidän esim hänen hiuksista / paidasta jne. Tuon miehellekkin lisää juomista jos haen itselleni jne.
Ja sitten se seksiosastolle panostaminen: yleensä olen ostanut julmetun kalliit uudet rintsikat ja pikkarit uutta miestä varten. Jotenkin kornia pitää niitä exälle ostettuja. Maksaa jopa 100 e toi setti.
Mutta eihän miestä kiinnosta luksus-rintsikkasi, joten miten se olisi miestä varten? Tarkoin valittu10€n setti kiinasta olisi aivan yhtä hyvät miehelle. Ne kalliimmat on sinua varten.
No kun minulla oli kuvitelma, että olet herrasmies jne.
Niin, eli valehtelisin arvostavani brändi-rintsikoita jotta sinulle jäisi hyvä mieli? Juu, niin varmaan tekisin.
Jos et sitä tarkoittanut, niin kerro vielä miten herrasmiesmäisyys liittyy brändituotteisiin tai muotiin?
Huoh. Yleensä jos ihminen haluaa näyttää erityisen hyvältä, hän ei mene halpahalliin ja kaiva sieltä kirpparilaarista niitä halvimpia asuja. Ymmärrätkö? Vähän edes yritetään panostaa.
Vierailija kirjoitti:
Edelleenkään sillä ulkonäköön panostuksella ei ole hirveästi vaikutusta naiseen jos et omaa klassisen komeita kasvoja. Nykypäivänä tää tarkoittaa niitä sankareita, joilla on kasvonpiirteet kuin veistoksella ja pässä liehuu ananastukka tai joku muu trenditukka mikä nyt onkaan in. Minäkin olen koko ikäni pukeutunut trendikkäästi, käynyt salilla ja pelannut jalkapalloa ja panostanut miesten kosmetiikkaan ja palveluihin, mutta ei tällä rumalla savolaisnaamalla helposti naista tule saamaan. Ei geeneilleen mahda mitään, mutta aika moni mies joutuisi käymään "veitsen alla" jos naiselta huomiota mielii saada. Melko turhaa alkaa vertaamaan amerikkalaismiehiin. Heillä on monesti geenien sekoittumisen ansiosta hyvät geenit etenkin ulkonäön suhteen. m27
Ei vaan juuri toisinpäin. Komeilla kasvoilla varustettu mies, jolla on kuitenkin rasvainen ylipitkä tukka ja huonot hampaat, partakin leikkaamatta. Päällä verskat ja haiseva hondalippis. VAI rumemmat kasvot, mutta siisti ja huoliteltu, hyväntuoksuinen ja hoidetut hampaat. Siistit farkut ja juuri hänen vartalolle sopiva kauluspaita. No, naiset yläpeukku jos eka ja alapeukku jos toka!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehille kysymys jotka peräänkuluttavat täällä että naisilta vaadittava sama: Ihanko oikeasti syvästi ihastuisitte naiseen joka pyytäisi teitä ulos, suunnittelisi treffit, nainen hakisi sinut kotoasi autollaan, ihastelisi uutta huiviasi ja miten oletkaan söpö tänään, avaisi sinulle oven ja auttaisi istumaan riisuen sinulta takin, nainen ojentaisi sinulle tarjoilijalta ostamansa ruusun ja hymyillen iskisi silmää "ruusu kaunokaiselle ;)" ruuan jälkeen nainen nappaisi laskun ja maksaisi sen, veisi sinut kotiin ja yrittäisi suudella. Really?
Mitä se mielestäsi voisi olla? Itse ainakin laittaudun yleensä treffeille tuntikausia, osaltani pidän keskustelua yllä ja olen kiinnostunut miehen jutuista, kehun miestä jos erityisesti pidän esim hänen hiuksista / paidasta jne. Tuon miehellekkin lisää juomista jos haen itselleni jne.
Ja sitten se seksiosastolle panostaminen: yleensä olen ostanut julmetun kalliit uudet rintsikat ja pikkarit uutta miestä varten. Jotenkin kornia pitää niitä exälle ostettuja. Maksaa jopa 100 e toi setti.
Mutta eihän miestä kiinnosta luksus-rintsikkasi, joten miten se olisi miestä varten? Tarkoin valittu10€n setti kiinasta olisi aivan yhtä hyvät miehelle. Ne kalliimmat on sinua varten.
Niin, eli valehtelisin arvostavani brändi-rintsikoita jotta sinulle jäisi hyvä mieli? Juu, niin varmaan tekisin.
Jos et sitä tarkoittanut, niin kerro vielä miten herrasmiesmäisyys liittyy brändituotteisiin tai muotiin?
Huoh. Yleensä jos ihminen haluaa näyttää erityisen hyvältä, hän ei mene halpahalliin ja kaiva sieltä kirpparilaarista niitä halvimpia asuja. Ymmärrätkö? Vähän edes yritetään panostaa.
Ymmärrätkö että panostat asioihin jolla on väliä sinulle? Et asioihin joilla on väliä miehelle? Sen asun merkki ja hinta ovat täysin yhdentekeviä miehelle. Ulkonäkö, materiaali tms, niillä voi olla väliä, mutta siihen ei tarvita 100€, eikä sillä ole mitään väliä onko ne ale-laarista vai Boutiquen premium collectionista.
Harvemmin naiset osaavat valita miehiä miellyttäviä asuja kuitenkaan. Joskus saa jopa lukea miten miehen mielipiteellä ei ole väliä, pääasia että nainen tuntee itsensä seksikkääksi niissä... Eli ne 100€ rintsikat ovat sinua varten, ei miestä varten.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ymmärrätkö että panostat asioihin jolla on väliä sinulle? Et asioihin joilla on väliä miehelle? Sen asun merkki ja hinta ovat täysin yhdentekeviä miehelle. Ulkonäkö, materiaali tms, niillä voi olla väliä, mutta siihen ei tarvita 100€, eikä sillä ole mitään väliä onko ne ale-laarista vai Boutiquen premium collectionista.
Harvemmin naiset osaavat valita miehiä miellyttäviä asuja kuitenkaan. Joskus saa jopa lukea miten miehen mielipiteellä ei ole väliä, pääasia että nainen tuntee itsensä seksikkääksi niissä... Eli ne 100€ rintsikat ovat sinua varten, ei miestä varten.
Tottakai minä valitsen sellaiset mitkä omaa silmääni myös miellyttävät? Siis ellei mies ole erikseen sanonut että pitää jostain tietystä. Ne kalliimmat nyt vaan ovat kauniimpia. Kyllä ne ovat miestä varten, en tepastelisi niissä yksinäni kotona.
Miksei kukaan mies anna esimerkkiä millaista huomiointia he naiselta treffeillä kaipaavat? Haloo? Ei voi vaatia jos ei edes tiedä mitä haluaa.
Vierailija kirjoitti:
jghghjfgj kirjoitti:
Sinä missään Amerikassa ole asunut, elokuvia olet kyllä katsellut ja sen näkee. Menepä keskellä yötä hakemaan naista kävelylle, pääset poliisin kyydissä kotiin :D
Eräässä Yhdysvaltojen eteläisessä osavaltiossa olen asunut, mutta siellä ollaankin vähän kliseisiä ja siirappisia muutenkin haha, mutta se teki niistä miehistä mielestäni puoleensavetäviä. Kyllä mua tultiin hakemaan ovelta keskellä yötä, tämä oli kyllä toisaalta vasta kolmansilla treffeillä joten olin jo ehtinyt vähän tutustuakkin ja pystyin luottamaan.
ap
Oliko sulla sellainen keskiverto amerikkalaismies? Muistaakseni etelävaltioissa lihavia on tyyliin 50% aikuisista. Vai vertaatko jotain yhden yön hoitoa mallipojua keskivertoon suomalaiseen?
Aloittaja ja moni muukin nainen haluaa erikoiskohtelua uniikki lumihiutale tyyliin. Ei vain kiinnosta tuo hännystely, perseen nuolenta, imelä ja Hollywood elokuvista opetellut kliseet ja stereotypiat.
Ole kuin Ridge kauniista ja rohkeista, voit ehkä, ehkä saada seksiä jos olet onnekas, lisäksi nainen tulee hukuttaa lahjoihin ja jatkuvaan mielistelyyn, kohteliaisuuksiin ja imarteluun.
Voin ihan suoraan sanoa, että en vain pysty enkä halua olla tuollainen mies, tuntuu niin epäaidolta teeskentelyltä, että hei antaa olla naiset, ei meidän kaikkien ole pakko olla yhdessä, meidän ajatusmaailma ja me olemme niin kaukana toisistamme. Naiset ovat Venuksessa, kun taas minä olen ihan täällä maapallolla.
Mutta kaikille muille hyvää miehen ja naisen etsintää, minä kuittaan itseni ulos tällä kellonlyömällä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tottakai minä valitsen sellaiset mitkä omaa silmääni myös miellyttävät? Siis ellei mies ole erikseen sanonut että pitää jostain tietystä. Ne kalliimmat nyt vaan ovat kauniimpia. Kyllä ne ovat miestä varten, en tepastelisi niissä yksinäni kotona.
Sinun mielestä. Ja herrasmies saattaa sanoa olevansa samaa mieltä, että sinulle jäisi hyvä mieli. Kaikki sinua varten. Tämä on klassinen esimerkki. Toinen on vaikkapa uudet verhot tai koristeet, jolla nainen kaunistelee asuntoa ajatellen miestä, eikä miestä voisi oikeasti vähempää kiinnostaa. Tätä naista ei kiinnosta mistä mies oikeasti pitää, vaan hänen oma kuvitelma siitä, mistä miehen pitäisi pitää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinun mielestä. Ja herrasmies saattaa sanoa olevansa samaa mieltä, että sinulle jäisi hyvä mieli. Kaikki sinua varten. Tämä on klassinen esimerkki. Toinen on vaikkapa uudet verhot tai koristeet, jolla nainen kaunistelee asuntoa ajatellen miestä, eikä miestä voisi oikeasti vähempää kiinnostaa. Tätä naista ei kiinnosta mistä mies oikeasti pitää, vaan hänen oma kuvitelma siitä, mistä miehen pitäisi pitää.
Okei, olen kyllä aina luullut että yleensä miehet pitävät seksihepeniä kiihottavina ja toivovat naisensa niihin pukeutuvan, mutta mummoalkkarit ajavat siis saman asian? No, hyvä tietää, säästyypähän rahat.
Vierailija kirjoitti:
Miksei kukaan mies anna esimerkkiä millaista huomiointia he naiselta treffeillä kaipaavat? Haloo? Ei voi vaatia jos ei edes tiedä mitä haluaa.
Ne oli se tiskikoneena toimiminen ja että maksaa itse huoltoaseman kahvin.
En jaksanut lukea ketjua.
Sellainen tekee vaikutuksen että mies katsoo kauniisti, hymyilee ja kuuntelee. On valmis juttelemaan vaikka mistä nörttiaiheista joista satun olemaan kiinnostunut, kertoo myös omista ajatuksistaan, ei ole kauhean jyrkkä tai vanhoillinen ja kestää jos ajattelen jostain asiasta eri tavalla. Ei hae sääliä eikä ole ressukkamainen. Osoittaa ihastuksensa!
Ruokia ja drinkkejä ei tarvitse maksaa. Tai voidaan maksaa vuorotellen. Joka tapauksessa siihen nyt ei olisi suurta tarvetta koska ulkona syöminen on aika tylsää.
Ei tarvitse keksiä mitään ihmeellisia suuria romanttisia eleitä. Olisi vaivaannuttavaa kuunnella jotain rakkausrunoja tai -lauluja. Elämän kauneus ja romantiikka on pienissä asioissa.
Vierailija kirjoitti:
Eipä noista neuvoista mitään hyötyä ole kun ei ole hyvän näköinen naisten mielestä. Se on kuitenkin se ratkaiseva ensimmäinen kriteeri
Jos nyt poijaat muistasitte taas sitä Hjallista, ja miettisitte, että millä se niitä naisia saa.
Raha ei nyt käy vastaukseksi, ei Keskisen Vesalla tuollaista cv:tä ole.
Vierailija kirjoitti:
Aloittaja ja moni muukin nainen haluaa erikoiskohtelua uniikki lumihiutale tyyliin. Ei vain kiinnosta tuo hännystely, perseen nuolenta, imelä ja Hollywood elokuvista opetellut kliseet ja stereotypiat.
Ole kuin Ridge kauniista ja rohkeista, voit ehkä, ehkä saada seksiä jos olet onnekas, lisäksi nainen tulee hukuttaa lahjoihin ja jatkuvaan mielistelyyn, kohteliaisuuksiin ja imarteluun.
Voin ihan suoraan sanoa, että en vain pysty enkä halua olla tuollainen mies, tuntuu niin epäaidolta teeskentelyltä, että hei antaa olla naiset, ei meidän kaikkien ole pakko olla yhdessä, meidän ajatusmaailma ja me olemme niin kaukana toisistamme. Naiset ovat Venuksessa, kun taas minä olen ihan täällä maapallolla.
Mutta kaikille muille hyvää miehen ja naisen etsintää, minä kuittaan itseni ulos tällä kellonlyömällä.
Voit tietysti vielä identtisille liukuhihnatreffeille mutta älä itke kun et sitä seksiä saa tai toisia treffejä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Arvostaisin jos pyytäisi ulos ja olisi suunnitellut sellaiset treffit joista minä pitäisin. Harva kai ihan kirjaimellisesti identtisiä treffejä tarkoitti, kuten näytät ajattelevan.
*sarkasmi*
Kun osasta kommentteja käy kyllä ilmi, että toivoisitte, että käyttäytyisimme kuin te. Likaiset työvaatteet, tukka repsottaa, 12 h sitten tehty meikki (valuu), neandertal-murina kahvikupin takaa (jonka olen itse maksanut ja itse kantanut pöytään) Shellin nurkkapöydässä, jonne saavuin 5 min. myöhässä, jotta et luule että jotenkin muka halausin tätä tai yrittäisin mielistellä sinua, tai esittää, että olisit kiva ja olisin kiinnostunut. Kysyisin pornosuosikeistasi ja sanoisin, että remppaat sitten mun kämpän.
Kannattaisi varmaan valita ne treffikumppanit vähän paremmin jos kokemus on tuo. Minä olen tapaillut pääosin vain suomalaisia miehiä ja ylivoimainen enemmistö on ollut ihan siistejä, kohteliaita ja juttuakin on riittänyt.
En ole ollut treffeillä AV-palstan henkilöiden kanssa - ne on vasta tulossa. ;) Tuo on tiivistelmä vaikutelmistani tässä änkkäävien parin henkilön toiveista ja siitä ketjusta, jossa puhuttiin ensitreffeillä esitettävästä kysymyksestä pornon suhteen.
Jos näin mies perspektiivistä saa teille naisille kertoa mikä minua suomalaista miestä miellyttää suomalaisessa naisessa. Parasta teissä on, että te ette ole aloituksen kuvauksen kaltaisia prinsessoja joita ilmeisesti Usa on täynnä.
Katson kun minä tykkään urheilla, mökkeillä, saunoa, ottaa alkoholia, hengailla noin muutenkin täysin luontevasti tehden kaikkea mitä päähän juolahtaa sen naisen kanssa, räväköitäkin juttuja niinkuin kavereiden kanssakin tehdään.
Älkää muuttuko suomalaiset naiset tuollaiksi prinsessoiksi, tuo kuulostaa ihan kauhealta ja aika moni suomalainen mies rakastaa suomalaista naista juuri noiden edellä mainittujen asioiden takia.
Vierailija kirjoitti:
Ihan yksinkertaisesti: en usko. Ulkonäkösi vaikuttaa oikein hyvältä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei vaan juuri toisinpäin. Komeilla kasvoilla varustettu mies, jolla on kuitenkin rasvainen ylipitkä tukka ja huonot hampaat, partakin leikkaamatta. Päällä verskat ja haiseva hondalippis. VAI rumemmat kasvot, mutta siisti ja huoliteltu, hyväntuoksuinen ja hoidetut hampaat. Siistit farkut ja juuri hänen vartalolle sopiva kauluspaita. No, naiset yläpeukku jos eka ja alapeukku jos toka!
Minulta vei eka treffeillä jalat alta mies, jonka kasvot oli ihan kirveellä veistetty, ja ehkä hampaatkin vähän ristissä. Mutta hänellä oli siistit vaatteet, silitetty kauluspaita, parturissa oli käyty ja tuoksuakin laitettu, hän katsoi minua kauniisti, avasi oven ja tarjosi kahvin. Ihana mies!
Vierailija kirjoitti:
Eipä noista neuvoista mitään hyötyä ole kun ei ole hyvän näköinen naisten mielestä. Se on kuitenkin se ratkaiseva ensimmäinen kriteeri
Myös oikeinkirjoitus on suurelle osalle naisista tärkeää.
Kannattaisi varmaan valita ne treffikumppanit vähän paremmin jos kokemus on tuo. Minä olen tapaillut pääosin vain suomalaisia miehiä ja ylivoimainen enemmistö on ollut ihan siistejä, kohteliaita ja juttuakin on riittänyt.