Miehet jotka ette saa naista tässä teille ohjeita
Miehet ottakaa mallia tv-sarjoista ja olkaa luovia. Mikään ei ole itselleni enempää turn off kuin mielikuvitukseton, tylsä ja juntti suomalainen mies. Siinä missä amerikkalaiset treffikumppanini ovat vieneet mua piknikille taivasalle, polttaneet ällöromanttisia mixtapeja, tuoneet yllärinä kukkia ja tehneet mulle illallisen, suomalaiset ovat lähinnä vieneet kahville huoltoasemalle (eikä edes tarjonneet sitä kahvikupposta vaikka ovat itse treffeille kutsunut) ja kyselleet sitten että hei milloinkas pannaan. :DDD Suomalainen mies ei osaa edes flirttailla, Amerikkalaiset ovat osanneet pitää kipinää ja jännitystä hienosti olemalla salaperäisiä ja ns. vaikeasti tavoiteltavia ja romanttisia. Suomalaisen käsitys flirttailusta on omien kokemuksieni mukaan ilmeisesti rivoja vitsejä ja epäsuoria viittauksia ja kysymyksiä seksikokemuksista. nice.
Eli jos haluat että naiset pyörii sun ympärillä:
1. _Panosta ulkonäköön_. Ihan oikeasti vuonna 2017 naiset katsoo eniten niitä miehiä jotka on trendikkäitä, pukeutuu hyvin ja huolehtii itsestään. Liian monta suomimiestä tulee hupparissa treffeille, kun taas nainen pistää parastaan. Huoh!
2. Ota vinkkejä vaikka elokuvista, tee romanttisia asioita myös arjessa ja yritä huomata arjen pienetkin romanttiset asiat. Kaikki suomalaiset naiset ei kuitenkaan tykkää ehkä ihan korneimmista jutuista (tai no mä tykkään haha), mutta tee jotain herrasmiesmäistä ja romanttista silti pienemmässä mittakaavassa!
3. Käytä mielikuvitusta, tee treffeistä unohtumattomat ja uniikit. Anna kukkia, avaa ovia, hae ovelta ja vie keskellä yötä katsomaan tähtiä, pidä kädestä, halaa pitkään.
4. Flirttailu ei ole rivoja vitsejä!! Se on katseita, kosketuksia, hymyjä, kiusoittelua ja kehumista.
5. Kaikista tärkeintä on varmaan se että teet naiselle olon että hän olisi ainoa nainen maailmassa, ainoa jota juuri sinä haluat. Älä vastaa puheluihin treffien aikana, älä puhu eksistä, kerro että olet ajatellut juuri häntä jne.
6. Muista että treffeille suostuminen ei ole lupaus tulevaisuudesta, edes seuraavat treffit ei ole itsestäänselvyys. Panosta treffeihin, ole läsnä, keksi puheenaiheita päässäsi jo etukäteen, ole kohtelias ja huomaavainen.
Tässä ois niin paljon mitä haluaisin vielä sanoa mutta laittakaa alle omia vinkkejänne!
T: Asunut Amerikassa, nyt muuttanut Suomeen ja käynyt treffeillä ja traumatisoitunut. :DD
Kommentit (515)
N28 kirjoitti:
Onhan tämä provo? Ihanko oikeasti joku nainen haluaa vielä vuonna 2017 että hänelle auotaan ovet? Ja minä kyllä en tykkäisi siitä, että minut keskellä yötä herätettäisiin katsomaan tähtiä. Anna minun kaikki kestää :D
Joo, todellakin tuossa tarkoitettiin sitä että mies tulee keskellä yötä ryskyttämään oveasi kun olet nukkumassa "NYT TÄHTIÄ KATTOMAAN SIELTÄ!!!" NOOOT.
Vierailija kirjoitti:
N28 kirjoitti:
Onhan tämä provo? Ihanko oikeasti joku nainen haluaa vielä vuonna 2017 että hänelle auotaan ovet? Ja minä kyllä en tykkäisi siitä, että minut keskellä yötä herätettäisiin katsomaan tähtiä. Anna minun kaikki kestää :D
Aloittaja on ihastunut Usan special snowflake ilmiöön.
Ihan globaali ilmiö länsimaissa että painotetaan yhä enemmän individualismiin.
Vierailija kirjoitti:
Minä kun luulin, että riittää kun on oma itsensä. Näyttelijäksikö meidän miesten pitäisi ruveta, lukea monta sivua pitkiä listoja kuinka olla, mitä sanoa ja tehdä. Kuulostaa jo senverran pähkähullulta, että olisiko jo aika teidänkin tulla alas sieltä pilvilinnoista missä ikinä leijuttekin.
Aikuisten naisten kanssa pitäisi ruveta leikkimään elokuvista ja teevee sarjoista opittuja prinsessaleikkejä. Voi luoja näitä avauksia, joskus olen pitänyt suomalaista naista ihan järki-ihmisenä, mutta ilmeisesti aika moni teistä on kaikkea muuta.
Minä en taas mitenkään pysty ymmärtämään, että hyvät käytöstavat ja toisen huomioiminen on jollekkin näyttelemistä joka vaatii erityisen paljon. No, ehkä meidät on kasvatettu eritavalla, minulta nuo tulevat ihan luonnostaan ja teen niitä kaikille, vaikken erityisesti mitään hyötyisikään, hyvä mieli kaikille :)
Kisoihin valmistaumassa kirjoitti:
Ennen kaikki oli niin paljon helpompaa. Nykyään treffeillä käyntikin vaatii jo niin paljon ohjeita ja viilaamista, ettei käytännössä tiedä, miten päin perin pitäisi olla. Vähän sama kuin nämä ohjeet "Näin teet naiseen vaikutuksen nettideiteissä". Tutustu naisen profiiliin hyvin, laadi persoonallinen aloitus ja mitä yhteistä teillä voisi olla, miksi kirjoitit juuri hänelle, kerro itsestäsi jotain tärkeää, kirjoita hauskasti, yritä erottua joukosta, vältä ainakin alussa kirjoitusvirheitä. Sitten, kun olen tehnyt jotain. Ei ei. Tekstisi oli liian pitkä ja en jaksanut lukea loppuun asti, joten seuraava... kiitos.
Tietysti kiva, että joku jaksaa ohjeistaa ja ehkä ajattelee vain auttavansa, mutta täytyy sanoa, että kilpailu on kovaa, kun ei suomalainen "jurrikka" meinaa pärjätä enää omana itsenään ;). Itse olen peruskohtelias, kiltti, ihan mukava ja kiva, mutta harvemmin teen mitään kummoista vaikutusta naisiin. No sentään vanhemmat tädit yleensä pitävät, mutta ikävä kyllä vanhempien tätien tyttäret eivät yhtä usein ;).
Ennen naiset olivat paljon onnettomampia ja kultaisella 60-50-luvulla, jolloin nainen oli lähinnä kotitalouskone, äitien itsemurhat olivat huipuissaan. Teollistuneen yhteiskunnan ansiosta naiset ovat yksilöitä, vapaita liikkumaan, eivätkä ole enää riippuvaisia miehistä ja pystyvät elämään tarvittaessa myös yksin. Naisilla on paljon enemmän oikeuksia ja valinnanvaraa. Tämän takia miesten on ymmärrettävä ettei naisen saanti ole enää itsestäänselvyys, tai edes todennäköistä, jos naisen eteen ei näe vaivaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä kun luulin, että riittää kun on oma itsensä. Näyttelijäksikö meidän miesten pitäisi ruveta, lukea monta sivua pitkiä listoja kuinka olla, mitä sanoa ja tehdä. Kuulostaa jo senverran pähkähullulta, että olisiko jo aika teidänkin tulla alas sieltä pilvilinnoista missä ikinä leijuttekin.
Aikuisten naisten kanssa pitäisi ruveta leikkimään elokuvista ja teevee sarjoista opittuja prinsessaleikkejä. Voi luoja näitä avauksia, joskus olen pitänyt suomalaista naista ihan järki-ihmisenä, mutta ilmeisesti aika moni teistä on kaikkea muuta.
Minä en taas mitenkään pysty ymmärtämään, että hyvät käytöstavat ja toisen huomioiminen on jollekkin näyttelemistä joka vaatii erityisen paljon. No, ehkä meidät on kasvatettu eritavalla, minulta nuo tulevat ihan luonnostaan ja teen niitä kaikille, vaikken erityisesti mitään hyötyisikään, hyvä mieli kaikille :)
Lue tuo aloitus, kukaan ei jumalauta ole normaaleja käytöstapoja tai kohteliaisuutta kritisoimassa vaan jotain houreista ottakaa mallia elokuvista kuten aloittaja ihan itse kirjoittaa.
Hollywood elokuvistako me miehet otetaan mallia, onko joku tietty kohtaus jostain tietystä elokuvasta jota erikseen haluatte suositella. Rupeaa teidänkin jutut jo menemään pikkuisen yli ja lujaa.
Vierailija kirjoitti:
niinettä kirjoitti:
Niin kertokaapa nyt naiset se oikea tapa teidän mielestä miten haluatte että mies ehdottaa seksiä ??
Oletan, että kysyt tosissasi, joten vastaan.
Seksiä ei ehdoteta. Jos tilanne on sellainen että seksiä pitäisi erikseen ehdottaa, siinä tilanteessa ei pidä yrittää harrastaa seksiä.
Seksiin edetään luontevasti tilanteen ja tunnelman asettamissa puitteissa. Hyvät treffit, joiden aikana huomioit naista ja saat tämän tuntemaan olonsa hyväksi, mutta et odota siihen minkäänlaista vastapalvelusta, ovat hyvä alku. Useimmat naiset pitävät seksistä ihan paljonkin, ja johdattelevat itsekin tilanteita siihen suuntaan että seksiä voisi olla, jos kokevat miehen olevan sitä lajia joka huomioi heitä. Naisen huomioimisen pihtaamisessa kunnostautunut mies taas yleensä pihtaa sitä huomioimista myös sängyssä, jolloin seksi jää naisen kannalta aika vähäpätöiseksi kokemukseksi. Siksi tällaisen miehen on kohtalaisen vaikeaa saada naista petiin, varsinkaan sellaista naista jolla on valinnanvaraakin.
t. 47
No minulle voi kyllä ehdottaa ihan suoraankin. Riippuen tilanteesta (se käsittämätön tunnelma; tilanne) ... että mitä sanoja käyttää. Tykkään ihan tuhmistakin sanoista (tässä ei voi käyttää suorempia ilmauksia, kun muutekin nämä viestit deletoidaan koko ajan) ... esim. korvaan kuiskattu sopiva tuhmuus kunnon suutelusessioiden jälkeen toimii ihan suhteen melko alussakin jo. Ei nyt kuitenkaan ihan eka treffeillä kannata kysy, että mennäänkö n...aan.
Suuteleminen on tärkeää. Yleensä ns. alkuvaihe onkin siitä ihana, että miehet suostuu suutelemaan. Se todella kiihottavaa ... sitten se tahtoo vähän käydä kuin noiden kukkasten ja muun romanttisuuden kanssa, että Suomi-miehet ajattelee, että suutelu ei ole seksiä, ja romattisia kun harva niistä on, niin suutelu jää. Se on todella valitettavaa. Koskettelu tietysti myös - silmiin katsominen.
Vielä yksi juttu mistä tykkään todella paljon ja joka on Suomi-miehille kauhistus: tanssiminen. Hitaat työkerhossa korvaa syöden on mieletön viettely - sillä pääsee aika äkkiä petiin asti.
Tuolle yhdelle tiedoksi, länsimaalainen nainen on onnettomampi kuin koskaan ja mt ongelmat on isompia kuin koskaan. Tasa-arvo ei ole onnellisuutta ainakaan lisännyt naisilla vaan päinvastoin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lue tuo aloitus, kukaan ei jumalauta ole normaaleja käytöstapoja tai kohteliaisuutta kritisoimassa vaan jotain houreista ottakaa mallia elokuvista kuten aloittaja ihan itse kirjoittaa.
Hollywood elokuvistako me miehet otetaan mallia, onko joku tietty kohtaus jostain tietystä elokuvasta jota erikseen haluatte suositella. Rupeaa teidänkin jutut jo menemään pikkuisen yli ja lujaa.
Kyse on:
1 Mennään kivemaan paikkaan kuin huoltoaseman kahvio treffeille
2 Neidolle voisi tuoda ruusun ekoilla/tokilla treffeillä ja aina joskus (saa olla itse poimittujakin kukkasia)
3 Neidon pitäisi hakea kotoaan (ei siis tekstata, että olen xxx ABC:n nurkkapöydässä, tuu tänne ja osta ittelles kahvi; oon nurkkapöydässä) ... ei tarvi olla Porche, mutta itse pitäisi olla oven takana mielellään myös pitää kädestä kiinni... julkinen liikenne käy.
4 Miehenkin pitää hieman pukeutua treffeille (ei siis päivän yleisvaatteet)
Ei ollut rakettitieteestä kyse.
Minusta tuli mgtow kun luin aloituksen. Yksi mies poistui parisuhdemarkkinoilta.
Vierailija kirjoitti:
Tuolle yhdelle tiedoksi, länsimaalainen nainen on onnettomampi kuin koskaan ja mt ongelmat on isompia kuin koskaan. Tasa-arvo ei ole onnellisuutta ainakaan lisännyt naisilla vaan päinvastoin.
Tämä tasa-arvo hömpötys on typerä juttu tässä. Meistä naispuolisista väittelijöistä on jokainen sanonut useaan kertaa, että viemme myös teidät miehet vuorollamme treffeille ja maksamme sen pirun kahvikupposen. Ja kohtelemme teitä nätisti. Ruusunkin lupasin (olen ennenkin vienyt ihanalle miehelle).
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ei mutta ois sitä ihanaa kiikkutuolissa muistella ensitreffejä että "JJUUUU vaari se vei minut kesäyönä taivasalle helsinki-vantaan lentokentän kupeen katsomaan nousevia ja laskevia lentokoneita, käperryttiin samaan vilttiin, syötiin mansikoita ja siinä hetkessä sitten tiesin että tää on se mies jonka kanssa loppuelämäni vietän." kun että "vaari se vei minut shellille ja maksettiin omat kahvikupposemme siinä, sitten pantiin toyotan tavaratilassa" aAIAAJAIJAI niitä kultaisia, niin romanttisia muistoja.
Vierailija kirjoitti:
N28 kirjoitti:
Joo, todellakin tuossa tarkoitettiin sitä että mies tulee keskellä yötä ryskyttämään oveasi kun olet nukkumassa "NYT TÄHTIÄ KATTOMAAN SIELTÄ!!!" NOOOT.
Miksi ap sitten erikseen kirjoitti, että keskellä yötä? Illallakin voidaan katsoa tähtiä jos se jotakuta kiinnostaa.
Vierailija kirjoitti:
Et sä sinne Shellille tule alusvaattesillakaan, joten who cares onko sulla punaset vai siniset rintsikat.
Kullanmuru, se on iltahetkeä varten: kysyit, että miten seksiä tulisi ehdottaa.... ja sitten tulee se hetki.
Harmittavaa, että ketjusta on deletoitu yli 20 erittäin hyvää kommenttia.
Iso vehje. Niin saat naisen varmasti. Voit yökerhossa kehua sen kokoa. Se tepsii. Jos sitten nainen pettyy niin ei sille mahda mitään.
Vierailija kirjoitti:
jghghjfgj kirjoitti:
Sinä missään Amerikassa ole asunut, elokuvia olet kyllä katsellut ja sen näkee. Menepä keskellä yötä hakemaan naista kävelylle, pääset poliisin kyydissä kotiin :D
Eräässä Yhdysvaltojen eteläisessä osavaltiossa olen asunut, mutta siellä ollaankin vähän kliseisiä ja siirappisia muutenkin haha, mutta se teki niistä miehistä mielestäni puoleensavetäviä. Kyllä mua tultiin hakemaan ovelta keskellä yötä, tämä oli kyllä toisaalta vasta kolmansilla treffeillä joten olin jo ehtinyt vähän tutustuakkin ja pystyin luottamaan.
ap
HEL-NY oletko se sinä?
Me miehet voidaan olla ilmankin, kiitti neuvoista kuitenkin ja tsemppiä kovasti. Itse en ole yli 10v etsinyt tai ollut kiinnostunut naisista. Olen keksinyt muuta tekemistä.
kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juntti rintsikatko kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehille kysymys jotka peräänkuluttavat täällä että naisilta vaadittava sama: Ihanko oikeasti syvästi ihastuisitte naiseen joka pyytäisi teitä ulos, suunnittelisi treffit, nainen hakisi sinut kotoasi autollaan, ihastelisi uutta huiviasi ja miten oletkaan söpö tänään, avaisi sinulle oven ja auttaisi istumaan riisuen sinulta takin, nainen ojentaisi sinulle tarjoilijalta ostamansa ruusun ja hymyillen iskisi silmää "ruusu kaunokaiselle ;)" ruuan jälkeen nainen nappaisi laskun ja maksaisi sen, veisi sinut kotiin ja yrittäisi suudella. Really?
Kuka sanoi että samaa? Edes jotain vastaavaa panostamista / huomioon ottamista.
Mitä se mielestäsi voisi olla? Itse ainakin laittaudun yleensä treffeille tuntikausia, osaltani pidän keskustelua yllä ja olen kiinnostunut miehen jutuista, kehun miestä jos erityisesti pidän esim hänen hiuksista / paidasta jne. Tuon miehellekkin lisää juomista jos haen itselleni jne.
Ja sitten se seksiosastolle panostaminen: yleensä olen ostanut julmetun kalliit uudet rintsikat ja pikkarit uutta miestä varten. Jotenkin kornia pitää niitä exälle ostettuja. Maksaa jopa 100 e toi setti.
Mutta eihän miestä kiinnosta luksus-rintsikkasi, joten miten se olisi miestä varten? Tarkoin valittu10€n setti kiinasta olisi aivan yhtä hyvät miehelle. Ne kalliimmat on sinua varten.
No kun minulla oli kuvitelma, että olet herrasmies jne.
Niin, eli valehtelisin arvostavani brändi-rintsikoita jotta sinulle jäisi hyvä mieli? Juu, niin varmaan tekisin.
Jos et sitä tarkoittanut, niin kerro vielä miten herrasmiesmäisyys liittyy brändituotteisiin tai muotiin?
Huoh. Yleensä jos ihminen haluaa näyttää erityisen hyvältä, hän ei mene halpahalliin ja kaiva sieltä kirpparilaarista niitä halvimpia asuja. Ymmärrätkö? Vähän edes yritetään panostaa.
Ymmärrätkö että panostat asioihin jolla on väliä sinulle? Et asioihin joilla on väliä miehelle? Sen asun merkki ja hinta ovat täysin yhdentekeviä miehelle. Ulkonäkö, materiaali tms, niillä voi olla väliä, mutta siihen ei tarvita 100€, eikä sillä ole mitään väliä onko ne ale-laarista vai Boutiquen premium collectionista.
Harvemmin naiset osaavat valita miehiä miellyttäviä asuja kuitenkaan. Joskus saa jopa lukea miten miehen mielipiteellä ei ole väliä, pääasia että nainen tuntee itsensä seksikkääksi niissä... Eli ne 100€ rintsikat ovat sinua varten, ei miestä varten.
Tottakai minä valitsen sellaiset mitkä omaa silmääni myös miellyttävät? Siis ellei mies ole erikseen sanonut että pitää jostain tietystä. Ne kalliimmat nyt vaan ovat kauniimpia. Kyllä ne ovat miestä varten, en tepastelisi niissä yksinäni kotona.
Sinun mielestä. Ja herrasmies saattaa sanoa olevansa samaa mieltä, että sinulle jäisi hyvä mieli. Kaikki sinua varten. Tämä on klassinen esimerkki. Toinen on vaikkapa uudet verhot tai koristeet, jolla nainen kaunistelee asuntoa ajatellen miestä, eikä miestä voisi oikeasti vähempää kiinnostaa. Tätä naista ei kiinnosta mistä mies oikeasti pitää, vaan hänen oma kuvitelma siitä, mistä miehen pitäisi pitää.
Okei, olen kyllä aina luullut että yleensä miehet pitävät seksihepeniä kiihottavina ja toivovat naisensa niihin pukeutuvan, mutta mummoalkkarit ajavat siis saman asian? No, hyvä tietää, säästyypähän rahat.
Ei, vaan ne viiden euron kiiltävät vermeet jotka saa sinut näyttämään mielestäsi teinihupakolta.
En olekaan tiennyt, että useat miehet vievät naisia treffeille essonbaariin, tai katsomaan nousevia ja laskevia lentokoneita ja tietenkin pukeutumalla verkkareihin tjsp.
Lienee kuitenkin mielikuvituksen tuotetta nuo eräiden "henkilöiden" havainnot.