Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kuinka laiha sitä sitten miesten mielestä pitää olla?

Vierailija
11.04.2017 |

Olen 160/58kg ja käytän koon 36/38 vaatteita. Olen melko rintava (E) ja hartiani ovat leveähköt, en tiedä vaikuttaako se miesten kokemukseen koostani. Olen tässä lähimenneisyydessä saanut kuulla miehiltä, että minun olisi hyvä hieman laihtua, vaikka sinänsä olen ihan kivannäköinen. Olen normaalipainoinen, mutta rakenteelleni en mitään mahda. Kuinkas perkleen laiha sitä sitten pitäisi olla, että kelpaa?

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
11.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

185cm/70kg

Vierailija
2/19 |
11.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän sopusuhtaisuus ole se juttu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
11.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu varmaan miehestä. Minä pidän jäntevistä kestävyysurheilijoista. Joku toinen sitten pitää jostain toisenlaisesta. Tuohon on mahdotonta antaa vastausta. Luulisi sinun kelpaavan suurimmalle osalle miehistä.

Vierailija
4/19 |
11.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eiköhän sopusuhtaisuus ole se juttu.

Lisään vielä, että sekä laihat että tukevammat kropat on ihan kauniita, jos ruumiinosat ovat toisiinsa sopivia. Mielestäni.

Vierailija
5/19 |
11.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole ihan normaalipainoinen naiseksi.

Vierailija
6/19 |
11.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

64 kilolla BMI olisi normaalipainon ylärajalla. Mielellään alle sen. Muuten vika ei ole painossa vaan jossain muussa. Jos ei muuten, niin omissa parinvalintakriteereissä.

Vierailija
7/19 |
11.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiiä oma emäntä on 165/80 ja ei haittaa.

Vierailija
8/19 |
11.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

voisit AP ajatella sitä ihan maalaisjärjellä,ei kaikki näytä hyvältä(jos edes kukaan?) liian laihana,kato itse peilistä milloin omasta mielestä näytät hyvältä,älä sitä vaakaa tuijota 

Vierailija
9/19 |
11.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tarvitse olla. Kuulostat hyvänkokoiselta. :)

Olen sinua hiukan pitempi ja painavampi ja samalla tavalla harteikas ja rintava. Joskus nuorempana olen ulkomuotoani harmitellut ja toivonut olevani sievä ja siro... mutta ruumiinrakennetta ei voi muuttaa, kuten sanoit.

10/19 |
11.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

normaalipainoinen joka menee pituuden mukaan. Valitettavasti aika monella on väärä kuva normaalipainosta. Puhun nyt liian laihoista tai liian isoista. Siis en sano tätä pahalla mutta kyllä jokasen pitäisi pitää itsestään senverran huolta, mikä menee tuohon normi indeksiin. Ihan vaan jo oman terveydenki vuoksi.

Vierailija
11/19 |
11.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

BMI17.5 - 22 on semmoinen sopiva haarukka, 18-20 paras. BMIn perusteella voisit jokusen kilon kyllä tiputtaa. 

Vierailija
12/19 |
11.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se laihuuskaan kaikkien mielestä hyvä oo, mä oon 167/52 ja muutamaan kertaan kuullu olevani "liian laiha". Jos henkilö on kuitenkin terve, nii turhia tollaset kommentit, pääasia, että ite oon tyytyväinen :)

Vierailija
13/19 |
11.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etkai tosissas aatellu laihuttaa miesten mielipiteiden takia? Toi otanta miehistä, keiden mielipiteitä oot kuunnellu, on kusipäiden mielipide. Vaihda porukkaa.

Vierailija
14/19 |
11.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen pitänyt itseäni ihan hyvänkokoisena ja näppäränä pakkauksena, mutta nyt tuntuu, että olenkin laardivalas ja ruumiinkuvani on jotenkin vääristynyt ja olen "prinsessaharhainen". 

Erikoisena huomiona kuitenkin sitten, että toinen näistä miehistä seuraa instagramissa itseäni paljon isompia lyylejä ja tykkäilee heidän kuvistaan, joten en oikein ymmärrä tätä järjenjuoksua. Olen ehkä sitten jotenkin epäsopusuhtainen lolloineni ja mieshartioineni. 

Vierailija
15/19 |
11.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet tavannut aika erikoisia miehiä. Lienevätkö kaappihomoja, jos naisellinen vartalo ei miellytä vaan pitäisi olla poikamaisempi.

Jos tämä tarina on tosi, kyse ei ole todellakaan siitä, että sinun vartalosi ei miestä miellytä vaan vallankäytöstä. Mies kokeilee, mitä kaikkea olisit valmis hänen vuokseen tekemään. Sitä paitsi voi ajatella, että laihempana et sitten enää kelpaisi muille, normaalivartaloisista pitäville miehille.

Vierailija
16/19 |
11.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen pitänyt itseäni ihan hyvänkokoisena ja näppäränä pakkauksena, mutta nyt tuntuu, että olenkin laardivalas ja ruumiinkuvani on jotenkin vääristynyt ja olen "prinsessaharhainen". 

Erikoisena huomiona kuitenkin sitten, että toinen näistä miehistä seuraa instagramissa itseäni paljon isompia lyylejä ja tykkäilee heidän kuvistaan, joten en oikein ymmärrä tätä järjenjuoksua. Olen ehkä sitten jotenkin epäsopusuhtainen lolloineni ja mieshartioineni. 

Olen saman kokoinen ja pituinen. Aiemmin olen ollut hoikempi, jotenkin iän myötä painoa tulee helpommin, enkä ole seurannut syömisiä kun ennen ei ole tarvinnut. Olen kyllä suht sopusuhtainen ja siro ruumiinrakenteeltani.

Nyt tunnen itseni kieltämättä pyöreäksi, vaikka normi BMI:n sisällä mennään. Olen alkanut tarkailla ruokailutottumuksiani, jotta ajan kanssa muutama kilo tippuisi ja pysyisi poissa. Mieheni ei haluaisi että "laihdutan", vaan pitää kun on enemmän muotoja. Rehellisyyden nimissä sanottava, ettei kuitenkaan varmasti haluaisi että painoa tulisi kovin paljon enää lisää. (Meinaan yli 65kg).

Itseni takia haluan kuitenkin hieman hoikistua. Älä sinä rakas miesten takia laihduta. Et ole lihava. Jos itsestä tuntuu, niin maltillisesti muuta ruokailu- ja liikuntatottumuksiasi. Tärkeintä on kuitenkin olla itse tyytyväinen.

Vierailija
17/19 |
11.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harvoin voi sanoa, kuinka laiha pitäisi olla. Sopusuhtaisuus on varmasti se juttu. Keskimäärin ihmisvartalon muodot korostuvat parhaiten sopivan hoikilla ihmisillä. Siihen ehkä pohjautuu luontainen kiinnostus hoikkaan vartaloon. Aika monet eri vartalotyypit voivat olla silti kauniita. Sopusuhtaisuushan usein edellyttää normaalipainoa.

Vierailija
18/19 |
11.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koskaan et tule olemaan niin laiha tai niin kaunis, että joka ikinen mies sanoisi sinun olevan riittävän hyvä. Aivan kuten kukaan mieskään ei tule koskaan olemaan riittävän komea tai sopivan lihaksikas kaikkien naisten makuun.

19/19 |
12.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinun ei tarvitse tehdä mitään sellaista , mitä joku mies käskee eli juuri tätä "laihduta". Ja on myös terveitäkin pyöreitä ja lihavia. Ei lihavuus aina tarkoita, että sellaisilla olisi automaattisesti heti joku sairaus. Mielummin pyöreä tai lihava, mutta terve kuin liian laiha, joka kyttäilee jokaista suupalaa ja ehkäpä kamppailee jonkun syömishäiriön kanssa.

Maailma olisi parempi paikka, jos ihmiset lopettaisivat tämän ikuisen vertailun ja puheet "sinun täytyy olla tälläinen, jotta kelpaat"

Itse ajattelen asian niin, että jos en kelpaa tämän näköisenä, niin etsikööt paremman sitten. En todellakaan aio muuttaa jotain ulkonäössäni vain sen takia, että kumppani sitä haluaisi. Ja jis haluaa vaikkapa laihtua, niin sen pitäisi olla oma päätös, eikä käsky toiselta. Ja tämä pätee sekä naisiin että miehiin.

Olette parhaita juuri sellaisina kuin olette! <3