Danny matkusti bisnesluokassa lemmenlomalle – turistiluokkaan tyytynyt Erika-rakas tunnustaa Iholla-sarjassa: ”Ei olisi rahoja siihen”
http://www.is.fi/viihde/art-2000005165511.html
Pariskunnan lemmenloma alkoi lennolla Phuketiin. Pari ei kuitenkaan viettänyt lentomatkaa yhdessä, sillä Erika Vikmanin istumapaikka oli koneen takaosassa.
– Kävin moikkaamassa Dannya tuolla bisnesluokassa. Tein havainnon, että vois huonomminkin olla asiat. Hyvä että ne edes päästi mua sinne käymään, Vikman kuvailee bisnesluokan olosuhteita vaikuttuneena.
23-vuotias tangokuningatar toteaa myöhemmin jaksossa turistiluokan olevan hänelle aivan riittävä tapa matkustaa.
– Sen verran mulla on järkeä päässä ja haluan pitää kiinni taloudestani, että kyllä se turistiluokka on ihan ok mulle. Oon kuitenkin nuori ja suht pienikokoinen ihminen, eikä mulla olisi mitään rahojakaan laittaa bisnesluokkiin, Vikman kertoo kameralle.
Kommentit (46)
Vierailija kirjoitti:
Jotenkin tuosta Erikasta saa todella stressaantuneen kuvan ja taitaa muutenkin tyttö olla vähän "hukassa".Tietenkin jos suhde ei ole vielä julkinen eikä haluta Seiska-lehden toimittajaa perään niin lennot eri luokissa on ymmärrettävää.Danny ei selvästikään ole mikään "sugardaddy" joka maksaa nuoremman rakastajattarensa kulut.Taustalta kuuluu Dannyn kommentointia siihen tyyliin ettei selvästikään pidä Erikan kuvausprojektista.Eikä Danny halua olla kuvissa.
Huvittavaa että puolet lomasta menee siihen että pitäisi saada kuva jollekin typerälle toimittajalle ja saada Danny suostumaan siihen.Sitten Erika huolestuu lehtijutusta johon ei ole edes antanut haastattelua.Ei selvästikään osaa vielä pelata julkisuuden kanssa.Saako Erika rahat noista yhdessä Dannyn kanssa otetuista kuvista?
Dannyhan on niin sugardaddy kun vaan voi olla ja todellakin maksaa Erikan lennot, se on ihan varma. Miksi muka köyhä Erika laittaisi viimeiset rahansa jatkuviin elteläreissuihin. Oliko tämä nyt jo kolmas reissu pienen ajan sisään?
Tässä suhteessahan asiat on tyystin toisin, kun aikanaan Armin kanssa. Silloin Danny hyväksikäytti nuorta ja viatonta Armia, mutta nyt onkin roolit vaihtuneet, kun tämä Erika vie vanhaa Dannya, kuin litranmittaa. Danny on antanut hänelle firman auton käyttöön ja kuskaa häntä milloin minnekin päin etelää. Mikäs siinä on nuoren köyhän tytön ollessa.
Vierailija kirjoitti:
Just käytiin miehen kanssa lomalla, mulla olis lentopisteitä ollu upgradata itseni businessluokkaan mutta mieheni ei lennä niin paljon joten hän olisi joutunut maksamaan rahalla. Olisihan se ollu kiva siellä siemailla skumppaa ja istua leveästi, mutta menin kyllä miehen mukana turistiluokkaan koska aika suolainen hinta olisi tullut miehelle maksettavaksi. Ei tulisi mieleenkään matkustaa eri luokissa miehen kanssa!
Jos olisit miestäsi 50v vanhempi julkkis, etkä halua tulla miehesi kanssa kuvatuksi yhdessä seiskan kääk-juoruihin, niin tilanne varmaan eri.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jotenkin tuosta Erikasta saa todella stressaantuneen kuvan ja taitaa muutenkin tyttö olla vähän "hukassa".Tietenkin jos suhde ei ole vielä julkinen eikä haluta Seiska-lehden toimittajaa perään niin lennot eri luokissa on ymmärrettävää.Danny ei selvästikään ole mikään "sugardaddy" joka maksaa nuoremman rakastajattarensa kulut.Taustalta kuuluu Dannyn kommentointia siihen tyyliin ettei selvästikään pidä Erikan kuvausprojektista.Eikä Danny halua olla kuvissa.
Huvittavaa että puolet lomasta menee siihen että pitäisi saada kuva jollekin typerälle toimittajalle ja saada Danny suostumaan siihen.Sitten Erika huolestuu lehtijutusta johon ei ole edes antanut haastattelua.Ei selvästikään osaa vielä pelata julkisuuden kanssa.Saako Erika rahat noista yhdessä Dannyn kanssa otetuista kuvista?Dannyhan on niin sugardaddy kun vaan voi olla ja todellakin maksaa Erikan lennot, se on ihan varma. Miksi muka köyhä Erika laittaisi viimeiset rahansa jatkuviin elteläreissuihin. Oliko tämä nyt jo kolmas reissu pienen ajan sisään?
Tässä suhteessahan asiat on tyystin toisin, kun aikanaan Armin kanssa. Silloin Danny hyväksikäytti nuorta ja viatonta Armia, mutta nyt onkin roolit vaihtuneet, kun tämä Erika vie vanhaa Dannya, kuin litranmittaa. Danny on antanut hänelle firman auton käyttöön ja kuskaa häntä milloin minnekin päin etelää. Mikäs siinä on nuoren köyhän tytön ollessa.
Minullekin tuli vaikutelma tuosta, kuinka oikein korostettiin, että Danny ei maksa, että kyseessä oli harkittu keino yrittää saada julkisuuskuva sellaiseksi, kuin itse halutaan. Eikös se ollut Erikan motiivi koko touhuun, näin on ainakin itse kertonut. Hiukan kömpelöä julkisuuskuvan muokkausta kyllä.
Vierailija kirjoitti:
Kuka tämä kamera on ollut jolle Erika asian kertoi?
Iholla-kamera, jolla kuvasi itseään ja jolle kertoo sen, minkä haluaa ihmisten hänestä "tietävän".
edelleen ei köyhä, mutta joskus myös kipee kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Just käytiin miehen kanssa lomalla, mulla olis lentopisteitä ollu upgradata itseni businessluokkaan mutta mieheni ei lennä niin paljon joten hän olisi joutunut maksamaan rahalla. Olisihan se ollu kiva siellä siemailla skumppaa ja istua leveästi, mutta menin kyllä miehen mukana turistiluokkaan koska aika suolainen hinta olisi tullut miehelle maksettavaksi. Ei tulisi mieleenkään matkustaa eri luokissa miehen kanssa!
Entäpä sitten, jos TOISELLA teistä olisi vaikka polvi silleen kipee, että sitä on helpompi pitää suorana. Muutaman tunnin jälkeen alkais kipuja....
Itse olisin laittanu pisteillä toisen businekseen, mutta en olisi maksanu turhaan 'tervettä' sinne.
Näin se on, kun ei OSATA varata käytäväpaikkaa ja suoristaa sitä koipea siellä.
Noloa on mieluumminkin se, että sinä et tajua, että kyseessä on ihan puhdas lavastus tv-ohjelmaa varten. Tehdään Erikasta vähän parempaa ihmistä, kun ei siivestäkään rikasta papparaista, eikä olekaan tämän rahojen perään. Myös Dannykin saa siinä muka lisää arvostusta, kun ei olekaan rahalla lahjonut nuorta tyttöä tyttöystäväkseen. Kyllähän nuo reissut menee 100 prosenttisesti Dannyn kukkarosta, kuten on mennyt aiemmatkin reissut, se on ihan satavarma juttu. Mistä ihmeestä köyhä mimmi tekee muka rahaa jatkuvaan etelän reissailuun?