Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Danny matkusti bisnesluokassa lemmenlomalle – turistiluokkaan tyytynyt Erika-rakas tunnustaa Iholla-sarjassa: ”Ei olisi rahoja siihen”

Vierailija
11.04.2017 |

http://www.is.fi/viihde/art-2000005165511.html
Pariskunnan lemmenloma alkoi lennolla Phuketiin. Pari ei kuitenkaan viettänyt lentomatkaa yhdessä, sillä Erika Vikmanin istumapaikka oli koneen takaosassa.

– Kävin moikkaamassa Dannya tuolla bisnesluokassa. Tein havainnon, että vois huonomminkin olla asiat. Hyvä että ne edes päästi mua sinne käymään, Vikman kuvailee bisnesluokan olosuhteita vaikuttuneena.

23-vuotias tangokuningatar toteaa myöhemmin jaksossa turistiluokan olevan hänelle aivan riittävä tapa matkustaa.

– Sen verran mulla on järkeä päässä ja haluan pitää kiinni taloudestani, että kyllä se turistiluokka on ihan ok mulle. Oon kuitenkin nuori ja suht pienikokoinen ihminen, eikä mulla olisi mitään rahojakaan laittaa bisnesluokkiin, Vikman kertoo kameralle.

Kommentit (46)

Vierailija
21/46 |
12.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Danny ei edistä Erikan musiikkiuraa, paremminkin tekee Erikan naurettavaksi.

Vierailija
22/46 |
12.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Dannylla on ihana tukka.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/46 |
12.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Just käytiin miehen kanssa lomalla, mulla olis lentopisteitä ollu upgradata itseni businessluokkaan mutta mieheni ei lennä niin paljon joten hän olisi joutunut maksamaan rahalla. Olisihan se ollu kiva siellä siemailla skumppaa ja istua leveästi, mutta menin kyllä miehen mukana turistiluokkaan koska aika suolainen hinta olisi tullut miehelle maksettavaksi. Ei tulisi mieleenkään matkustaa eri luokissa miehen kanssa!

Toi nyt on ihan eri, et ole varmaan yhtä rikas kuin iso D

Pointti olikin siinä että en matkustaisi eri luokassa miehen kanssa jo yhdessä lomalle lähdetään, mies on varakas ja voisi maksaa kyllä sen upgraden itse mutta minustakin hinta-laatusuhde tuossa ei ole niin kohdillaan että siitä välttämättä maksaisi. Jos taas minä haluaisin matkustaa businessluokassa pisteilläni ja mieskin mutta hänellä ei olisi varaa niin maksaisin miehelleni tai menisin turistiluokkaan. Jos taas en voisi jostain syystä mennä turistiluokkaan niin maksaisin mieheni ylempään luokkaan.

Vierailija
24/46 |
12.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Danny ei edistä Erikan musiikkiuraa, paremminkin tekee Erikan naurettavaksi.

Mikä Erikan musiikkiura? Käyn melko usein tanssipaikoissa ja kuuntelen iskelmää soittavia radiokanavia, mutta harvoinpa Erikaan näissä yhteyksissä törmää.

Vierailija
25/46 |
12.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, koko suhde on niin outo ja vastenmielinen, että tämä on ihan linjassa.

Vierailija
26/46 |
12.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan ajatellut, että ikäero olisi minulle ulkopuolisena jokin issue, mutta jokin raja siinäkin näköjään on. Ei se vielä mitään, että on ikäeroa 10 vuotta tai että on isänsä ikäisen miehen kanssa. Mutta että nainen on ISOISÄNSÄ ikäisen miehen kanssa, niin se tuntuu jo ihan hullulta. On pakko todeta, että suvaitsevaisuuteni rajat ovat tulleet yllättäen vastaan. Ymmärrän nyt hieman paremmin niitä, joiden on vaikea kohdata homoja jonkin ihmeellisen ällötyksen takia, kun homosuhde on ajatuksena niin kumma. Minä voin käsittää homouden vaikka olenkin hetero, mutta tuollaista ikäeroa en voi käsittää.

Noista matkustusjärjestelyistäkin näkee, että ihan eri elämää eletään. Mutta mitäpä se voisi muuta ollakaan, kun toinen on vanhus ja toinen melkein vielä teini...

Vierailija
27/46 |
12.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi helvetti mikä äijä! :D joo siis mekin käydään miehen kanssa aina lomalla, miehellä ei ole varaa kun motelliin, niin on sitten siellä ja minä 5 tähden hotellissa. Vilkutellaan välillä sieltä toisillemme. Miehellä ei ole myöskään varaa syödä hienoissa ravintoloissa, niin käy snäkärillä ja tulee sit pitää mulle seuraa kun mä syön :)

Vierailija
28/46 |
12.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mediatemppu koko suhde. Klikkauksia virtaa.

Vierailija
29/46 |
12.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En minäkään tyttöystävän matkoja maksais. Joten lopettakaan toi omaan mieheenne vertaaminen

Hä? Vertaamme omiin miehiimme, koska ei tulisi mieleenkään että he tekisivät meille noin tai me heille! Teidän suhteenne kuulostaa.. Kivalta..

Vierailija
30/46 |
12.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksiii... miksiiiiiiii?? Eeerika. Valoja päälle.

Lemmenlomalle lennetään käsi kynkässä. Jos parempituloinen haluaa bisnesluokkaan niin kustantaa toisenkin paikan, muuten lennetään yhdessä köyhien luokassa.

Ehkä meidän muiden tulee laittaa valot päälle.

Danny ja Erika lienevät täysin tietoisia siitä ettei kyseessä ole mikään lemmenloma vaan käytänöllinen suhde.

Danny saa nuorta pesää, Erika saa apuja musiikkiuraansa.

Surullista.

Vierailija
31/46 |
12.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

oksennus :D

Vierailija
32/46 |
12.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkohan se Eerika nukkunut jossain kämäisessä hostellissa ja päässyt sitten päivisin käymään Dannyn hotellin altaalla? Niin noloa, eikö tuo tyttöparka tajua.

Vierailija
33/46 |
12.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erika! Jätä se sika! Ansaitset parempaa!

Vierailija
34/46 |
12.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä danyllä on rahaa.Olen käynyt sen talossa sisällä jokaisessa huoneessa ja niitä riittää.

Vierailija
35/46 |
12.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Erika! Jätä se sika! Ansaitset parempaa!

Ansaitseeko? Miksi kukaan parempi huolisi tuollaista ukeille saksensa avaavaa sekopäätä?

Vierailija
36/46 |
12.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös Karkkipäivän Sanni elä samanlaista elämää miehensä kanssa? Yhteisilläkin matkoilla mies syö Michelin-tähden ravintoloissa ja Sanni hostellissa purkkitonnikalaa. Heillä ei ilmeisesti edes vastaavaa ikäeroa.

Vierailija
37/46 |
12.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikös Karkkipäivän Sanni elä samanlaista elämää miehensä kanssa? Yhteisilläkin matkoilla mies syö Michelin-tähden ravintoloissa ja Sanni hostellissa purkkitonnikalaa. Heillä ei ilmeisesti edes vastaavaa ikäeroa.

Oikeastiko? Tuollainen olisi aika järkyttävää. Mieluummin olisin yksin kuin tuollaisen kitupiikin matkassa.

Vierailija
38/46 |
12.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oikeastiko? Tuollainen olisi aika järkyttävää. Mieluummin olisin yksin kuin tuollaisen kitupiikin matkassa.

Joo, ei tietoa siitä onko syy miehessä vai Sannin haluttomuudessa olla toisen "elätettävänä". Erikoista joka tapauksessa.

Vierailija
39/46 |
12.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenkin tuosta Erikasta saa todella stressaantuneen kuvan ja taitaa muutenkin tyttö olla vähän "hukassa".Tietenkin jos suhde ei ole vielä julkinen eikä haluta Seiska-lehden toimittajaa perään niin lennot eri luokissa on ymmärrettävää.Danny ei selvästikään ole mikään "sugardaddy" joka maksaa nuoremman rakastajattarensa kulut.Taustalta kuuluu Dannyn kommentointia siihen tyyliin ettei selvästikään pidä Erikan kuvausprojektista.Eikä Danny halua olla kuvissa.

Huvittavaa että puolet lomasta menee siihen että pitäisi saada kuva jollekin typerälle toimittajalle ja saada Danny suostumaan siihen.Sitten Erika huolestuu lehtijutusta johon ei ole edes antanut haastattelua.Ei selvästikään osaa vielä pelata julkisuuden kanssa.Saako Erika rahat noista yhdessä Dannyn kanssa otetuista kuvista?

Vierailija
40/46 |
12.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka tämä kamera on ollut jolle Erika asian kertoi?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme viisi