Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Auttakaa ihan uutta osakeomistajaa. Mitä voi yhtiökokouksessa esittää?

Vierailija
11.04.2017 |

Eli nyt on tulossa eka yhtiökokous koskaan minulle. Asialista oli selkeä ja lopussa on kohta muut asiat. Voinko siellä kysyä lupaa rakentaa seinä? Eli minun asunnossa on yksi makuuhuone mihin haluaisin laittaa väliaikaisen kevytrakenteisen väliseinän niin että lapsille tulee omat huoneet kun ovat pieniä. Sitten kun muuttavat pois tai jos itse myyn asunnon poistan sen. Onko tällainen asia sellainen mitä voi esittää kokouksessa? Pitääkö olla etukäteen jotain tietoa annettu tästä? En vielä tiedä myöskään milloin minulla on varaa rakentaa seinä mutta haluan että lupa on valmiina.

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
11.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole muuten ihme ettei yhtiökokouksiin ole paljonkaan osallistujia. Tämän ketjun perusteella en halua edes mennä sinne. En varmasti osaa mitään siellä sanoa oikein..... :( ap

Samaa mieltä. Siellä on ihan varmasti aina äänessä vain ne, jotka asioista kunnolla jotain ymmärtävät. Kun itsellä ei ole parempaa tietämystä rakentamisesta tai siihen liittyvistä lainsäädännöistä, niin mitä minä turhaan vaivaudun paikalle ihmettelemään. Jos nyt tulisi joku elämää suurempi äänestystilanne, niin silloin voisin mennä antamaan ääneni.

Vierailija
22/23 |
11.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole muuten ihme ettei yhtiökokouksiin ole paljonkaan osallistujia. Tämän ketjun perusteella en halua edes mennä sinne. En varmasti osaa mitään siellä sanoa oikein..... :( ap

Samaa mieltä. Siellä on ihan varmasti aina äänessä vain ne, jotka asioista kunnolla jotain ymmärtävät. Kun itsellä ei ole parempaa tietämystä rakentamisesta tai siihen liittyvistä lainsäädännöistä, niin mitä minä turhaan vaivaudun paikalle ihmettelemään. Jos nyt tulisi joku elämää suurempi äänestystilanne, niin silloin voisin mennä antamaan ääneni.

Ja loput on hiljaa, ei uskalleta sanoa mitään, kun hallituksen pj. mitätöi talon ongelmia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
11.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parempi että et esitä mitään, olet vain oma itsesi. Se toimii luultavasti pitkän päälle parhaiten, riippuen toki tavoitteistasi.