Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi miehen haluttomuus parisuhteessa on isompi ongelma kuin naisen haluttomuus?

Vierailija
11.04.2017 |

Siksi, kun joka paikassa korostetaan sitä, että nainen kyllä saa seksiä koska tahansa niin paljon kuin haluaa - ellei ole ihan petolinnun perse.

Kommentit (47)

Vierailija
41/47 |
11.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lisäksi nainen kiihottuu siitä, että mies haluaa häntä kun taas mies kiihottuu siitä naisesta. Nainen tavallaan kiihottuu itsestään (enkä tarkoita tässä nyt automaatiota).

Aivan. Naisen rakkauskin on vain valhe ja petollinen. Mies haluaa rakastaa ja rakastella naistaan, nainen haluaa _olla_ rakastettu ja haluttu. Naisen koko eläminen pyöri oman kelpuuvuuden ja itsetunnon kohotuksen ympärillä. Siksi esim. muoti, kosmetiikka, kosmetologia ja instat/facet ovat yleisin naisten "harrastus".

Todella iso osa nuorista naisista elää sellaista elämää jossa ei ole muuta kuin kaunistautuminen, kaikki toiminta liittyy itseen.

Vierailija
42/47 |
11.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/47 |
11.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehen haluttomuus aiheuttaa pahemman parisuhdekriisin. Koska miehen haluttomuus on "tabu" myös sille haluttomalle miehelle itselleen. Hän välttelee kaikkea keskustelua aiheesta, koska ei pysty itse käsittelemään omaa haluttomuuttaan. Miehen itsetunto kärsii kun mies tajuaa olevansa haluton eikä se halukas "supermies", joka hänen pitäisi olla, ja kuka nyt haluaisi puhua asioista jotka murentaa omaa itsetuntoa. Naisen haluttomuus taas on "sallittua", ja naiset pystyvät puhumaan siitä ja uskaltavat puhua siitä. Asiat mitkä on "tabuja" parisuhteessa, muodostuvat isoiksi ongelmiksi, puhumattomuuden möröiksi. Vaikeat asiat, mistä toinen ei suostu keskustelemaan vaan vetäytyy hiljaisuuteen, tuhoavat parisuhteen. 

Aika harva nainenkaan haluaa/kykenee keskustelemaan miehensä kanssa haluttomuudestaan. Ehkä sitten ystävien kanssa puhuminen on eri asia, en tiedä siitä.

Vierailija
44/47 |
11.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
45/47 |
11.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

velttoeipysty kirjoitti:

Jos mies on haluton, niin keppi ei jäykisty ja seksin harrastaminen on mahdotonta.  Vaikka nainen onkin haluton, on hän teknisesti aina valmis.

Mielestäni nämä ovat oikeat syyt.

No eihän ole. Naisenkin pitää kostua ja kiihottua ennen seksiä.

Joo, prostituoidutkin kiihottuvat 10 kertaa päivässä jokaisen kaljamahaisen ja kaljuuntuneen ukkelin kohdalla. Koska eihän nainen voi harrastaa yhdyntää ilman että on kostunut ja kiihottunut.

Prostituoidut saattavat käyttää liukkaria, jotta homma onnistuisi. Yhdyntä ilman kiihottumista ja kostumista tuntuu pahalta, oli liukkaria tai ei, mutta liukkarin avulla yhdyntä kuitenkin saadaan suoritettua. Nainen ei siis ole aina valmis yhdyntään teknisestikään, vaan tarvitsee laittaa sitä liukkaria jos ei muuten onnistu. Senkään avulla itse yhdyntä ei tunnu hyvältä jos ei ole kiihottunut.

Vierailija
46/47 |
12.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

velttoeipysty kirjoitti:

Jos mies on haluton, niin keppi ei jäykisty ja seksin harrastaminen on mahdotonta.  Vaikka nainen onkin haluton, on hän teknisesti aina valmis.

Joten mies ei voi nuolla ja sormettaa ja käyttää dildoa?

Toki sekä mies että nainen voivat tyydyttää toisen osapuolen, vaikka itse olisivat haluttomia, mutta itse en kyllä haluaisi sekstailla ihmisen kanssa, joka ei sitä halua ja tekisi sitä vain teknisenä suorituksena ja palveluksena toiselle. Oma haluton mieheni ei ole tätä ehdottanut itse enkä minä ole myöskään vaatinut. Tilanne ylipäänsä on minulle naisena jotenkin nöyryyttävä ja jos toinen ihminen velvollisuudesta, ilman omaa halua, tyydyttäisi minut niin sekään ei tuntuisi muulta kuin nöyryyttävältä. Kyse kun ei ole pelkästään seksin puutteesta vaan oikeastaan siitä, että oletko hyväksytty, haluttu ja toivottu. Vaikka haluttomuuden syyt olisivat haluttoman libidossa eikä puolisossa niin nuo kysymykset silti riivaavat sitä, joka joutuu kokemaan torjuntaa ja hylkäämisen tunnetta.

Vierailija
47/47 |
12.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

velttoeipysty kirjoitti:

Joten mies ei voi nuolla ja sormettaa ja käyttää dildoa?

Toki sekä mies että nainen voivat tyydyttää toisen osapuolen, vaikka itse olisivat haluttomia, mutta itse en kyllä haluaisi sekstailla ihmisen kanssa, joka ei sitä halua ja tekisi sitä vain teknisenä suorituksena ja palveluksena toiselle. Oma haluton mieheni ei ole tätä ehdottanut itse enkä minä ole myöskään vaatinut. Tilanne ylipäänsä on minulle naisena jotenkin nöyryyttävä ja jos toinen ihminen velvollisuudesta, ilman omaa halua, tyydyttäisi minut niin sekään ei tuntuisi muulta kuin nöyryyttävältä. Kyse kun ei ole pelkästään seksin puutteesta vaan oikeastaan siitä, että oletko hyväksytty, haluttu ja toivottu. Vaikka haluttomuuden syyt olisivat haluttoman libidossa eikä puolisossa niin nuo kysymykset silti riivaavat sitä, joka joutuu kokemaan torjuntaa ja hylkäämisen tunnetta.

Miten tuo eroaa siitä mitä mies tuntee tullessaan torjutuksi? Ei mitenkään.

Miksi siis miehen haluttomuus olisi jotenkin vakavampi ongelma kuin naisen haluttomuus?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän kahdeksan