Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi miehen haluttomuus parisuhteessa on isompi ongelma kuin naisen haluttomuus?

Vierailija
11.04.2017 |

Siksi, kun joka paikassa korostetaan sitä, että nainen kyllä saa seksiä koska tahansa niin paljon kuin haluaa - ellei ole ihan petolinnun perse.

Kommentit (47)

Vierailija
21/47 |
11.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

koska nainen voi antaa paneskella ja vaan makoilla jos ei huvita. miehelle isompi ponnistus haluttomana yrittää vääntäytyä puuhiin. tämä tietenkin tapauksissa ei just ny huvita mutta koska välitän susta niin anna mennä-tapauksissa, pitkäkestoisessa haluttomuudessa molempien haluttomuus yhtä vakavaa.

MIKSI mies ei yhtä lailla voi nuolla, sormettaa ja käyttää dildoa? Miksi mies saa aina sen saatanan munan perusteella päättää seksistä?

Yksinkö mies siitä seksistä päättää?

Juurihan täälläkin on taas perusteltu, että nainen voi haluttomanakin suostua seksiin, mutta mies ei. Vaikkei se pidä lainkaan paikkaansa. Seksi on muutakin kuin penis vaginassa.

Oikeesti onko? Miksi naiset sitten on niin pirun orgasmikeskeisiä, että se sitten pitää saada dildolla tai nuolemalla? Seksihän on muutankin kuin vain penis vaginassa ja orgasmi.

Niin? Mies voi tuottaa sen orgasmin naiselle juuri nuolemalla tai hieromalla tai dildolla, jos ei halua itse seksiä. Aivan samoin kuin nainen voi antaa miehen panna, vaikkei itse haluaisi seksiä. Tässä ei ole mitään sukupuoleen perustuvaa eroa oikeasti. Miehet ovat vain tottuneet yksin päättämään seksistä.

En minä kyllä naisena pysty vain antamaan yhdyntää. Tuntuu todella pahalta sellainen.

en myöskään saa tyydytystä suu-tai käsiseksistä, joten tarvitsen itse yhdynnän silloin kun olen kiihottunut.

Vierailija
22/47 |
11.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

koska nainen voi antaa paneskella ja vaan makoilla jos ei huvita. miehelle isompi ponnistus haluttomana yrittää vääntäytyä puuhiin. tämä tietenkin tapauksissa ei just ny huvita mutta koska välitän susta niin anna mennä-tapauksissa, pitkäkestoisessa haluttomuudessa molempien haluttomuus yhtä vakavaa.

MIKSI mies ei yhtä lailla voi nuolla, sormettaa ja käyttää dildoa? Miksi mies saa aina sen saatanan munan perusteella päättää seksistä?

Juurihan täälläkin on taas perusteltu, että nainen voi haluttomanakin suostua seksiin, mutta mies ei. Vaikkei se pidä lainkaan paikkaansa. Seksi on muutakin kuin penis vaginassa.

Oikeesti onko? Miksi naiset sitten on niin pirun orgasmikeskeisiä, että se sitten pitää saada dildolla tai nuolemalla? Seksihän on muutankin kuin vain penis vaginassa ja orgasmi.

Niin? Mies voi tuottaa sen orgasmin naiselle juuri nuolemalla tai hieromalla tai dildolla, jos ei halua itse seksiä. Aivan samoin kuin nainen voi antaa miehen panna, vaikkei itse haluaisi seksiä. Tässä ei ole mitään sukupuoleen perustuvaa eroa oikeasti. Miehet ovat vain tottuneet yksin päättämään seksistä.

En minä kyllä naisena pysty vain antamaan yhdyntää. Tuntuu todella pahalta sellainen.

en myöskään saa tyydytystä suu-tai käsiseksistä, joten tarvitsen itse yhdynnän silloin kun olen kiihottunut.

Oletpa rajoittunut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/47 |
11.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

velttoeipysty kirjoitti:

Jos mies on haluton, niin keppi ei jäykisty ja seksin harrastaminen on mahdotonta.  Vaikka nainen onkin haluton, on hän teknisesti aina valmis.

Mielestäni nämä ovat oikeat syyt.

Koska naisella on emätin, hän on aina teknisesti valmis?

Vähänpä poikakulta naisista ymmärrät.

Ja sinä luulet tyttökulta luulet tietäväsi naisista kaikein, kun satut olemaan supuoleltasi nainen? Koska naisilla on emätin, hänhän on aina teknisesti valmis. Kyllä sen peniksen tavalla tai toisella sinne saa kuten esim. peräaukkoon.

Mutta ei se tunnu hyvältä jos nainen ei ole kiihottunut. Naisen pitää olla kiihottunut ja märkä ennen yhdyntää. Jos emätin ei ole liukas, niin yhdyntä on epämukavaa molemmille osapuolille.

Vierailija
24/47 |
11.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluton mies on friikki. Miehen KUULUU haluta, testosteroni määrittelee sen. Jos mies ei halua, jokin on vialla. Haluttomuus naisella taas on täysin normaalia.

Vierailija
25/47 |
11.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletpa rajoittunut.

Kuinka niin? Ei kaikki vaan tunnu kaikista fyysisesti hyvältä. Itse tarvitsen emättimen sisäistä hyväilyä.

Vierailija
26/47 |
11.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska juuri naisen pitää saada tuntea itsensä halutuksi. Mies taas on se haluaja. Nainen tuntee itsensä arvottomaksi jos ei saa olla halun ja huomion kohde. Siksi nainen meikkaa, värjää hiuksensa ja koristautuu ja mies ei.

Vierailija
27/47 |
11.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisäksi nainen kiihottuu siitä, että mies haluaa häntä kun taas mies kiihottuu siitä naisesta. Nainen tavallaan kiihottuu itsestään (enkä tarkoita tässä nyt automaatiota).

Vierailija
28/47 |
11.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

velttoeipysty kirjoitti:

Jos mies on haluton, niin keppi ei jäykisty ja seksin harrastaminen on mahdotonta.  Vaikka nainen onkin haluton, on hän teknisesti aina valmis.

Koska naisella on emätin, hän on aina teknisesti valmis?

Vähänpä poikakulta naisista ymmärrät.

Ja sinä luulet tyttökulta luulet tietäväsi naisista kaikein, kun satut olemaan supuoleltasi nainen? Koska naisilla on emätin, hänhän on aina teknisesti valmis. Kyllä sen peniksen tavalla tai toisella sinne saa kuten esim. peräaukkoon.

No ei ole, usko jo. 

Vierailija
29/47 |
11.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska juuri naisen pitää saada tuntea itsensä halutuksi. Mies taas on se haluaja. Nainen tuntee itsensä arvottomaksi jos ei saa olla halun ja huomion kohde. Siksi nainen meikkaa, värjää hiuksensa ja koristautuu ja mies ei.

Näinhän naiset kovasti yrittävät todistella. Eivät vaan ole valmiita tasa-arvoiseen suhteeseen. Muutenkin vanhoja hyviä tapoja ja rooleja ylläpidetään silloin kun se naisille sopii.

Vierailija
30/47 |
11.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miesten (miehen - onko täällä muita kuin yksi keskenkasvuinen) ääliömäisyys kyllä taas oikein loistaa tässä ketjussa.

Miesten haluttumuus on tabu, joka ylipäätään on nostettu puheenaiheeksi vasta muutama vuosi sitten. Sitä ennen oli lähes mahdotonta jopa ajatella, että mies voisi olla haluton, tai parisuhteessa se, jolla on aina pää kipeä. Eihän nyt Luomakunnan Kruunulla tällaista vikaa voi olla.  Erektiongelmistakin on puhuttu kauemmin kuin miehen haluttumuudesta (nämähän ovat kaksi täysin eri asiaa).

Vierailija
31/47 |
11.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

31 ja 32 ovat täysin oikeassa. Tuosta syystä seksi toimii vain, kun mies haluaa ja mielellään enemmän kuin nainen.

Vierailija
32/47 |
11.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

31 ja 32 ovat täysin oikeassa. Tuosta syystä seksi toimii vain, kun mies haluaa ja mielellään enemmän kuin nainen.

Näin se on. Vaikka nykyään ollaan miten seksuaalisia ja avoimia, niin perusasiat ei ole muuttuneet miksikään. Mies on se joka panee, ja sitä ei tapahdu, jos mies ei halua.

Vierailija
33/47 |
11.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

velttoeipysty kirjoitti:

No eihän ole. Naisenkin pitää kostua ja kiihottua ennen seksiä.

Joo, prostituoidutkin kiihottuvat 10 kertaa päivässä jokaisen kaljamahaisen ja kaljuuntuneen ukkelin kohdalla. Koska eihän nainen voi harrastaa yhdyntää ilman että on kostunut ja kiihottunut.

Vierailija
34/47 |
11.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos joku täällä sanoi, että miehen lerpahtaneen (pehmeän) saa työnnettyä sisään, niin ei tosiaan saa.

Ja teknisesti tarkoittaa sitä, että naisella ei vaadita sitä seisontaa, vaikka ei ole kiihottunut, niin voihan sinne laittaa liukastetta, niin kyllä se onnistuu. Vaikka ainoastaan mies haluaa. Eri asia on, onko se mielekästä, mutta faktana näin on.

Tosiaan, jos miehellä ei seiso, niin ei se onnistu, jos mies on haluton, niin se ei saa sitä seisomaan, ja haluttamalla miehellä tuskin on kauheasti "haluja" myöskään muihin korvaaviin toimintoihin: kunnei haluta niin ei viitsi ja ei huvita.

Vierailija
35/47 |
11.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

velttoeipysty kirjoitti:

Joten mies ei voi nuolla ja sormettaa ja käyttää dildoa?

Vastaavasti ehdotat seksihaluttomalle naiselle velvollisuutta ottaa poskeen ja vähän lupsattaa miestä tekopimperolla?

Vierailija
36/47 |
11.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

velttoeipysty kirjoitti:

Vastaavasti ehdotat seksihaluttomalle naiselle velvollisuutta ottaa poskeen ja vähän lupsattaa miestä tekopimperolla?

Niin ehdottavat seksiterapeutitkin. Mutta kukaan ei ehdota, että haluton mies silti huomioisi naistaan seksuaalisesti.

Vierailija
37/47 |
11.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Koska miehet haluavat AINA seksiä. Naiset sen sijaan eivät edes pidä seksistä, kunhan antavat periksi ja blää."

Tätähän meille on vuosikymmenet toitotettu, onneksi tuohon ajattelutapaan on tullut hidas mutta varma muutos.

Vierailija
38/47 |
11.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisen haluttomuushan on vain miehen syytä ja vain miehen ongelma.

Miehen haluttomuus on myös vaan miehen syytä, mutta myös naisen ongelma.

Vierailija
39/47 |
11.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen haluttomuus aiheuttaa pahemman parisuhdekriisin. Koska miehen haluttomuus on "tabu" myös sille haluttomalle miehelle itselleen. Hän välttelee kaikkea keskustelua aiheesta, koska ei pysty itse käsittelemään omaa haluttomuuttaan. Miehen itsetunto kärsii kun mies tajuaa olevansa haluton eikä se halukas "supermies", joka hänen pitäisi olla, ja kuka nyt haluaisi puhua asioista jotka murentaa omaa itsetuntoa. Naisen haluttomuus taas on "sallittua", ja naiset pystyvät puhumaan siitä ja uskaltavat puhua siitä. Asiat mitkä on "tabuja" parisuhteessa, muodostuvat isoiksi ongelmiksi, puhumattomuuden möröiksi. Vaikeat asiat, mistä toinen ei suostu keskustelemaan vaan vetäytyy hiljaisuuteen, tuhoavat parisuhteen. 

Vierailija
40/47 |
11.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

velttoeipysty kirjoitti:

Niin ehdottavat seksiterapeutitkin. Mutta kukaan ei ehdota, että haluton mies silti huomioisi naistaan seksuaalisesti.

Mainitse muutama seksiterapeutti, jotka ehdottavat tuota väittämääsi asiaa naisen kohdalla, mutta eivät miehen kohdalla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi neljä