Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Meille tulee tänään uusi Toyota täyshybridi. <3<3<3<3

Vierailija
11.04.2017 |

Naapuri osti viime vuonna jonkun Volkkarin hybridiauton ja mun mies sai kans kipinän siitä tilata meille hybridi. Mepä ei ostettukaan mitään tavallista hybridiä, vaan Toyotan TÄYShybridi, jota ei tartte ladata niin kuin naapurin Volkkaria. Ja ei, jos kuvittelette että tuo naapurin auto on sähköauto, niin väärässä olette. Sen joutuu tankkaan ihan bensalla ja sitten vielä siihen pitää laittaa sähköä että se kulkee. Toyotaa ei tartte ladata ollenkaan kun se on täyshybridi ja tekee sähkön itse. En malta odottaa iltapäiväääää..... KIVAA! Ensimmäinen uusi auto ja heti huippumoderni täyshybridi. :)

Kommentit (77)

Vierailija
61/77 |
11.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toyota on ihan paras, oli hybridi tai ei.  :)

Vierailija
62/77 |
11.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiks oo varaa parempaan merkkiin ku riisikuppiin?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/77 |
11.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen niin hurahtanut Audiin, että mikähän pääni vielä kääntää. Sellainen ajamisen nautinto, että ooh 😙. ,.😄

Vierailija
64/77 |
11.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hybridi on oikeasti hyvä.

Itse aion ostaa volkkarin hybridin.

Miksi??? Tuohan on vanhaa tekniikkaa ja sitä pitää ladata JA tankata. Toyotan TÄYSHYBRIDI lataa itse itseään.

Ei sitä PIDÄ ladata, vaan sitä voi käyttää lataamattakin aivan kuten Toyotan TÄYSHYBRIDIÄ. Mutta sitä on MAHDOLLISTA ladata, toisin kuin Toyotan TÄYSHYBRIDIÄ.

Joo varmaan voi mutta sitten ei oo sähköäkään ja ihan sama vaikka ajais bensa autolla. Usko nyt että Toyotan TÄYShybridi lataa itse itseää ja siinä on siis aina sähköä eikä sitä tartte ladata töpselistä ja maksaa vielä siitä. Uskomaton vänkääjä olet. Lue vaikka netistä:

http://www.autotalli.com/artikkeli/Hybridiautot--7-Asiaa,-Jotka-Auton-O…

"

4. Hybridiä ei tarvitse ladata valmiiksi

Toyotan täyshybridi lataa itseään ajon aikana, joten sen ei tarvitse olla ladattuna."

Vierailija
65/77 |
11.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meilläkin on Toyota täyshybridi ja on aivan upea auto ja tosi sähäkkä kulkemaan.

Vierailija
66/77 |
11.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin ne ladattavat hybridithän ovat kalliimpia kuin hybridit, jotka ottavat vain talteen jarrutusenergian ym. Ainakin ladattava Toyota Prius ottaa talteen myös jarrutusenergian ja sen lisäksi sitä voi ladata. Sellaisen haluaisin, mutta meidän kilometreillä hybridi ei korkean hintansa vuoksi ole valitettavasti taloudellisesti järkevä vaihtoehto. Pitäisi ajaa enemmän, että kannattaisi ostaa.

Usko jo, tuo jarrutusenergian talteenotto on käytännössä pelkkä markkinointikikka. Sillä on aivan mitätön vaikutus kokonaiskulutuksen kannalta, mutta laturin joudutkyllä  vaihtamaan useammin, kun se rikkoutuu jatkuvasti vaihtuvan jännitteen takia herkemmin. Pidä hauskaa tien varressa sen paskaksi kärähtäneen laturisi kanssa. :)

Ei siinä ole mitää laturia. Kannattasi ottaa asioista selvää ennen huutelua.

Okei, no milläs sitä eneriaa sitten siirretään jarruista akkuihin?

Vierailija
67/77 |
11.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi??? Tuohan on vanhaa tekniikkaa ja sitä pitää ladata JA tankata. Toyotan TÄYSHYBRIDI lataa itse itseään.

Ei sitä PIDÄ ladata, vaan sitä voi käyttää lataamattakin aivan kuten Toyotan TÄYSHYBRIDIÄ. Mutta sitä on MAHDOLLISTA ladata, toisin kuin Toyotan TÄYSHYBRIDIÄ.

Joo varmaan voi mutta sitten ei oo sähköäkään ja ihan sama vaikka ajais bensa autolla. Usko nyt että Toyotan TÄYShybridi lataa itse itseää ja siinä on siis aina sähköä eikä sitä tartte ladata töpselistä ja maksaa vielä siitä. Uskomaton vänkääjä olet. Lue vaikka netistä:

"

Toyotan täyshybridi lataa itseään ajon aikana, joten sen ei tarvitse olla ladattuna."

"Lataa itseään ajon aikana." Mitenkäs meinaat saada sen parkissa seisoneen täyshybridisi käyntiin jos kerran lataus on pyöreä nolla?

Vierailija
68/77 |
12.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP: Nyt meillä on uus Toyota täyshybridi Auris ja voin sanoa että on upee auto. Vanha auto oli Volvo V50 ja nyt tuntuu aivan naurettavalla että on viitsinyt ajaa noin vanhanaikaisella autolla. Ja ei tartte muuten ladata, aamulla kun lähin töihin niin ensin mentiin vähän matkaa sähköllä ihan vaan pelkästään eli ootte olleet täysin väärässä eli TÄYShybridi lataa itsensä ja mitään piuhaa ei oo tarvinnu laittaa. Kun tulin työpaikalle nii akkumerkki näytti melkein täyttä eli ainakin Toyota lataa itse itsensä eli muut valmistajat on varmaan kymmene vuotta Toyotaa jäljessä. Siinä epäilijöille!

Vierailija
69/77 |
12.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP: Minne hävis epäilijät jotka vättää ettei Toyota TÄYSHYBRIDI lataa itse itseään???

Vierailija
70/77 |
12.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinkahan paljon Toyota kusettaa ostajia tällä TÄYShybridi -termillä??? Tuohan ei tarkoita yhtään mitään, vaan on ihan markkinapuppua eli se Toyota on ihan tavallinen hybridiauto. Sitten on esim. VW:n ja Audin ladattavat hybridit, joissa tehoa melkein tuplasti tuohon Toyotaan ja niillä hoitaa 30-40 km ajon pelkällä sähköllä siinä kun Toyota TÄYShybridi pärisyttää tehotonta polttomoottoria täysillä melkein koko ajan.

Vierailija
71/77 |
12.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

AP: Minne hävis epäilijät jotka vättää ettei Toyota TÄYSHYBRIDI lataa itse itseään???

No eihän täällä sitä kukaan epäillytkään. Mutta ihmeteltiin vaan että mikä lisäarvo tuossa on että ei voi ladata. Jos voisi ladata niin pääsisi koko matkan sähköllä. Nyt ajattelet polttomoottorilla suurimman osan matkasta.

Vierailija
72/77 |
12.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

AP: Nyt meillä on uus Toyota täyshybridi Auris ja voin sanoa että on upee auto. Vanha auto oli Volvo V50 ja nyt tuntuu aivan naurettavalla että on viitsinyt ajaa noin vanhanaikaisella autolla. Ja ei tartte muuten ladata, aamulla kun lähin töihin niin ensin mentiin vähän matkaa sähköllä ihan vaan pelkästään eli ootte olleet täysin väärässä eli TÄYShybridi lataa itsensä ja mitään piuhaa ei oo tarvinnu laittaa. Kun tulin työpaikalle nii akkumerkki näytti melkein täyttä eli ainakin Toyota lataa itse itsensä eli muut valmistajat on varmaan kymmene vuotta Toyotaa jäljessä. Siinä epäilijöille!

Onkos ap päässyt kotiinkin sillä täyshybridillään vai onko hyytynyt kesken matkan jonnekin? Toivottavasti ymmärrät että sun tähtyy tankata sitä "täyshybridiäsi" polttoaineella ihan samaan tapaan kuin entistä Volvoasikin.

Vierailija
73/77 |
12.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sähköautot surisee, tehot kuin käsivatkaimessa. Leikkiautoja.

Vierailija
74/77 |
12.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"

Täyshybridiä ei VOI ladata töpselin kautta. Sekä esim Volvon plug in -hybridi että Tojohojotan "täyshybridi" voivat ladata akkuaan polttomoottorin kautta ja jarrutusenergiaa talteenottamalla. Töpselin kautta sitä sähköä vain saa paljon, paljon enemmän kuin pelkästään jarrutusenergiaa talteenottamalla, joten siitä on ihan oikeaa hyötyäkin. Voi ajella vaikka koko 20 km:n työmatkan ihan pelkällä sähköllä, kuten minä teen.

Vierailija
75/77 |
12.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on Audi :)

Vierailija
76/77 |
13.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla on Audi :)

Audi on paska vikapesä, mutta Toyotassa ei ole koskaan mitään vikaa ja niillä voi ajaa vaikka miljoona kilometriä kunhan vaan huoltaa.

Vierailija
77/77 |
20.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP taas pitkästä aikaa. Miks meijän Auris ilmoittaa että akun virta on vähissä ja sit se ei käynnisty? Ollaan soitettu huoltoon ja sieltä tulee kuulemma hinuri hakeen...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan seitsemän