Mä pääsin Innoon!
Kommentit (33)
joku muukin suhtautuu epäilevästi ;)
Ongelmahan siinä Markossa on just se, että EI KUUNTELE eli vaikka henkilö sanois mitä, tekee kuitenkin omalla tavallaan.
Yksi remontoitu ei edes suostunut menemään siihen " loppuhaastatteluun" , kun oli niin suivaantunut koko touhuun.
Tuntuu tylsältä jos muka veisivät kaiken pois kuvausten jälkeen, eihän siinä oo mitään pointtia.
ihan itse siinä kuule joutuu kaiken maksamaan, ei nelonen kustanna muuta kun markon palvelut
että nelosen rahoilla homma hoidetaan?
Vierailija:
Tuntuu tylsältä jos muka veisivät kaiken pois kuvausten jälkeen, eihän siinä oo mitään pointtia.
Vierailija:
Ja siis ne mitä et maksa viedään kuvauksien jälkeen pois. Ikävä kyllä niin se menee.
Itse mietin myös osallistumista, mutta olisi tyhmää laittaa budjetiksi 100euroa kun ei paljon enempään ole varaa. Heh.
Olis ollut tarjolla sitä sun tätä,(koko asunnon sisutus,tilaratkaisuja ym) budjetti 10 000e,mutta en päässyt.
Jos luulit, että nelonen maksaa niin olet kyllä aika tyhmä!!! Tän on pakko olla vitsi!
toisinaan toivottoman epäkäytännöllisiä ratkaisuja. Telkkari penkin´+ kangaspäällisen päällä ja tusina roihuavia kynttiläitä ihan verhoissa kiinni...
Harmi, jos todella on sellainen päsmäri. :(
Siis tottakai ne remontit maksaa ne asunnon omistajat! Aika hassua, että joku sais suomalaisen tv-sarjan budjetista joka viikko uuden sisustuksen...
Mua suorastaan ketuttaa, kun se ei KOSKAAN pysy budjetissa. Ammattitaitoa osoittaisi.
ei vaan ole meille vielä tärpännyt..
Sillä silmällä ohjelmasta en tiedä oikesti mutta veikkaan että jotain asiakas joutuu siitäkin maksamaan. tosiaan itsekin hakenut näihin ohjelmiin mutta emme ole päässeet sillä budjettimme luultavasti ollut liian alhainen 2000¿.
Pettynyt olisin ollut minäkin. Lähtökohdat olivat vähintäänkin loistavat. Mun mielestä kohde oli pahasti tyritty.
tyytyväiseltä. Enkä kyllä ihmettele, jos ovat pettyneitä, usein ratkaisut ovat ihan järkkyjä :-/. En kyllä tajua, miten ap on voinut " päästä" (kyseenalainen ilmaisu...) Innoon, jos ei ole tiennyt, että se pitää itse maksaa koko lysti..??
Nelosen sivuilta Inno ja jaksot.
HARMI kun ei saa linkittää!
Vierailija:
Nelosen sivuilta Inno ja jaksot.HARMI kun ei saa linkittää!
on ollut se yksinäinen opettaja, jonka seinät maalattiin tummaksi ja parvelle meneviin portaisiin vaihdettiin se metallinen kaide. Samassa tlassa oli se olohuoneeseen aukeava keittiö ja mies lähinnä painotti toiveissaan sitä keittiön remonttia siinä alussa kokoajan, että se pitäisi saada uusiksi kun ei keittiön kaapeista yhtään tykkää.
No Marko hussas kaikki rahat siihen kalliiseen, karmeaan, käsin tehtyyn metallikaiteeseen ja ei koskenut keittiön kaappeihin ollenkaan millään tavalla, vaikka niiden muutosta lähinnä asiakas oli toivonut!!
Se mies oli kyllä todella pettynyt, kun samat vanhat kaapit oli tallessa ja hänen rahansa tuhlatty:( Olis vaan tilannut jonkun keittiöliikkeen tekeen keittiörempan;ois saanu mieleisensä ja varmasti halvemmallakin ja ois ainakin tehty mitä pyydettiin. Mun mielestä toi oli tosi törkeä jakso.
Mies myös toivoi sen yhden kasvinsa tilalle lisää kasveja kun niitä rakasti niin Marko oli vienyt sen ainoankin kasvin pois:( Ihan uskomatonta käytöstä Markolta! Ei kuunnellut yhtään toiveita, teki vaan ihan mitä itseä huvitti=kävi teettämässä yhden metallisen porraskaiteen, joka oli karsee.....
Varaudu sitten siihen, että Marko ei todellakaan ole sellainen hyväntuulinen ja yhteistyöhaluinen kuin telkussa näytetään. Hän ei kuuntele, vaan sanelee.
Rahaa menee enemmän kuin arvioidaan.
Suuri osa rekvisiitasta kannetaan ulos, kun tv-kamerat poistuvat. Tai ehkä saat ostaa siitä jotakin omaksesi- jos siis rahaa löytyy!
Onnea sulle (kai?)