Mä pääsin Innoon!
Kommentit (33)
oli viime vuonna innossa ja oli kyllä tosi pettynyt. se pettymys näytettiin tv:ssäkin. Siitä tehtiin vielpä kaks jaksoa koska meni puihin koko homma. Ja itse todella joutuu maksamaan kaiken muun paitsi markon palvelun, mutta saa vähän alennuksia niiltä mukana olevilta kaupoilta.
Mulla on enemmän silmää kuin hänellä!
Katsoin myös saman jakson ja olen aivan samaa mieltä. Ärsyttävvä ettei yhtään kuunnella asiakkaan toiveita, hän on kuitenkin maksava asiakas ja Marko hänen " palvelijansa" .
Pidän suurimmasta osasta hänen suunnitelemistaan jutuista,vain limetin vihreän käyttöä vierastan.
Marko on mun mielestä kyllä yleensä onnistunut ihan kivasti. Lopputulos ei ole samanlainen jakso jakson perään samaan tapaan kuin m. sundelinin jälkeen. kivoja jaksoja oli mun mielessä mm. se, jossa hirviölinnaan rakennettiin linnamainen takkahuone. myös nuorisotilan tivolitunnelma oli hauska.
marko ei ole tasaisen tylsä.
Silloin, kun ohjelma joskus muinoin alkoi, niin siinähän lopuksi kysyttiin asiakkaalta " mikä oli budjetti" ja " kuinka paljon todellisuudessa meni rahaa?" . Melkein joka kerta budjetti ylittyi.
Vierailija:
Silloin, kun ohjelma joskus muinoin alkoi, niin siinähän lopuksi kysyttiin asiakkaalta " mikä oli budjetti" ja " kuinka paljon todellisuudessa meni rahaa?" . Melkein joka kerta budjetti ylittyi.
Olis kiva tietää mitä tuollainen remppa maksaa.
siinä asui perhe kivannäköisessä rivarissa tai omakotitalossa en enää muista mut anyway, sinne laitettiin terassi ja alakerran eteinen. Sen näki TODELLA sen naisen ilmeestä että ei pitänyt lopputuloksesta ja sanoikin vielä että oli kyllä liian kallista. Sillä naisella oli itsellään hyvä maku ja ihmettelinkin miksi alunperin tilasi Markon sinne säheltämään.
Budjettiylitykset ja toiveiden huomioonottamattomuus tietysti ovat kurjia juttuja jos ja kun niitä tapahtuu.
Mä oon vaan ehkä kerran tai pari koko ohjelman historiassa nähnyt (oikeasti) pettyneitä ihmisiä, ja ne on yleensä olleet sellaisia tyyppejä, joille ei kelpaa _mikään_. Muistanpa yhdenkin eteisrempan, jossa asiakas valitti lopussa siitä ainoasta kivasta jutusta, minkä Marko oli onnistunut sinne ujuttamaan! Miksi tyypit hakee sellaiseen ohjelmaan, jonka sisustajan tyylistä eivät selvästikään tykkää?! Innon tyyli on aika paljon erikoisempi ja raflaavampi kuin esim. kodin kääntöpiirin, johon itse en henkkoht menisi, vaikka mulle maksettaisiin... :/
Huom! En mäkään tykkää kaikesta, mitä Innossa tehdään, mutta mä pidän kyllä siitä, että ne ratkaisut on erilaisia ja rohkeita. Ilmeisesti Marko näkee myös keskimääräistä suunnittelijaa enemmän vaivaa ottaakseen selville, minkälaista tyyliä asukas haluaa.
Kampaajalla käydessäkin ensimmäinen ilme on varmasti aika kummallinen. Uuteen tottuminen vie aikansa, ja aito ihastuminen ja rakastuminen uuteen tyyliin (hius-tai sisustus-) tulee vasta myöhemmin.
Joskus näkee aitoja ihastuksiakin. Mutta yleensäottaen aika omituisia ratkaisuja sillä Markolla on. Pitäisi sen ottaa enemmän huomioon asiakas eli että tulee asiakkaan näköinen eikä vain itsensä.
Mulla olis itku päässy jos olisin ollu tuon muutosperheen äiti tai isä. Se entinen keittiö oli paljon parempi!