Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen rakastunut hyvän ystäväni vaimoon!

M33
10.04.2017 |

Hänen miehensä on pitkään poissa.. Ajattelen tätä naista koko ajan ja haluaisin viettää aikaa hänen kanssaan. Oon ihan sekaisin..

Kommentit (205)

121/205 |
11.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihastuminen on ihana asia. Eri asia on sitten mita ihastumisen kanssa tekee.

Nainen on varattu eli et voi oikein tehda mitaan. Ihastumisia tulee ja menee.

Nainen kylla varmasti on huomannut, etta olet haneen ihastunut. Ei ole vaarin

myoskaan sanoa, etta on ihastunut. Se on tunnetila. Ei tunteisiin tarvitse vastata

Eika tunteet ole hyvia tai huonoja ne ovat vain tunteita. Tulevat ja menevat ellet ruoki niita.

Ei myoskaan ole moraalitonta kertoa omista tunteistaan. Moraalitonta on jos naimisissa tai parisuhteessa olevan kanssa alkaa puuhailla jotain toisen selan takana. Se on vaarin.

Vierailija
122/205 |
11.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihastuimme aikoinaan vuosia sitten mieheni ystävän kanssa toisiimme, ja ihastunut olen kyllä edelleen, tokkopa se tunne koskaan laantuu. Ihastumisen tunne oli molemmilla aika voimakas joten päädyttiin keskustelemaan asiasta, en muista kumpi teki aloitteen. Puhuttiin että jos oltaisi tavattu eri tilanteessa / eri aikana olisimme todennäköisesti päätyneet yhteen. Mutta suhteella ei ollut eikä ole mahdollisuuksia koska rakastin silloin ja rakastan edelleen miestäni, ja toisaalta mieheni ystävä kunnioittaa ja arvostaa ystäväänsä ja sanoi ettei ikinä yrittäisi viedä ystävänsä naista.

Tunteita on monenlaisia ja rakastunutkin ihminen voi ihastua. Tämän miehen kanssa olemme molemmat edelleen ystäviä ja mm. matkustelemme yhdessä kolmeen pekkaan. Aina välillä fantasioin salaa hänestä mutta edelleenkään en voisi omaa miestäni pettää tahi jättää, hän on kuitenkin tärkein. Joskus ihmettelen tätä ihmisenä oloa, nuorempana sitä ajatteli että asiat ja tunteet on mustavalkoisia ja näin aikuisena tajuaa ettei se ole sinne päinkään. Mustan ja valkoisen välissä on kaikki tunteiden sävyt :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/205 |
11.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko naisella sinuun tunteita.

Vierailija
124/205 |
11.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt otan muutaman kaljan ja varmaan sen jälkeen soitan sille. Taas.

Jos mulle mies soittaisi muutaman kaljan jälkeen, juttu olis siinä. Kumma ettei voi täysin selvänä soittaa.

Vierailija
125/205 |
11.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sulla on yhtään selkärankaa, otappa se puhelu naisen sijaan ystävällesi.

Ihastumisellehan ei mitään voi, mutta jos aiot toimia asian suhteen, tee se rehellisesti ja kerro että pelin henki on nyt tämä.

Säästät siinä myös ystäväsi vaimoa turhalta salailulta ja miettimiseltä. Ystävyyshän todennäköisesti on jo mennyttä jos aiot alkaa vaimoa jahtaamaan.

Nainen varmasti osaa päättää kumpi on parempi, olisi silti mahtavaa jos nämä pelit pelattaisiin avoimin kortein.

Vierailija
126/205 |
11.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten ap voi sanoa että on rakastunut hyvän ystävänsä vaimoon, kun tämä hyvä ystävä on aiemmin paneskellut ap:n tyttöystävän kanssa?? Melkoinen hyvä ystävä. Mä veisin tommoselta vaimon ihan kostoksi.

Vierailija
127/205 |
11.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No niin, jännämies, odotamme kuulumisia?!

Vierailija
128/205 |
11.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP ei kyllä vaikuta henkilöltä, jonka takia nainen lopettaisi nykyisen suhteensa. Ukko vetää maanantai-iltana yksin kotona jotain kalsarikännejä ja juonii kaverin vaimoa itselleen.. Juoppo ja epäluotettava, mutta sitähän juopot yleensä on.

Vierailija
129/205 |
11.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pitäisköhän vaan ottaa riski ja yrittää? Ymmärrän että se on väärin. Olen ihan toivottomasti rakastunut. En halua mitään pahaa kenellekään. Päin vastoin.

NO ET HELVETISSÄ YRITÄ. Vittu mikä ihmispaska oot.

Vierailija
130/205 |
11.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinäpä sulla on aihe kolmen kimppaan, ei kun ehdottelemaan.

Vierailija
131/205 |
11.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

AP ei kyllä vaikuta henkilöltä, jonka takia nainen lopettaisi nykyisen suhteensa. Ukko vetää maanantai-iltana yksin kotona jotain kalsarikännejä ja juonii kaverin vaimoa itselleen.. Juoppo ja epäluotettava, mutta sitähän juopot yleensä on.

Mistä oot varma että oli yksin, eikä kavereiden kanssa, tai että on juoppo? Moni ottaa muutaman oluen keskellä viikkoa, varsinkin jos on sydänsuruja. Ei se tee ihmisestä juoppoa.

Vierailija
132/205 |
11.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pitäisköhän vaan ottaa riski ja yrittää? Ymmärrän että se on väärin. Olen ihan toivottomasti rakastunut. En halua mitään pahaa kenellekään. Päin vastoin.

NO ET HELVETISSÄ YRITÄ. Vittu mikä ihmispaska oot.

Mitä järkeä haukkua rakastunutta ihmispaskaksi? Taidat itse olla.

Vierailija
133/205 |
11.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnustan että mua kiihottaa ap... Oispa joku noin rakastunut muhun, että lähtis taistelemaan, vaikka ystävyys menis..

Vierailija
134/205 |
11.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tunnustan että mua kiihottaa ap... Oispa joku noin rakastunut muhun, että lähtis taistelemaan, vaikka ystävyys menis..

No kieltämättä, mutta fantasian ei ole aina hyvä toteutua.

135/205 |
11.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäisi tuntea tilanne paljon paremmin. Mutta jos kyseessä on todella hyvä ystävä niin jätä juttu pikaisesti ! Muuten asiat mutkistuvat todella pahoin.

Vierailija
136/205 |
11.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koiraat / urokset taistelevat naaraista. Se on luonnon laki!

Vierailija
137/205 |
11.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No sepäs vallan mainiota, sehän Sitten meinaa ettet aivan semmoinen tunteeton Psykopaatti ole, on se hienoa että ihmisillä vielä herran vuonna 201 7on tunteita eikä vaan näytön päätteillä silmätsikkurassa istuta. nii. onnea vaan teille kukoistavaa!!! <3<3<3

Vierailija
138/205 |
11.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sama!

Vierailija
139/205 |
11.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap..

Oot ihana.. <3... Tsemppiä! <3

Vierailija
140/205 |
11.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten kävi??! Näittekö? Saitko kerrottua? Panitteko?!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi kahdeksan