Olen rakastunut hyvän ystäväni vaimoon!
Hänen miehensä on pitkään poissa.. Ajattelen tätä naista koko ajan ja haluaisin viettää aikaa hänen kanssaan. Oon ihan sekaisin..
Kommentit (205)
Vierailija kirjoitti:
Tää mies pani mun tyttöystävää (nykyään entinen) joskus 10v sitten. Välit meni silloin, mut ollaan oltu taas monta vuotta kavereita. Mun tapauksessa en halua pelkästään seksiä, vaan haluun tän naisen omakseni.
Ap.
Ah! AP onkin tohvelisankari, joka on nyt mielessään keksinyt hyvän keinon kostaa. Joko oot soittanut, vai otitko viel vähän rohkaisua?
Vierailija kirjoitti:
Onko niillä lapsia!?
Ei ole!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tää mies pani mun tyttöystävää (nykyään entinen) joskus 10v sitten. Välit meni silloin, mut ollaan oltu taas monta vuotta kavereita. Mun tapauksessa en halua pelkästään seksiä, vaan haluun tän naisen omakseni.
Ap.Ah! AP onkin tohvelisankari, joka on nyt mielessään keksinyt hyvän keinon kostaa. Joko oot soittanut, vai otitko viel vähän rohkaisua?
Ei ole kostosta kysymys. Vanha juttu jo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä minäkin juttelin luottamuksellisesti sen toisen osapuolen kanssa. Ei se ota jos ei anna. Rohkea rokan syö.
Luottamuksellisesti? Ihanko oikeasti luulette ettei miestään rakastava nainen kerro tommosta perseilyä miehelleen? Ei kukaan ihminen halua pitää lähellään noin kaksinaamaista tyyppiä.
Mun mieheni kaveri oli aikoinaan rakastunut muhun. En kertonu miehelleni, koska en halunnu pilata heidän ystävyyttään. Ovat edelleen ystäviä ja rakastan miestäni edelleen. Tän toisen kanssa olen ystävä.
Et kovin ihana puoliso oo...Miehes luottaa ihmiseen, joka on ollut valmis pettämään hänet..Millonkohan pettää seuraavan kerran. Sääli miestäsi.
Se mies oli rakastunut, kuten ap on nyt. Ei halunnut mitään pahaa, eikä rikkoa meidän suhdetta. Oli vaan rakastunut. Miten ihmiset ei voi sitä ymmärtää.
Miten aikuiset ihmiset jaksaa sössöttää tota "ei halua pahaa" lätinää? Jos sinä rikot/yrität rikkoa jonkun suhteen oman etusi vuoksi, sinä haluat tietoisesti pahaa toisille ja olet paska ihminen. Hyvää tarkoittava ihminen kärsii ihastumisensa hiljaa yksin ja jättää muiden parisuhteet rauhaan. Hyvin yksinkertaista.
Tämä taas on hyvin mustavalkoista. Itse lähdin ap:n kaltaisen matkaan, olemme nyt naimisissa. Edellinen mies, hänen kaverinsa ei kohdellut minua hyvin, ja mulla ei ollu paremmasta tietoa. Onneksi mieheni pelasti minut tuosta suhteesta. Turha häntä on haukkua. Hyvä että hänellä oli "munaa" siihen. Tsemppiä ap!
No eihän se nyt silti muuta sitä tosiasiaa, että hän on tietoisesti aiheuttanut pahan mielen ex miehellesi ja pettänyt ystävyyden. Halunnut siis tietoisesti tehdä pahaa ihmiselle.
Ei, vaan tää mies halus tehdä hyvää tälle naiselle.
Ja teki samalla pahaa miehelle, ihan tietoisesti. Aika paska alku suhteelle, mut kukin tyylillään...
Pahalta mieheltä pelastaminen ei mun mielestä ole pahaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko niillä lapsia!?
Ei ole!
Toimi äkkiä sitten, ennen kuin niitä lapsia tulee!
Vierailija kirjoitti:
Ap.
No niimpä tietysti. Onko teillä vähän pienet piirit? Mikset etsisi itsellesi ihan omaa naista?
Niin missä poissa se mies on niin pitkän aikaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap.No niimpä tietysti. Onko teillä vähän pienet piirit? Mikset etsisi itsellesi ihan omaa naista?
Koska mua ei kiinnosta muut. Olen rakastunut varmaan ensimmäistä kertaa elämässäni ihan kunnolla.
Vierailija kirjoitti:
No ei sillä nyt oo mitään väliä. Poissa kun poissa. Monen tunnin ajomatkan päässä.
Mut saa kivittää ihan rauhassa, mutta go for it ap. Tosi rakkaus on harvinaista ja jos nainen lähtee juttuun mukaan, ei hän ole onnellinen omassa suhteessaan. Kannattaa elää niin, ettei tarvitse vanhana katua ja täällö ei kukaan ketään omista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä minäkin juttelin luottamuksellisesti sen toisen osapuolen kanssa. Ei se ota jos ei anna. Rohkea rokan syö.
Luottamuksellisesti? Ihanko oikeasti luulette ettei miestään rakastava nainen kerro tommosta perseilyä miehelleen? Ei kukaan ihminen halua pitää lähellään noin kaksinaamaista tyyppiä.
Mun mieheni kaveri oli aikoinaan rakastunut muhun. En kertonu miehelleni, koska en halunnu pilata heidän ystävyyttään. Ovat edelleen ystäviä ja rakastan miestäni edelleen. Tän toisen kanssa olen ystävä.
Et kovin ihana puoliso oo...Miehes luottaa ihmiseen, joka on ollut valmis pettämään hänet..Millonkohan pettää seuraavan kerran. Sääli miestäsi.
Se mies oli rakastunut, kuten ap on nyt. Ei halunnut mitään pahaa, eikä rikkoa meidän suhdetta. Oli vaan rakastunut. Miten ihmiset ei voi sitä ymmärtää.
Miten aikuiset ihmiset jaksaa sössöttää tota "ei halua pahaa" lätinää? Jos sinä rikot/yrität rikkoa jonkun suhteen oman etusi vuoksi, sinä haluat tietoisesti pahaa toisille ja olet paska ihminen. Hyvää tarkoittava ihminen kärsii ihastumisensa hiljaa yksin ja jättää muiden parisuhteet rauhaan. Hyvin yksinkertaista.
Tämä taas on hyvin mustavalkoista. Itse lähdin ap:n kaltaisen matkaan, olemme nyt naimisissa. Edellinen mies, hänen kaverinsa ei kohdellut minua hyvin, ja mulla ei ollu paremmasta tietoa. Onneksi mieheni pelasti minut tuosta suhteesta. Turha häntä on haukkua. Hyvä että hänellä oli "munaa" siihen. Tsemppiä ap!
No eihän se nyt silti muuta sitä tosiasiaa, että hän on tietoisesti aiheuttanut pahan mielen ex miehellesi ja pettänyt ystävyyden. Halunnut siis tietoisesti tehdä pahaa ihmiselle.
Ja teki samalla pahaa miehelle, ihan tietoisesti. Aika paska alku suhteelle, mut kukin tyylillään...
Pahalta mieheltä pelastaminen ei mun mielestä ole pahaa.
Onko AP sanonut, että ystävänsä on paha? Taitaa olla se 5% joissa se olemassa oleva kumppani on paha, lopuissa tapauksissa näin on kiva uskotella itselleen, ettei vaikuttaisi ihan niin ikävältä nuljaskalta kun todellisuudessa on.
Tässä ei ollut kysymys ap:sta, vaan toisen kirjoittajan exästä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ei sillä nyt oo mitään väliä. Poissa kun poissa. Monen tunnin ajomatkan päässä.
AP:lla on pelko perseessä, et paljastuu "ystävälleen" 😁
Tunnetko huonoa omaatuntoa siitä että olet rakastunut?
Vierailija kirjoitti:
Joko soitit?
En vielä.
Vierailija kirjoitti:
Tunnetko huonoa omaatuntoa siitä että olet rakastunut?
En.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joko soitit?
En vielä.
No toivottavasti et enää soittamaan. Arki-ilta nääs...
Vierailija kirjoitti:
Minkä ikäinen AP on?
33. Näkyy alussa.