Olen rakastunut hyvän ystäväni vaimoon!
Hänen miehensä on pitkään poissa.. Ajattelen tätä naista koko ajan ja haluaisin viettää aikaa hänen kanssaan. Oon ihan sekaisin..
Kommentit (205)
Miten tää nainen suhtautui kun soitit?
pulutossu kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oon aina ihmetellyt, että miten voi ihastua kaverin puolisoon. Mulla ainakin lähtökohtaisesti on se ajatus, että kyseinen hlö on varattu ja vielä kaverilleni, joten ihastuminen ei ole sallittu enkä edes pidä sitä vaihtoehtoa mitenkään mahdollisena. Miksi edes haluaisin pilata kaverini parisuhteen? Tai millaisen kuvan itsestäni annan jos vai vikittelen varattuja🤔
Valitettavasti ihminen ei voi oikein säädellä sitä kehen ihastuu, itsekin olen ollut ihastunut puolisoni ystävään, mutta mitään ei tapahtunut, koska en antanut tapahtua.
Aivan. Ap:n ihastus ei anna mitään vakavaa tapahtua, jos rakastaa oikeasti miestään. Mutta jos nainen on huonossa suhteessa, ja ap saa iskettyä tän naisen, niin sitten toivottavasti jotain tapahtuu, eikä nainen jää loppuiäkseen huonoon suhteeseen.
Vierailija kirjoitti:
pulutossu kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oon aina ihmetellyt, että miten voi ihastua kaverin puolisoon. Mulla ainakin lähtökohtaisesti on se ajatus, että kyseinen hlö on varattu ja vielä kaverilleni, joten ihastuminen ei ole sallittu enkä edes pidä sitä vaihtoehtoa mitenkään mahdollisena. Miksi edes haluaisin pilata kaverini parisuhteen? Tai millaisen kuvan itsestäni annan jos vai vikittelen varattuja🤔
Valitettavasti ihminen ei voi oikein säädellä sitä kehen ihastuu, itsekin olen ollut ihastunut puolisoni ystävään, mutta mitään ei tapahtunut, koska en antanut tapahtua.
Aivan. Ap:n ihastus ei anna mitään vakavaa tapahtua, jos rakastaa oikeasti miestään. Mutta jos nainen on huonossa suhteessa, ja ap saa iskettyä tän naisen, niin sitten toivottavasti jotain tapahtuu, eikä nainen jää loppuiäkseen huonoon suhteeseen.
Tämä!
Vierailija kirjoitti:
Miten tää nainen suhtautui kun soitit?
Ilahtui ja kiitti kun soitin, koska on yksinäinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun mies kävis vetämässä turpaan (jos tietäis).
Niin tai sitten miehesi itse ottaisi tattiin oikein kunnolla tai saisi tuomion pahoinpitelystä. Yrititkö tällä "turpaanveto" -kommentilla osoittaa, että kiehesi on MIES isolla? Mikään ei ole lapsellisempaa kuin uhoaminen. Täydellistä WT -ajattelua.
Just näin! Näen silmissäni lihavahkon, n. 160 cm naisen, mustaksi värjätyt hiukset, suomileijonapaita, pari tatuointia, lävistyksiä, vähintään nenässä. Istuu ainakin viikonloppuna lähiöbubissa ja tilittää turvapaikanhakijoista, lyö nyrkkiä pöytään ja kiskoo kaljaa.
Vierailija kirjoitti:
Janskuli kirjoitti:
Eilen kirjoitin monta kommenttia ja kuulin että joku vissiinki tahalleen ilmoittaa kommentteja asiattomiksi. O.o ja sitten niitä vain hävisi ja hävisi kuten tänäänkin.
Joku mamma on sulle kateellinen, koska esiinnyt omalla kuvallasi, ja olet tosi kaunis.
Harmi Janskuli, että kommenttisi ovat kadonneet. Niin ja samaa mieltä olen eli, olet kaunis. Kiitos kommenteista. Ap.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun mies kävis vetämässä turpaan (jos tietäis).
Niin tai sitten miehesi itse ottaisi tattiin oikein kunnolla tai saisi tuomion pahoinpitelystä. Yrititkö tällä "turpaanveto" -kommentilla osoittaa, että kiehesi on MIES isolla? Mikään ei ole lapsellisempaa kuin uhoaminen. Täydellistä WT -ajattelua.
Just näin! Näen silmissäni lihavahkon, n. 160 cm naisen, mustaksi värjätyt hiukset, suomileijonapaita, pari tatuointia, lävistyksiä, vähintään nenässä. Istuu ainakin viikonloppuna lähiöbubissa ja tilittää turvapaikanhakijoista, lyö nyrkkiä pöytään ja kiskoo kaljaa.
Hahhaaah! 😀
Heh heh, yllättäin valtava alapeukkusade, kun mies on ihastunut varattuun.
Palstalla on arkipäivää sama tarina toisin päin, naista koskien - silloin kyllä selityksiä ja ymmärrystä riittää! Jopa aviomiestään pettävälle naiselle!
Ihanat tuplastandardit. Loputtomat tuplastandardit <3
Ja tästä naisten loputtoman epäjohdonmukaisuuden (naisen logiikka) esiin tuomisesta seuraa luonnollisesti myös ihana kiukkureaktio palstan mammain keskuudessa <3
Mun mielestä ei kyllä ole oikein että ap yrittää toisen naisen poikaystävää! Vaikka kuinka olisi rakastunut, niin toisten poikaystävistä pidetään näpit erossa ja piste!
Vierailija kirjoitti:
Mun mielestä ei kyllä ole oikein että ap yrittää toisen naisen poikaystävää! Vaikka kuinka olisi rakastunut, niin toisten poikaystävistä pidetään näpit erossa ja piste!
Mitä vittua mä taas luin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä vittua mä taas luin?
Hah aaah haa a-aaa h XD kuolen XD
Hmmm. Tuntuu siltä, että jollain on jäänyt koko ketju lukematta.
Joku on saanut nyt aika lailla väärän käsityksen. En ole yrittänyt kenenkään poikaystävää. Heh.
Veri on kaikenmaailman miesystävyyksiä sakeampaa!
Vierailija kirjoitti:
Veri on kaikenmaailman miesystävyyksiä sakeampaa!
AP ei ole suurutsari.
Suur - utsari, vai Suu - rutsari?
Ap:n yrittämä poikaystävä on syy - yrtsäri.
Mitä helvettiä! Ap, tuu ja pelasta tää sun ketju! XD