Olen rakastunut hyvän ystäväni vaimoon!
Hänen miehensä on pitkään poissa.. Ajattelen tätä naista koko ajan ja haluaisin viettää aikaa hänen kanssaan. Oon ihan sekaisin..
Kommentit (205)
Vetäse fröken högeri,se helpottaa ja nukut hyvin
frökynä
Vierailija kirjoitti:
Ootko litkiny lisää kaljaa?
Muutaman.
Onko kaverisi jännämies? Pelkäätkö sitä?
Vierailija kirjoitti:
Onko kaverisi jännämies? Pelkäätkö sitä?
Eiköhän me olla molemmat ihan yhtä jänniä. En pelkää.
Kuinka pitkää kakkua sun kaveri istuu?
Mikä siinä naisessa sitten on niin ihanaa?
Mitä parempaa sussa olis sille naiselle tarjota, kuin mitä hänellä jo on? Miksi hän vaihtaisi?
Hei ap! Mun mies on ollut ja tulee olemaan pitkään "poissa". Olen jonkun aikaa epäillyt että mieheni kaveri olisi ihastunu muhun. Missä päin suomea asut?
Vierailija kirjoitti:
Hei ap! Mun mies on ollut ja tulee olemaan pitkään "poissa". Olen jonkun aikaa epäillyt että mieheni kaveri olisi ihastunu muhun. Missä päin suomea asut?
Varsinais-Suomessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Varsinais-Suomessa.
Niin mäki! Voitko sanoa sen verran, onko tää nainen vaalea, ristiverinen vai tumma?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä parempaa sussa olis sille naiselle tarjota, kuin mitä hänellä jo on? Miksi hän vaihtaisi?
Ehkä sovin hänelle paremmin.
Niin miten? Sä haluat sen ihanan naisen, mutta oletko sä tarpeeksi ihana sille naiselle?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Varsinais-Suomessa.
Niin mäki! Voitko sanoa sen verran, onko tää nainen vaalea, ristiverinen vai tumma?
Vaalea.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin miten? Sä haluat sen ihanan naisen, mutta oletko sä tarpeeksi ihana sille naiselle?
Haluaisin olla.
No sitten se en ole mä, koska mulla on mustat hiukset.
Soitan sille nyt! En jaksa enää pähkäillä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haluaisin olla.
Kannattaa kelata nää asiat läpi ennen kuin toimit.
No meinaatko soittaa vai et?