Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oon kateellinen naisille joilla on hyvä mies

Vierailija
30.06.2025 |

Mies joka hoitaa auton ja kodin töitä. On hyväpalkkaisissa töissä ja kunnianhimoinen ja ahkera. Hoitaa ulkonäköään ja välittää siitä miltä näyttää. Tulee toimeen eri ihmisten kanssa. Osallistuu lasten elämään. Mulla ei mahiksia tuohon ole. Mun mies ei ole tuollainen

Kommentit (59)

Vierailija
1/59 |
30.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko ajatellut että eroamalla nykyisestä ja etsimällä tuon haluamasi miehen sinun ei tarvitsisi olla kateellinen.

Vierailija
2/59 |
30.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entäs naisille jolla on hyvä nainen? Taidat olla sellainen bigotti kateutesi jakamisen suhteen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/59 |
30.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko ajatellut että eroamalla nykyisestä ja etsimällä tuon haluamasi miehen sinun ei tarvitsisi olla kateellinen.

Ei tuollainen mies huoli mua. Oon 47v ja työkyvyttömyyseläkkeellä mt ongelmien takia. En ole laiha. Meikkaan kyllä ja oon suht nätti, pitkät hiukset.Mutta tuo etten ole töissä on iso red flag miehille, sama mun mielenterveysdiagnoosit

Ap

Vierailija
4/59 |
30.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies on tuollainen. Samoin omat poikani käsittääkseni puolisoina ja isinä.

Mun ystäväpiirissä ( mikä ei ole suuri), kaikki ovat tuollaisia. Ja ovat tavallisia suomalaisia miehiä.

Vierailija
5/59 |
30.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaapa olla miestrollaaja vauhdissa. Tarkoituksena käynnistää nainenonnaisellesusi kampanja...

Vierailija
6/59 |
30.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valitsemannne sivua ei voida näyttää on ihmiskunnan syöpä

Jokainen aloitus joka ollaan poistettu, poistetaan tai tullaan poistamaan, on rais-kaus

Vierailija
7/59 |
30.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse taas olen iloinen heidän puolestaan. Hyvä mies on harvinaisuus. T. Lesbo

Vierailija
8/59 |
30.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisilla on kovat vaatimukset. Minulle miehenä riittää, että nainen on mukava, nätti ja hyvä sängyssä.

Vierailija
9/59 |
30.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisilla on kovat vaatimukset. Minulle miehenä riittää, että nainen on mukava, nätti ja hyvä sängyssä.

Mikä mielestäsi on liian kova vaatimus? Hyvää palkkaa lukuun ottamatta aloituksen asiat on aivan vähintä mitä mieheltä kuin mieheltä pitäisi voida odottaa. 

Vierailija
10/59 |
30.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä mielestäsi on liian kova vaatimus? Hyvää palkkaa lukuun ottamatta aloituksen asiat on aivan vähintä mitä mieheltä kuin mieheltä pitäisi voida odottaa. 

Myös kunnianhimoisuus ja toisten ihmisten kanssa toimeen tuleminen on kovia vaatimuksia.

Vierailija
11/59 |
30.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tuollaista saa eikä voi vaatia vasemmistoideologian jo äidinveressä omaksuneelta hipsteriltä !!!

Vierailija
12/59 |
30.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse taas olen iloinen heidän puolestaan. Hyvä mies on harvinaisuus. T. Lesbo

Minä taas suren valtavasti heidän puolestaan. Hyvä nainen on mahdottomuus. T. Homo

Vierailija
13/59 |
30.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei tuollainen mies huoli mua. Oon 47v ja työkyvyttömyyseläkkeellä mt ongelmien takia. En ole laiha. Meikkaan kyllä ja oon suht nätti, pitkät hiukset.Mutta tuo etten ole töissä on iso red flag miehille, sama mun mielenterveysdiagnoosit

Ap

Niin, vakka kantensa valitsee. 

Vierailija
14/59 |
30.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Mt-ongelmat ovat varmasti red flag kaikille joilla on hyvä mielenterveys. Sen sijaan naisen työttömyys ei ole miehille niin iso ongelma kuin miehen työttömyys naiselle. Miehet ja naiset katsos etsii kumppanissa eri asioita. Työn teko, menestyminen, kunnianhimoisuus, määratietoisuus, on hyvin maskuliisia ominaisuuksia. Miehet ei yleensä luettele noita piirteitä unelma naiselleen. Sen sijaan miehet pitää lempeästä, nätistä naisesta, joka tuo miehen elämään rauhaa, iloa, leikkisyyttä, seksiä. Sen sijaan että nainen olisi uupunut työn teosta ja nalkuttaisi miehelle kotitöistä ja toisi miehelle stressiä eikä jaksisi edes harrastaa seksiä. 

Vierailija
15/59 |
30.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä sinulle tarkoittaa mukava? Millainen on hyvä sängyssä?

Vierailija
16/59 |
30.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Entä jos nainen on neitsyt? Mutta mukava ja nätti. 

Vierailija
17/59 |
30.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullapa ei ole miestä ollenkaan. Olen saanut pakit jopa työttömältä mieheltä.

Vierailija
18/59 |
30.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhteiskunnan pitää tehdä jotain tämän huutavan vääryyden poistamiseksi! Ei ihmisen arvo saa riippua hänen sosioekonomisesta taustastaan, saatikka terveyshistoriasta, hei haloo! Kaikista treffisovelluksista pitää poistaa asiaankuulumattomana hakijan taustoitus, se on lähtökohtaisesti ihmisiä luokitteleva epäoikeudenmukainen määrittely! ...tu!

Vierailija
19/59 |
30.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä sinulle tarkoittaa mukava? Millainen on hyvä sängyssä?

Mukava on sellainen joka ei hauku minua ja hyvä sängyssä tarkoittaa, että on tarpeen tullen päivittäiseen seksiin ja osaa ottaa hyvin suihin.

Vierailija
20/59 |
30.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Entä jos nainen on neitsyt? Mutta mukava ja nätti. 

Sitten kokeillaan onko hyvä sängyssä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi kuusi