Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voiko vettä juoda päivässä liikaa? Ja mikä määrä se liikaa sitten on?

Vierailija
23.03.2006 |

Yritän saada muutaman kilon pois kesäksi ja olen lisännyt vedenjuontia, töissäkin aina pullo mukana mistä hörppäilen pitkin päivää. Voinko juoda vettä liikaa? Mitä haittaa siitä on? Olen tänään ehtinyt juomaan aamusta lähtien jo varmaan pari litraa, ja varmaan menee vielä toinen mokoma illan aikana..

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
23.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elimistön nestetasapainon saa sekaisin liialla juomisella kun veri yms laimenee liikaa. Mutta sitä vaaraa ei ihan normaalisti saa helpolla aikaan. Menetät kuitenkin vettä hikoilemalla ja virtsan mukana jne. Määrää en muista, mutta on varmasti reilusti yli 5l/vrk, saattaa mennä jopa jonnekkin 10l/vrk,ennenkuin menee epäterveellisen puolelle. Kato googlesta jos löydät joltain lääkärisivuilta lisää tietoa. Mutta, ei sulla siis vielä ole mitään hätää.

Vierailija
2/3 |
23.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

jossa menee ihan sekoksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
23.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

joskus se ällöplondilampenius oli kans juonu liikaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän neljä